Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Міхно, О. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст.
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2017. - N 3. - С. 76-85. (Шифр ПП1/2017/3)
УДК : 373.3(477)"190/191"
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- історія-- характеристика учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характеристика учня--методи вивчення учня--структура характеристики учня--навчальні заклади
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Заклади дошкільної освіти
підготовка педагогів дошкільної освіти
здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна занедбаність--наступність в навчанні
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз/ О. І. Ляшенко (стр.5-8.)
Балл Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології/ Г. О. Балл (стр.9-15.)
Панок В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.16-25.)
Набок М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій/ М. В. Набок (стр.26-33.)
Василенко О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих/ О. В. Василенко (стр.34-41.)
Волярська О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів/ О. С. Волярська (стр.42-47.)
Сігаєва Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід/ Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко (стр.48-55.)
Федоренко С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США/ С. В. Федоренко (стр.56-61.)
Міхно О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910)/ О. П. Міхно (стр.62-70.)
Опольська А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець XIX - 50-ті рр. XX ст.)/ А. В. Опольська (стр.71-79.)
Аніщенко О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства/ О. В. Аніщенко (стр.80-84.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.5-12.)
Локшина О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу/ О. І. Локшина (стр.13-19.)
Маріуц І. О. Поступ порівняльної освіти в США/ І. О. Маріуц (стр.20-23.)
Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/ О. М. Шпарик (стр.24-31.)
Джурило А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі/ А. П. Джурило (стр.32-37.)
Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/ М. М. Тименко (стр.38-43.)
Тимків Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі/ Н. М. Тимків (стр.51-59.)
Чумак Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти/ Л. В. Чумак (стр.60-69.)
Отич Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів/ Д. Д. Отич (стр.70-74.)
Міхно О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.76-85.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/М 11
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр)
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - N 2. - С. 41-43 (Шифр ШО1/2011/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): самосвідомість-- національна
історія педагогіки України до 1917 р.
педагоги України
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журнал "світло"
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/М 11
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910)
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 3. - С. 62-70. (Шифр ПП1/2016/3)
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта Росії-- персоналії педагогів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма вивчення учня--педагогічна характеристика--характеристика учня
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/М 11
Автор(и) : Міхно О. П., Малюга В. П.
Назва : Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 41-46 (Шифр ШО1/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 23 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): музеї України-- педагогічні
Музеї-- педагогічні-- історія
Анотація: У статті розкривається історія створення у Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія, яка бере свій початок від розвитку ідей щодо педагогічних музеїв у Росії в 1860-х роках до висунення проектів, побудови приміщення на благодійні кошти та перших кроків його різнобічної діяльності.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Шлях освіти -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Кононенко В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі/ В. І. Кононенко (стр.2-4)
Сисоєва С. О. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва (стр.5-10)
Хриков Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань/ Є. М. Хриков (стр.11-14)
Онищук Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини/ Л. А. Онищук (стр.15-19)
Першукова О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів/ О. О. Першукова (стр.20-25)
Волик Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти/ Л. В. Волик (стр.29-33)
Березівська Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні/ Л. Д. Березівська (стр.34-37)
Джус О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні/ О. В. Джус (стр.38-40)
Міхно О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр)/ О. П. Міхно (стр.41-43)
Ільїн В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи/ В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко (стр.44-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Шлях освіти -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Хриков Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні/ Є. М. Хриков (стр.2-6)
Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/ В. А. Кушнір (стр.7-13)
Овчарук О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст/ О. В. Овчарук (стр.14-17)
Набок М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.18-23)
Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/ Л. В. Волик (стр.24-28)
Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/ С. П. Паламар (стр.29-31)
Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/ В. В. Тесленко (стр.32-35.)
Радул О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття/ О. С. Радул (стр.36-40)
Міхно О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія/ О. П. Міхно, В. П. Малюга (стр.41-46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 23998
Кількість відвідувачів 591
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя