Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ничкало, Н. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2.
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
Професійна освіта в зарубіжних країнах
Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Польща-- підготовка вчителів
Німеччина-- освіта-- професійна освіта
Великобританія-- педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти педагогічних коледжів
Зміст : Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти/ Є. С. Барбіна. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти/ А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти/ А. І. Сологуб. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти/ М. М. Дарманський. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю/ Н. В. Катанова. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя/ М. І. Пащенко. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів/ Л. В. Зданевич. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти/ А. В. Донцов. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності/ Н. Г. Сидорчук. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів/ В. А. Ковальчук. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти/ Ю. В. Андріянко. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога/ Т. Г. Веретенко. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект/ І. М. Дарманська. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога/ Н. В. Казакова. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов/ О. І. Авксентьева. Новтні технології контролю якості підготовки студентів/ В. М. Березов. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога/ Н. П. Гапон. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти/ Л. Є. Сігаєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 1: Січень-лютий
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :224 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Наукове життя
Зміст : Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави/ В. Г. Кремень. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти/ А. Кузьмінський. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття/ Ю. Жидецький. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи/ П. Стефаненко. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів/ М. Коляда. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи/ О. Внукова. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Музальов. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення/ П. Плотніков. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості/ Н. Володарська. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету/ С. Козей. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні/ Б. Шуневич. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності/ В. Кисільова. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України/ В. Федорченко. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні/ О. Попик. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження/ В. Робак. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя/ Р. Михайлишин. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів/ М. Князян. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Н. Шевченко. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога/ Ж. Вірна. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді/ П. Кендзьор. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду/ Н. Жигайло. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії/ Я. Кміт.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 3: Травень-червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :196 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти/ Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті/ І. Козловська, А. Литвин. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу/ П. Стефаненко. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кірєєва. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора/ П. Плотніков. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції/ Д. Рупняк. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу/ К. Щедролосєва. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти/ Л. Волик. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи/ І. Дарманська. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт/ А. Шпакович. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві/ М. Шпак. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці/ С. Білозерська. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера/ С. Богдан. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці/ О. Галян. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження/ Л. Бобко. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу/ В. Ціпуринда. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання/ Б. Шуневич. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.)/ Б. Год. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси/ Н. Кротік. Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :264 с
Ціна : 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 1, січень-березень
Вихідні дані : Львів, 2001
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Львівський національний університет ім. І. Франка (кафедра педагогіки)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- діяльність-- підготовка
Педагогічна майстерність
Сучасні освітні технології
Вчитель фізичного виховання
Зміст : Теорія і методика професійної освіти: сучасний дослідницький етап і перспективи/ Н. Ничкало. Роль і функції педагогічної майстерності у системі професійної підготовки педагогічних кадрів/ Є. Барбіна. підготовка вчителів до інноваційної діяльності в системі неперервної педагогічної освіти/ А. Степанюк, В. Уруський. Про один із варіантів підготовки ліцеїстів до науково-дослідної діяльності/ В. Кисільова. Модульне професійне навчання: аналіз стану дослідження/ М. Костюченко. Психологічні проблеми наставництва у вищій школі/ К. Шамлян. Розуміння вчителем особистості учнів підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних педагогічних конфліктів/ О. Поєнко. До проблеми культурологічної освіти у вищій школі/ Л. Зеліско. Традиції дизайн-освіти в Німеччині/ В. Прусак. Образотворче мистецтво в концепції естетичного виховання Софії Русової/ О. Джус.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :454 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Зміст : Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження/ С. Сисоєва. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання/ Б. Шуневич. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті/ Ф. Шльосек. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів/ Н. Кушакова. Технології викладання математики у професійних закладах освіти/ Р. Мокрик. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти/ О. Ігнатюк. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми/ Л. Смолінчук. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей/ Л. Онучак. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури/ О. Семеног. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства/ Г. Гаврилова. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми/ Р. Собко, В. Петринець. Обдарованість як психологічна проблема/ В. Онацький. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості/ Л. Малімон. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності/ Г. П’ятакова. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія"/ Н. Сургунд. Формування професійної самосвідомості старшокласників/ Ю. Вінтюк. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків/ Т. Бессонова. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді/ Н. Жигайло. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога/ С. Білозерська. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти/ Ю. Жидецький. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність/ Л. Сакун. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді/ Н. Микитенко. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі/ В. Потенга. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі/ В. Новосельська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень
Вихідні дані : Львів, 2003
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Зміст : Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія"/ В. Стрельніков. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників/ П. Сікорський. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи/ Н. Флегонтова. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників/ Л. Помиткіна. Свобода вибору як критерій зрілої особистості/ Г. Воробель. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога/ І. Ковчина. Періоди розвитку дистанційного навчання/ Б. Шуневич.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 5, листопад
Вихідні дані : Львів, 2003
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Зміст : До питання концепції розвитку професійно-технічної освіти в Україні/ І. Козловська, В. Робак. Технологія модульного навчання у вищій школі/ В. Стрельніков. Гуманістичне мислення особистості у професійній підготовці майбутнього практичного психолога/ Д. Романовська. Теоретичні засади соціальної роботи у Канаді/ Н. Микитенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 67359
Кількість відвідувачів 1354
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя