Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Недозим, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недозим І.
Назва : Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 45–54. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.34:616.896]-053.4(477) + 159.922.76:616.896 + 37:001.32](477)Недозим
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- розлади аутичного спектра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами аутистичного спектра--соціальний інтелект--комплексний підхід--старші дошкільники--соціалізація--соціальне пізнання--соціальні навички--комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недозим І.
Назва : Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, H№ 3. - С. 54–63. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.34:616.896]-053.4(477) + 159.922.76:616.896 + 37:001.32](477)Недозим
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами аутистичного спектра--соціальний інтелект--комплексний підхід--старші дошкільники--програма розвитку--корекційно-розвивальна програма--науково-доказові методики
Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору/ В. Кобильченко (стр.7–16)
Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/ К. Довгопола (стр.17–24)
Кравець Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Н. Кравець (стр.25–35)
Соколова Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях/ Г. Соколова (стр.36–44)
Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.45–54)
Березка С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку/ С. Березка (стр.55–64)
Каплієнко А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах/ А. Каплієнко (стр.65–75)
Федоренко О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами/ О. Федоренко (стр.76–86)
Журовська Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії/ Б. Журовська (стр.87–95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Данілавічютє Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі/ Е. Данілавічютє (стр.7–19)
Лисенкова І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій/ І. Лисенкова (стр.20–27)
Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/ Г. Соколова (стр.28–36)
Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови/ О. Дробот, А. Замша (стр.37–44)
Кунінець О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму/ О. Кунінець (стр.45–53)
Недозим І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра/ І. Недозим (стр.54–63)
Орлов О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви/ О. Орлов (стр.64–73)
Михновецька І. Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна/ І. Михновецька (стр.74–83)
Аль-Камізі Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі/ Д. Аль-Камізі (стр.84–95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 4169
Кількість відвідувачів 163
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя