Пошуковий запит: <.>A=М’ясоїд, П.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2009р.,N 3 Цікаві статті : Сяо Су. В.О. Сухомлинський у Китаї/ Су Сяо (стр.5-13) Лобова О.В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів/ О. В. Лобова (стр.22-31) Кравченко Т.В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини/ Т. В. Кравченко (стр.32-42) Силко Є.М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко (стр.42-46) Рудишин С.Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі/ С. Д. Рудишин (стр.47-55) Носенко Е.Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності/ Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава (стр.56-66) Демченко Н.І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю/ Н. І. Демченко (стр.66-74) М’ясоїд П.А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу/ П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд (стр.75-89) Таланова Ж.В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід/ Ж. В. Таланова (стр.90-98) Полонська Т.К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи/ Т. К. Полонська (стр.99-110) Курбатов С. Про формування рейтингів університетів в Україні/ С. Курбатов (стр.111-120) Безлюдний О.І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників/ О. І. Безлюдний (стр.121-131) Сапожников С.В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці/ С. В. Сапожников (стр.131-141) Бондар Л.С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна/ Л. С. Бондар (стр.142-150) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 1 Цікаві статті : Булгаков С. Карл Маркс як релігійний тип/ С. Булгаков (стр.5-21) Мень О. Світова духовна культура. Отець Сергій Булгаков/ О. Мень (стр.22-26) Прісняков В. Математичне моделювання гуманітарних наук методами теорії катастроф/ В. Прісняков, Л. Пріснякова (стр.27-46) Мединська Ю. Вітакультурна парадигма та постмодернізм/ Ю. Мединська (стр.47-52) М’ясоїд П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології/ П. М’ясоїд (стр.53-95) Москаль Ю. Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу/ Ю. Москаль (стр.96-112) Пеньковська Н. Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра/ Н. Пеньковська (стр.113-120) Михальченко Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів/ Н. Михальченко (стр.121-126) Черемних К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію/ К. Черемних (стр.127-133) Савенкова І. Локалізація ступеня суб’єктивної виразності болю в онтогенетичній розгортці хворих на хронічні пульмонологічні розлади/ І. Савенкова (стр.134-141) Гуменюк О. Психологія взаємостосунків: від переконання до впливу/ О. Гуменюк (стр.142-149) Надвинична Т. Соціально-психологічні та правові засади гендерної політики/ Т. Надвинична (стр.150-152) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2011р.,N 1 Цікаві статті : М’ясоїд П.А. В. А. Роменець/ П. А. М’ясоїд (стр.5-16) Іванко А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму/ А. Б. Іванко (стр.17-31) Пам’ятка авторові (стр.32) Бех І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні/ І. Д. Бех (стр.33-42) Зайцева Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку/ Л. І. Зайцева (стр.43-53) Рудишин С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі/ С. Д. Рудишин (стр.54-59) Лукашова Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова (стр.60-73) Пляка Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів/ Л. В. Пляка (стр.74-78) Волинський В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання)/ В. П. Волинський [и др.] (стр.79-86) Бідюк Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні/ Н. М. Бідюк (стр.87-95) Авшенюк Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі/ Н. М. Авшенюк (стр.96-104) Бордакова О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі/ О. Бордакова (стр.105-114) Рогова П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін/ П. І. Рогова (стр.115-124) Карпенко О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан/ О. В. Карпенко (стр.125-142) Місяць Н. Завжди вгору/ Н. Місяць (стр.143-147) Жижко О. Поборник людської гідності, свободи і миру/ О. Жижко (стр.148-150) Автори номера (стр.150-151) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 2 Цікаві статті : Ткаченко О. Психологічне дослідження феномена Майдану/ О. Ткаченко (стр.20-30) Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження (стр.31-32) Титаренко Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання/ Т. Титаренко (стр.33-53) М’ясоїд П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця)/ П. М’ясоїд (стр.54-77) Фурман А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання/ А. Фурман (стр.78-92) Мединська Ю. Міфологія та міфологічний дискурс/ Ю. Мединська (стр.115-122) Синєокий О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми/ О. Синєокий (стр.141-147) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2007р.,N 1 Цікаві статті : Пархоменко О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка/ О. М. Пархоменко (стр.28-34.) Совріга С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології/ С. В. Совріга (стр.35-46.) Рудишин С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи/ С. Д. Рудишин (стр.55-63.) Бабенко К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ"/ К. П. Бабенко (стр.64-69.) Бачинська Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні/ Є. М. Бачинська (стр.80-88.) М’ясоїд П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку/ П. А. М’ясоїд (стр.89-101.) Дідук І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень/ І. А. Дідук (стр.102-113.) Тарасова Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни/ Т. В. Тарасова (стр.143-148.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2006р.,N 2 Цікаві статті : М’ясоїд П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця/ П. А. М’ясоїд (стр.5-16.) Кремень В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації/ В. Г. Кремень (стр.17-30) Алексєєва О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді/ О. В. Алексєєва (стр.31-35) Аметов Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини/ Е. Р. Аметов (стр.36-43) Сащак Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ/ Н. І. Сащак (стр.55-59) Кулікова Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст./ Л. Б. Кулікова (стр.86-99.) Пригоровська Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка/ Л. В. Пригоровська (стр.99-106.) Бевз О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США/ О. П. Бевз (стр.107-114) Кучинська І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.)/ І. О. Кучинська (стр.115-119.) Прищак М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу/ М. Д. Прищак (стр.120-130.) Рогова П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи/ П. І. Рогова (стр.140-151.) Абібуллаєва Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського/ Е. Е. Абібуллаєва (стр.136-139.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Психологія і суспільство -2009р.,N 4 Цікаві статті : Гомотюк О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки/ О. Гомотюк (стр.11-24.) Балл Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять/ Г. Балл (стр.25-53.) М’ясоїд П. Метатеоретичний аналіз у психології/ П. М’ясоїд (стр.64-82.) Титаренко Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях"/ Т. Титаренко (стр.83-96.) Романенко Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект/ Ю. Романенко (стр.97-106.) Слюсаревський МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології/ МИ. Слюсаревський (стр.107-118.) Боришевський М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості/ М. Боришевський (стр.119-126.) Подшивалкіна В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості/ В. Подшивалкіна (стр.127-137.) Карпенко З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості/ З. Карпенко (стр.138-144.) Ямницький В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості/ В. Ямницький (стр.145-152.) Пірен М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період/ М. Пірен (стр.153-159.) Дусавицький О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання/ О. Дусавицький (стр.160-166.) Шевченко Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування/ Н. Шевченко (стр.167-180.) Максименко Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу/ Ю. Максименко, Д. Синенький (стр.181-185.) Бурлачук Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій/ Л. Бурлачук, Х. Рахубовська (стр.186-190.) Вірна Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика/ Ж. Вірна (стр.191-201.) Потапчук Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань/ Є. Потапчук, М. Ільтяй (стр.202-205.) Шинкарюк А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань/ А. Шинкарюк (стр.206-214.) Клименко В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація/ В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. Савчин М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології/ М. Савчин (стр.229-241.) Савельєв В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв (стр.242-247.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2003р.,N 3/4 Цікаві статті : Кузь В.Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського/ В.Г. Кузь (стр.6-16) Побірченко Н.С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів/ Н.С. Побірченко (стр.17-40) М’ясоїд П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології/ П.А. М’ясоїд (стр.41-52) Кравченко Т.В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном/ Т.В. Кравченко (стр.52-62) Іванчук М.Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання/ М.Г. Іванчук (стр.62-72) Хохліна О.П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей/ О.П. Хохліна (стр.72-76) Ганнусенко Н.І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко (стр.87-95) Вєтохов О.М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект/ О.М. Вєтохов (стр.96-105) Устименко Т.А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму/ Т.А. Устименко (стр.113-120) Авдєєва І.М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків/ І.М. Авдєєва (стр.120-130) Порсева Х.О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку/ Х.О. Порсева (стр.131-141) Вольфовська Т.О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська (стр.141-148) Лавреньєва О.О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту/ О.О. Лавреньєва, (стр.76-86) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Психологія і суспільство -2009р.,N 2 Цікаві статті : М’ясоїд П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною/ П. М’ясоїд (стр.7-36) Фішман І. Сума методів/ І. Фішман (стр.37-53 (далі буде)) Савчин М. Віра в Бога як духовний стан людини/ М. Савчин (стр.54-59) Завгородня О. Моральність як психологічна проблема/ О. Завгородня (стр.60-77) Пилипенко Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації/ Н. Пилипенко (стр.78-83) Сірий Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз/ Є. Сірий (стр.84-92) Мединська Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність/ Ю. Мединська (стр.99-103) Синєокий О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі/ О. Синєокий (стр.122-127) Москаль Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації/ Ю. Москаль (стр.128-135) Фурман А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза/ А. Фурман (стр.136-164) Іваненко Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття/ Б. Іваненко, Н. Холоденко (стр.165-170) До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського] (стр.179-182) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Назва журналу :Психологія і суспільство -2003р.,N 3 Цікаві статті : Рибалка В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського/ В. Рибалка (стр.4-16) М’ясоїд П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку/ П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд (стр.17-77) Гуменюк О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків/ О. Гуменюк (стр.78-96) Коваль О. Егоїзм як першопричина людських учинків/ О. Коваль, (стр.97-106) Ткачук С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції/ С. Ткачук (стр.107-113) Надвинична Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема/ Т. Надвинична (стр.114-122) Головіна Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості/ Н. Головіна (стр.123-132) Мороз Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування/ Л. Мороз (стр.133-140) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|