Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Міхно, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2006р.,N 8
Цікаві статті :
Голобородько Я. Професор-державотворець: До 140-річчя від дня народження М. Грушевського/ Я. Голобородько (стр.2-6)
Міхно О. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури/ О. Міхно (стр.12-16)
Горячок І. "Хай не повернеться засуджене повік, хай не відновиться закопане, зарите"...:До вивчення памфлета І. Багряного " Чому я не хочу вертатись до СРСР?" 11 клас./ І. Горячок (стр.20-21)
Соловйова Н. Трагічна доля емігрантів :За новелою В. Стефаника " Камінний хрест" 10 клас/ Н. Соловйова (стр.22-24)
Кріль Н. Давня література-яскрава сторінка в українському красному письменстві Вступна тема . 9 клас./ Н. Кріль (стр.24-29)
Морозюк Н. Філософія добра і зла в оповіданнях Євгена Гуцала/ Н. Морозюк (стр.29-31)
Фурсова Л. Один день серед козаків : Урок за оповіданням А. Кащенка " Над Кодацьким порогом" 7 клас./ Л. Фурсова (стр.32-34)
Лавринчук В. Крізь призму однієї душі : Психологізм оповідання О. Катренка " Омелько Цуциня"/ В. Лавринчук (стр.36-40)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N8. - С. 12-16 (Шифр УЛЗО/2006/8)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2-5)
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньї школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5-9)
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13-18)
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..." (аналіз художнього образу природи за новелою О.Кобилянської "Битва")/ Т. Дятленко (стр.19-24)
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25-30)
Загарук О. Храм і соціум у роману О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" (урок-семінар на матеріалі двох романів)/ О. Загарук (стр.31-36)
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я"("Романтика") (спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми)/ О. Поліщук (стр.36-38)
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39-42)
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" (для студентів філологічних факультетів)/ Т. Симоненко (стр.43-48)
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N2. - С. 25-30 (Шифр Умлш-1/2007/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
дослідницька діяльність учнів
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23.)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень)/ Г. Шелехова (стр.24-27.)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33.)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39.)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько (стр.40-45.)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49.)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54.)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність/ І. Гудзик (стр.55-58.)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60.)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - N4. - С. 59-60. (Шифр Умлш-1/2009/4)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 6
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580) (стр.2-11)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580) (стр.12-24)
Горошкіна О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту)/ О. Горошкіна, М. Пентилюк (стр.25-32)
Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/ А. Ярмолюк (стр.32-36)
Овдійчук Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських")/ Л. Овдійчук (стр.37-38)
Міхно О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова)/ О. Міхно (стр.39-41)
Романишина Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей/ Н. Романишина (стр.45-49)
Шевченко З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури/ З. Шевченко (стр.50-51)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників )/ В. Новосьолова (стр.57-64 (далі буде))
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Шлях освіти -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В. Освіта в контексті цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.2-4)
Сухомлинська О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін/ О. Сухомлинська (стр.4-8)
Бех І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу/ І. Бех (стр.8-9)
Арцишевський Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму/ Р. Арцишевський (стр.9-12)
Боришевський М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством/ М. Боришевський (стр.12-14)
Остапчук О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем/ О. Остапчук (стр.14-17)
Ваховський Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти/ Л. Ваховський, Т. Харченко (стр.18-22)
Хоружа Л. Проблема деетизації міжсуб’єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання/ Л. Хоружа (стр.23-27)
Дічек Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. Дічек (стр.28-32)
Міхно О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)/ О. Міхно (стр.32-37)
Бондарчук О. Життєвий і творчий шлях професора М.Ф.Даденкова/ О. Бондарчук (стр.37-40)
Рогова П. Біобібліографія К.Д.Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки/ П. Рогова, А. Доркену (стр.40-42)
Мешко Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров’я педагога: історичний аспект/ Г. Мешко (стр.43-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/М 11
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження)
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - N 4. - С. 32-37 (Шифр ШО1/2010/4)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки --Україна
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)/М 11
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 6. - С. 39-41 (Шифр Умлш-1/2010/6)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся : Збірник. Вип. 1 : Ніжинська вища школа (1820-1990)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1990
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Ціна : б/ц, 1.00, р.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гоголезнавчий науково-методичний центр
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинська гімназія вищих наук (1820-1832)
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- вихованці, 19 ст. ; 20 ст. початок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ніжинська гімназія вищих наук--новгород-сіверська гімназія--інститут народної освіти
Зміст : Основание гимназии высших наук князя Безбородко в Нежине/ Е. Н. Михальський, Г. В. Самойленко. Из истории Нежинской и Новгород-Северской гимназии/ А. В. Бобырь. Відлуння Ніжинського періоду/ В. Маремпольский. О преподавании курса словесности в гимназии высших наук князя Безбородко/ Ю. В. Якубина. Роль педагогики сотрудничества в формировании личностных установок и эстетических идеалов Гоголя-гимназиста/ Г. А. Матюхова. Граф Г. А. Кушелев-Безбородко - издатель и редактор журнала "Русское слово" (1859-1862 гг.)/ К. Кричевская. Из истории лингвистических исследований в Нежинском историко-филологическом институте (Наследие А. С. Будиловича)/ А. С. Белая. А. С. Будилович и проблемы народной школы в революционной России/ И. Г. Добродомов. Вопросы морфологической структуры слова в работе А. С. Будиловича. Анализ составных частей славянских слов с морфологической точки зрения/ Н. М. Стрелкова. О научной и учебной деятельности Г. А. Ильинского в Нежинском историко-филологическом институте/ Ф. Т. Евсеев. Вопросы изучения былин в работах М. Н. Сперанского/ Л. С. Амбокадзе. М. Н. Сперанский о Гоголе и Нежинской школе/ Г. А. Киричек. Научно-педагогическая деятельность В. К. Пискорского в Нежинском историко-филологическом институте/ В. А. Дятлов. Педагогіка в Ніжинському історико-філологічному інституті/ Т. Д. Пінчук. Революційно-демократичний рух у Ніжинському історико-філологічному інституті (1805-1807 рр.)/ І. П. Костенко. Воспоминания о Нежинской гимназии конца 19 стол./ В. В. Данилов. П. Г. Редкин и украинская культура (К истории вопроса)/ А. Н. Гулак. Вчений із світовим ім’ям/ М. Г. Сокольська. Карський Ю. Ф. про українсько-білорусько-російсько-польську взаємодії/ А. С. Зеленько. Формирование русского литературного языка как совокупности определенных качеств и свойств в концепции Е. Ф. Карскогоств и свойств/ О. В. Озаровський, Ю. С. Долгов. К вопросу об изучении Е. Ф. Карским синтаксиса древнерусских летописей/ Р. В. Козак, Л. Н. Марчук. Конструкции с быть в "Белорусах" Е. Ф. Карского: структура, значение, функция/ М. А. Корчиц. П. О. Потапов - воспитанник и последователь Нежинского филологического направления/ В. Л. Ринберг. Вопросы лексикологии в лингвистическом наследии П. О. Потапова/ М. П. Кочерган. Діяльність Р. М. Волкова на царині Української фольклористики/ А. Р. Волков. Профессор Нежинского института В. И. Резанов (1867-1936) как историк литературы/ А. А. Смирнов. Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов/ А. А. Карпенко. Здійснення українізації Ніжинського інституту народної освіти (1823-1920 рр.)/ О. Д. Бойко. Краєзнавча діяльність Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури й мови у 20-х рр./ В. В. Ткаченко. М. Н. Бережков - историк и краевед/ А. Б. Коваленко. М. Ф. Даденков - випускник Ніжинського історико-філологічного факультету/ Л. О. Сахненко. Поезією зачаровані (З життя літстудії інституту)/ П. О. Сердюк. Писатели Нежинской литературной школы в суждених и оценках В. Г. Белинского/ П. В. Михед. Гоголь и традиции древнерусской культуры/ В. Ш. Кривонос. "Вечера на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя в литературно-критической интерпретации 50-70-х годов/ Н. М. Жаркевич. Особенности лексического состава повести Н. В. Гоголя "Сорочинская ярмарка"/ В. Г. Коваленко. Жанровые особенности рассказов "Вечер накануне Ивана Купала" Н. В. Гоголя и "Гробовщик" А. С. Пушкина/ А. А. Слюсарь. Изображение казачества в произведениях Н. Гоголя и Н. Кукольника/ В. Б. Мусий. Функции собственных имен в исторических повестях Гоголя/ И. М. Сенько. Фольклорные истоки повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ Т. М. Чумак. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ Н. Н. Арват. Гиперболизация в повести Н. В. Гоголя "Пропавшая грамота"/ Е. И. Нещерет. Некоторые принципы выявления символической образности в прозе Гоголя "Вий"/ н. А. Переверзева. Категория художественного времени в повести "Невский проспект" Н. В. Гоголя/ В. А. Сидоренко. Модальная структура текста повести Н. В. Гоголя "Невский проспект" / Л. А. Ивасенко, Н. М. Колмогорцева. "Портрет" Н. В. Гоголя и русская повесть о художнике начала 1830-х гг./ В. Д. Денисов. Метонимия в Петербургских повестях Н. В. Гоголя как закономерный элемент стиля автора/ Н. Ф. Донцу. "Внешний" и "внутренний" человек Н. В. Гоголя и философия Г. Сковороды (Эстетики слова и моральная философия)/ С. А. Гончаров. Употребление и функции деепричастий и деепричастных оборотов в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ А. Н. Букарева. Антропонимы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ Н. И. Кривошей. Образная реконструкция ономастикона гоголевских произведений/ А. А. Живоглядов. Сколько главных героев в комедиях Гоголя?/ Л. П. Волкова. Художественные произведения Н. В. Гоголя как прецедентные тексты/ И. М. Гетман, А. И. Кузьмина. Особенности гоголевских заголовков/ Л. И. Гетман. Прагматические номинации адресата речи в произведениях Н. В. Гоголя/ Л. И. Шаповалова. Жест в творчестве Н. В. Гоголя/ О. Г. Мельниченко. Гоголь-гимназист в "Путимце" Н. С. Лескова/ Т. П. Маевская. До проблеми виховання особистості у прозі Гоголя, Куліша, Панаса Мирного/ О. О. Сидоренко. М. В. Гоголь і М. П. Драгоманов/ В. М. Олійник. Мережковский и Гоголь/ И. Н. Черников. Гоголевские традиции в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита"/ В. А. Доманский. Традиции Н. В. Гоголя и творчество А. П. Платонова ("Мертвые души" и "Чевенгур")/ Е. А. Яблоков. Гоголевские традиции в трилогии Якуба Колоса "На Росстанях"/ Т. Б. Лиокумович. Гоголевские традиции в романе М. А. Шолохова "Поднятая целина" (мотив возмездия)/ С. Н. Шошура. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя/ Б. А. Чернов. "Драматическая фантазия" Н. В. Кукольника "Торквато Тассо": жанровые и стилистические особенности/ С. С. Петровская, И. Н. Черников. Специфика семантического объема слова в исторической прозе Н. Кукольника/ Т. Г. Аркадьева. Лексико-семантическая организация текста повести Н. В. Кукольника "Психея"/ А. Т. Грязнова. О синтаксических конструкциях, передающих особенности разговорной речи, в драматических произведениях Н. Кукольника/ В. П. Проничев. Образность разговорных фразеологических единиц в художественном тексте (на материале произведений Н. В. Кукольника)/ М. П. Вологай. Є. П. Гребінка у боротьбі за народну освіту/ П. М. Кобернюк, Т. Г. Кобернюк. Є. П. Гребінка і питання розвитку української мови/ Н. М. Журавльова. Євген Гребінка у сучасній йому критиці/ О. А. Міхно. Образ Богдана Хмельницького у поемі Є. Гребінки "Богдан" і в творах Т. Шевченка/ Г. Я. Неділько. Фольклорні мотиви в творчості Є. П. Гребінки/ Л. Б. Мостова. Е. П. Гребенка и Д. В. Григорович/ Н. К. Белоусова. Е. П. Гребинка и Ф. М. Достоевский ("Петербургская сторона" и "Петербургская летопись")/ Н. М. Нагорная. Фольклоризм поезії В. Забіли/ О. М. Охріменко. Народнопісенні елементи в поезії Віктора Забіли/ О. М. Мозолюк. Мовностилістичні особливості лірики Віктора Забіли/ В. С. Калашник, Л. Г. Савченко. Драматургічні елементи в ліриці В. Забіли/ О. П. Чугуй. Жанровые особенности повестей Я. де Бальмена/ Т. В. Михед. Фольклорні джерела стилю українських поезій О. Афанасьєва-Чужбинського/ В. Т. Середа. Народнопісенні джерела поезій О. Афанасьєва-Чужбинського/ Л. В. Мужеловська. Роль Л. І. Глібова в розвитку й поширенні українського слова (до історії видання "Черниговского листка")/ В. І. Статєєва. До проблеми категорії "образу автора" в байках Леоніда Івановича Глібова/ В. І. Майборода. Функціонування прислів’їв та приказок Л. І. Глібова/ М. А. Ілляшенко, В. М. Сірик. Лексико-семантичні особливості мови байок Л. Глібова/ О. Д. Неділько. Францішак Багушэвіч аб нацыянальнай мове/ Т. Р. Міхальчук. К вопросу о языке и стиле поэзии Ф. Богушевича/ Л. И. Прашкович. Особенности языка Францишка Богушевича/ В. П. Иванов. Фразеология Ф. Богушевича в системе белорусского языка/ Н. Н. Олехнович. Образ автора в циклі Ф. Богушевича "Песні"/ О. Г. Астафьев. М. В. Гербель - перекладач і популяризатор творів українських письменників/ З. М. Куликова. М. В. Гербель і перші переклади Т. Г. Шевченка на болгарську мову/ Б. О. Костюк. І. Франко та О. Кониський/ В. Гориславець. Вплив поетики неокласиків на творчість М. Сайка/ О. Є. Гадзинський. Роман Юрія Збанацького "Червона роса" з огляду композиції/ П. О. Будівський, Т. С. Пінчук. Парцельовані конструкції у мові творів Ю. Збанацького/ М. Ф. Кобилянська, І. Ю. Кобилянський. Образ природи і тема любові до рідної землі в художньому мисленні Є. Гуцала/ Ю. Ф. Кочерган. Комічне у трилогії Євгена Гуцала "Позичений чоловік", "Приватне життя феномена", "Парад планет"/ Н. М. Мисливець. Роман Є. Гуцала "Позичений чоловік" у контексті стильового розвитку української прози 70-х років/ О. Г. Ковальчук. Позасловникова лексика та способи її творення у прозі Є. Гуцала/ Г. М. Віняр. Способи створення здорового образу в новеллах Є. П. Гуцала/ Л. І. Коломієць, Г. М. Шелемеха. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. М. Бойко. До специфіки створення образної мови Євгена Гуцала/ О. А. Вербицька. Лінгвостилістичний аналіз новели Є. Гуцала "Пісня про мить"/ З. С. Сікорська, Т. П. Терновська. Таїсія Шаповаленко: початок творчого шляху/ В. П. Крутиус. Про деякі особливості вживання предикативних форм на -но (-ено), -то у творах молодих письменників Чернігівщини/ В. М. Пугач. Ніжинський педагогічний інститут і перебудова/ Ф. С. Арват.
Примірники : всього 3: Ч.З.№3(1), ІБв(1), КСХ(1), фб Гоголіана(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), ІБв(1), КСХ(1), фб Гоголіана(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Шлях освіти -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Кононенко В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі/ В. І. Кононенко (стр.2-4)
Сисоєва С. О. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва (стр.5-10)
Хриков Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань/ Є. М. Хриков (стр.11-14)
Онищук Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини/ Л. А. Онищук (стр.15-19)
Першукова О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів/ О. О. Першукова (стр.20-25)
Волик Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти/ Л. В. Волик (стр.29-33)
Березівська Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні/ Л. Д. Березівська (стр.34-37)
Джус О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні/ О. В. Джус (стр.38-40)
Міхно О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр)/ О. П. Міхно (стр.41-43)
Ільїн В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи/ В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко (стр.44-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/М 11
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр)
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - N 2. - С. 41-43 (Шифр ШО1/2011/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): самосвідомість-- національна
історія педагогіки України до 1917 р.
педагоги України
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журнал "світло"
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Заклади дошкільної освіти
підготовка педагогів дошкільної освіти
здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна занедбаність--наступність в навчанні
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Шлях освіти -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Хриков Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні/ Є. М. Хриков (стр.2-6)
Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/ В. А. Кушнір (стр.7-13)
Овчарук О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст/ О. В. Овчарук (стр.14-17)
Набок М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.18-23)
Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/ Л. В. Волик (стр.24-28)
Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/ С. П. Паламар (стр.29-31)
Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/ В. В. Тесленко (стр.32-35.)
Радул О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття/ О. С. Радул (стр.36-40)
Міхно О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія/ О. П. Міхно, В. П. Малюга (стр.41-46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/М 11
Автор(и) : Міхно О. П., Малюга В. П.
Назва : Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 41-46 (Шифр ШО1/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 23 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): музеї України-- педагогічні
Музеї-- педагогічні-- історія
Анотація: У статті розкривається історія створення у Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія, яка бере свій початок від розвитку ідей щодо педагогічних музеїв у Росії в 1860-х роках до висунення проектів, побудови приміщення на благодійні кошти та перших кроків його різнобічної діяльності.
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Вища школа -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) Кл.слова: освітня політика,ІТ-освіта,зустріч роботодавців
Морозова Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу/ Т. Морозова (стр.7-16) Кл.слова: системний підхід,вища ІТ-освіта,ринок праці в ІТ-галузі
Міхно О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців/ О. Міхно (стр.17-24) Кл.слова: ІТ-фахівці,зміст навчання,професійна підготовка
Гресь Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту/ Н. Гресь (стр.25-38) Кл.слова: додаток до диплома про вищу освіту європейського зразка,документ про освіту державного зразка,диплом
Панасевич Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців/ Д. Панасевич, А. Солоденко (стр.39-44) Кл.слова: Болонський процес,Копенгагенський процес,освітній стандарт вищої освіти
Мікульонок І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ/ І. Мікульонок (стр.45-48) Кл.слова: вищий навчальний заклад,викладач,підвищення кваліфікації
Івлєва Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти/ Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська (стр.49-58) Кл.слова: інновація,інноваційна діяльність,інноваційний процес
Шевченко О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності/ О. Шевченко (стр.59-64) Кл.слова: мотивація,мотивація досягнення,рекреаційно-дозвіллєва діяльність
Дзевицька Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення/ Л. Дзевицька (стр.65-80) Кл.слова: австрійська система освіти,ступені освіти,штейнерівська методика
Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.81-84) Кл.слова: географія туризму,стажування студентів,міжнародне співробітництво
Солоденко А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України/ А. Солоденко, Д. Панасевич (стр.85-107) Кл.слова: рекомендації,практика студентів,бланки документів
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань (стр.108-119) Кл.слова: вища освіта,наука,огляд періодичних видань
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у серпні 2013 року/ О. А. Удод (стр.120-127) Кл.слова: книги,перелік,гриф МОН України
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/М 11
Автор(и) : Міхно О.
Назва : Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2013. - N 10. - С. 17-24. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2013/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): вища освіта-- професійна освіта
Вища професійна освіта
Викладання інформатики
Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ--ИНФОРМАТИКА--ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА--РЫНОК ТРУДА--СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ--ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ--вища освіта--інформатика--професійна підготовка--ринок праці--стандарти освіти--професійна кваліфікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іт-фахівці--зміст навчання--професійна підготовка--ринок праці--стандарти іт-професій--кваліфікація--результати навчання--рамки кваліфікацій--стандарти вищої освіти
Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Міхно О. А.
Назва : Євген Гребінка у сучасній йому критиці
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник/ Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - Вип. 1: Ніжинська вища школа (1820-1990). - С. 167 (Шифр 8У/Л 64-158285)
ББК : 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр)
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз/ О. І. Ляшенко (стр.5-8.)
Балл Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології/ Г. О. Балл (стр.9-15.)
Панок В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.16-25.)
Набок М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій/ М. В. Набок (стр.26-33.)
Василенко О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих/ О. В. Василенко (стр.34-41.)
Волярська О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів/ О. С. Волярська (стр.42-47.)
Сігаєва Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід/ Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко (стр.48-55.)
Федоренко С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США/ С. В. Федоренко (стр.56-61.)
Міхно О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910)/ О. П. Міхно (стр.62-70.)
Опольська А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець XIX - 50-ті рр. XX ст.)/ А. В. Опольська (стр.71-79.)
Аніщенко О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства/ О. В. Аніщенко (стр.80-84.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-23 
 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 21430
Кількість відвідувачів 652
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя