Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=М’ясоїд, П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Сяо Су. В.О. Сухомлинський у Китаї/ Су Сяо (стр.5-13)
Лобова О.В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів/ О. В. Лобова (стр.22-31)
Кравченко Т.В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини/ Т. В. Кравченко (стр.32-42)
Силко Є.М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко (стр.42-46)
Рудишин С.Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі/ С. Д. Рудишин (стр.47-55)
Носенко Е.Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності/ Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава (стр.56-66)
Демченко Н.І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю/ Н. І. Демченко (стр.66-74)
М’ясоїд П.А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу/ П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд (стр.75-89)
Таланова Ж.В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід/ Ж. В. Таланова (стр.90-98)
Полонська Т.К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи/ Т. К. Полонська (стр.99-110)
Курбатов С. Про формування рейтингів університетів в Україні/ С. Курбатов (стр.111-120)
Безлюдний О.І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників/ О. І. Безлюдний (стр.121-131)
Сапожников С.В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці/ С. В. Сапожников (стр.131-141)
Бондар Л.С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна/ Л. С. Бондар (стр.142-150)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Булгаков С. Карл Маркс як релігійний тип/ С. Булгаков (стр.5-21)
Мень О. Світова духовна культура. Отець Сергій Булгаков/ О. Мень (стр.22-26)
Прісняков В. Математичне моделювання гуманітарних наук методами теорії катастроф/ В. Прісняков, Л. Пріснякова (стр.27-46)
Мединська Ю. Вітакультурна парадигма та постмодернізм/ Ю. Мединська (стр.47-52)
М’ясоїд П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології/ П. М’ясоїд (стр.53-95)
Москаль Ю. Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу/ Ю. Москаль (стр.96-112)
Пеньковська Н. Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра/ Н. Пеньковська (стр.113-120)
Михальченко Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів/ Н. Михальченко (стр.121-126)
Черемних К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію/ К. Черемних (стр.127-133)
Савенкова І. Локалізація ступеня суб’єктивної виразності болю в онтогенетичній розгортці хворих на хронічні пульмонологічні розлади/ І. Савенкова (стр.134-141)
Гуменюк О. Психологія взаємостосунків: від переконання до впливу/ О. Гуменюк (стр.142-149)
Надвинична Т. Соціально-психологічні та правові засади гендерної політики/ Т. Надвинична (стр.150-152)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2011р.,N 1
Цікаві статті :
М’ясоїд П.А. В. А. Роменець/ П. А. М’ясоїд (стр.5-16)
Іванко А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму/ А. Б. Іванко (стр.17-31)
Пам’ятка авторові (стр.32)
Бех І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні/ І. Д. Бех (стр.33-42)
Зайцева Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку/ Л. І. Зайцева (стр.43-53)
Рудишин С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі/ С. Д. Рудишин (стр.54-59)
Лукашова Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова (стр.60-73)
Пляка Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів/ Л. В. Пляка (стр.74-78)
Волинський В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання)/ В. П. Волинський [и др.] (стр.79-86)
Бідюк Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні/ Н. М. Бідюк (стр.87-95)
Авшенюк Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі/ Н. М. Авшенюк (стр.96-104)
Бордакова О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі/ О. Бордакова (стр.105-114)
Рогова П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін/ П. І. Рогова (стр.115-124)
Карпенко О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан/ О. В. Карпенко (стр.125-142)
Місяць Н. Завжди вгору/ Н. Місяць (стр.143-147)
Жижко О. Поборник людської гідності, свободи і миру/ О. Жижко (стр.148-150)
Автори номера (стр.150-151)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Ткаченко О. Психологічне дослідження феномена Майдану/ О. Ткаченко (стр.20-30)
Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження (стр.31-32)
Титаренко Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання/ Т. Титаренко (стр.33-53)
М’ясоїд П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця)/ П. М’ясоїд (стр.54-77)
Фурман А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання/ А. Фурман (стр.78-92)
Мединська Ю. Міфологія та міфологічний дискурс/ Ю. Мединська (стр.115-122)
Синєокий О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми/ О. Синєокий (стр.141-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Пархоменко О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка/ О. М. Пархоменко (стр.28-34.)
Совріга С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології/ С. В. Совріга (стр.35-46.)
Рудишин С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи/ С. Д. Рудишин (стр.55-63.)
Бабенко К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ"/ К. П. Бабенко (стр.64-69.)
Бачинська Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні/ Є. М. Бачинська (стр.80-88.)
М’ясоїд П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку/ П. А. М’ясоїд (стр.89-101.)
Дідук І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень/ І. А. Дідук (стр.102-113.)
Тарасова Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни/ Т. В. Тарасова (стр.143-148.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2006р.,N 2
Цікаві статті :
М’ясоїд П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця/ П. А. М’ясоїд (стр.5-16.)
Кремень В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації/ В. Г. Кремень (стр.17-30)
Алексєєва О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді/ О. В. Алексєєва (стр.31-35)
Аметов Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини/ Е. Р. Аметов (стр.36-43)
Сащак Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ/ Н. І. Сащак (стр.55-59)
Кулікова Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст./ Л. Б. Кулікова (стр.86-99.)
Пригоровська Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка/ Л. В. Пригоровська (стр.99-106.)
Бевз О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США/ О. П. Бевз (стр.107-114)
Кучинська І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.)/ І. О. Кучинська (стр.115-119.)
Прищак М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу/ М. Д. Прищак (стр.120-130.)
Рогова П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи/ П. І. Рогова (стр.140-151.)
Абібуллаєва Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського/ Е. Е. Абібуллаєва (стр.136-139.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Гомотюк О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки/ О. Гомотюк (стр.11-24.)
Балл Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять/ Г. Балл (стр.25-53.)
М’ясоїд П. Метатеоретичний аналіз у психології/ П. М’ясоїд (стр.64-82.)
Титаренко Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях"/ Т. Титаренко (стр.83-96.)
Романенко Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект/ Ю. Романенко (стр.97-106.)
Слюсаревський МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології/ МИ. Слюсаревський (стр.107-118.)
Боришевський М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості/ М. Боришевський (стр.119-126.)
Подшивалкіна В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості/ В. Подшивалкіна (стр.127-137.)
Карпенко З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості/ З. Карпенко (стр.138-144.)
Ямницький В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості/ В. Ямницький (стр.145-152.)
Пірен М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період/ М. Пірен (стр.153-159.)
Дусавицький О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання/ О. Дусавицький (стр.160-166.)
Шевченко Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування/ Н. Шевченко (стр.167-180.)
Максименко Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу/ Ю. Максименко, Д. Синенький (стр.181-185.)
Бурлачук Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій/ Л. Бурлачук, Х. Рахубовська (стр.186-190.)
Вірна Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика/ Ж. Вірна (стр.191-201.)
Потапчук Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань/ Є. Потапчук, М. Ільтяй (стр.202-205.)
Шинкарюк А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань/ А. Шинкарюк (стр.206-214.)
Клименко В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація/ В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228.
Савчин М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології/ М. Савчин (стр.229-241.)
Савельєв В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв (стр.242-247.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2003р.,N 3/4
Цікаві статті :
Кузь В.Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського/ В.Г. Кузь (стр.6-16)
Побірченко Н.С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів/ Н.С. Побірченко (стр.17-40)
М’ясоїд П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології/ П.А. М’ясоїд (стр.41-52)
Кравченко Т.В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном/ Т.В. Кравченко (стр.52-62)
Іванчук М.Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання/ М.Г. Іванчук (стр.62-72)
Хохліна О.П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей/ О.П. Хохліна (стр.72-76)
Ганнусенко Н.І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко (стр.87-95)
Вєтохов О.М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект/ О.М. Вєтохов (стр.96-105)
Устименко Т.А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму/ Т.А. Устименко (стр.113-120)
Авдєєва І.М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків/ І.М. Авдєєва (стр.120-130)
Порсева Х.О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку/ Х.О. Порсева (стр.131-141)
Вольфовська Т.О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська (стр.141-148)
Лавреньєва О.О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту/ О.О. Лавреньєва, (стр.76-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2009р.,N 2
Цікаві статті :
М’ясоїд П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною/ П. М’ясоїд (стр.7-36)
Фішман І. Сума методів/ І. Фішман (стр.37-53 (далі буде))
Савчин М. Віра в Бога як духовний стан людини/ М. Савчин (стр.54-59)
Завгородня О. Моральність як психологічна проблема/ О. Завгородня (стр.60-77)
Пилипенко Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації/ Н. Пилипенко (стр.78-83)
Сірий Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз/ Є. Сірий (стр.84-92)
Мединська Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність/ Ю. Мединська (стр.99-103)
Синєокий О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі/ О. Синєокий (стр.122-127)
Москаль Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації/ Ю. Москаль (стр.128-135)
Фурман А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза/ А. Фурман (стр.136-164)
Іваненко Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття/ Б. Іваненко, Н. Холоденко (стр.165-170)
До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського] (стр.179-182)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Рибалка В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського/ В. Рибалка (стр.4-16)
М’ясоїд П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку/ П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд (стр.17-77)
Гуменюк О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків/ О. Гуменюк (стр.78-96)
Коваль О. Егоїзм як першопричина людських учинків/ О. Коваль, (стр.97-106)
Ткачук С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції/ С. Ткачук (стр.107-113)
Надвинична Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема/ Т. Надвинична (стр.114-122)
Головіна Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості/ Н. Головіна (стр.123-132)
Мороз Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування/ Л. Мороз (стр.133-140)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 136472
Кількість відвідувачів 1358
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя