Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Носко, М. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 58 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 12.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дистанційне навчання
компетентність вчителя
викладання фізики в школі
Початкова школа-- уроки математики
Початкова школа-- уроки інформатики
Підготовка вчителів математики
Тестування комп’ютерне
Електронні підручники-- математика
Електронні підручники-- Валеологія
зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування-- математика
Контроль знань
Зміст : Науково-педагогічна складова дослідницького університету: перспективи експериментальної роботи з педагогіки вищої школи/ Г. О. Козлакова. Про ієрархію ролей в дистанційному навчанні та інформатичні компетентності вчителя дистанційного навчання/ Є. М. Смирнова-Трибульска. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання фізики/ А. А. Давиденко. Вимоги до педагогічних програмних засобів/ О. А. Костюченко. Інформаційне моделювання у вивченні інформатики і математики/ Ю. В. Горошко. Основні етапи розвитку підготовки майбутніх вчителів математики в умовах інформатизації/ І. І. Кондратенко. Елементи професійної готовності майбутніх вчителів до використання електронних навчальних посібників/ М. І. Шкардибарда. Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на розширення можливостей освіти/ О. В. Пеньковець. Комп’ютерне тестування, як засіб контролю знань/ А. О. Костюченко, К. М. Дубіна. Використання інструментального програмного засобу "EXE" для створення освітніх ВЕБ-Ресурсів/ Г. В. Стеценко. ВІКІ-технології у сучасній освіті/ Н. В. Дягло. Використання багаторівневих тестових завдань при залученні комп’ютерних методів для навчання та контролю знань учнівз фізики/ В. В. Цибуля. Використання електронних навчальних ресурсів на уроках математики в початкових класах/ О. О. Рибалко. Трициклова вища освіта в Словацькій Республіці/ Ж. В. Таланова. Група ікосаедра/ Ю. Ю. Денисенко, М. М. Мурач.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 49 : Психологічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2007
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примітки : Присвячується 100-річчю від дня народження Бориса Герасимовича Ананьева та 150-річчю Володимира Михайловича Бехтерева - видатних вчених, засновників Петербургської-Ленінградської психологічної школи
Ціна : 13.00 грн.
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Азартні ігри-- Психологічна залежність
Психологічна залежність-- азартні ігри
здібності дитини
Психологія особистості-- історія
Свідомість екологічна
Екологічна свідомість
Сімейне виховання-- стилі
Шизофренія-- Психотерапевтична допомога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я у світі (програма розвитку)--гідність школярів--довіра (почуття)--фемінінність (психол.)--маскулінність (психол.)--жестова експресія (тренінг)
Зміст : Б. Г. Ананьев - видатний психолог ХХ століття/ М. А. Скок. Розвиток творчої особистості на основі концептуальної моделі "вільний клас"/ В. П. Антипець. Розвиток почуття власної гідності у молодших школярів (Концепція авторської програми "Я в світі")/ Н. М. Білоусова. Проблема психологічної залежності від азартних ігор/ В. Ю. Биховець. "GAM": методологічний аналіз нової концепції агресивної поведінки/ О. Ю. Дроздов. Суспільно-психологічний аспект дослідження економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку/ А. О. Лісневська. Увага до здібностей дитини/ Т. М. Позняк. Особистість: історико-психологічна характеристика/ В. М. Половець. Психологічні особливості емоційно-стресових станів особистості/ Ю. С. П’ятанчук. Екологічна свідомість: сутність, властивості, ознаки та форми прояву/ В. О. Скребець. Активні методи та форми психологічної підготовки учителів до саморегуляції діяльності/ О. С. Третяк. Стиль сімейного виховання як фактор мотивації досягнення у підлітків/ І. Г. Чистенко. Значення стигми і методи її подолання за допомогою когнітивних психотерапевтичних занять у хворих на шизофренію/ О. І. Шушунова. Фактори особистісної адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 56 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 15.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
Зміст : Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч/ М. О. Носко. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України/ В. М. Довбня. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського/ Л. А. Гуцал. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського/ О. Б. Петренко. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського/ Л. А. Юда. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського/ І. С. Турчина. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю/ Є. І. Коваленко. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського/ І. В. Стражнікова. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ О. М. Кочерга. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема/ Н. А. Глузман. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи/ М. Д. Герасименко. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства/ Л. В. Войтова. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів/ Т. О. Завада. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Г. Ю. Донець. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. С. Заєць. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї/ Т. М. Турчин. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу/ Н. В. Денисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 64 : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :591 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 31.00 грн.
ББК : 74я5 + 74.200.54 + 74.58.054
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра фізвиховання та валеології
викладання фізичної культури в школі
Контроль знань-- Фізичне виховання
соціологія спорту
Підготовка вчителів-- фізичне виховання
Діти з особливими потребами-- виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спорт для всіх--фізична реабілітація--оздоровча фізична культура--фізична підготовка дітей
Зміст : Історія та організація фізичної культури та спорту ; Педагогічні, психологічні аспекти фізичного виховання та спорту ; Теоретико-методичні аспекти фізичного виховання та спорту ; Медико-біологічні аспекти фізичної культури та спорту ; Сучасні проблеми розвитку оздоровчо-рекреаційної фізичної культури ; Адаптивне фізичне виховання ; Фізична реабілітація
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 63 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 17.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра іноземних мов
Кафедра англійської мови та методики викладання
Підготовка вчителів іноземної мови
Підготовка вчителів англійської мови
Англійська мова-- методика викладання
Німецька мова-- методика викладання у школі
Японська мова-- методика викладання у ВНЗ
Викладання південнослов’янських мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіювання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 62 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 16.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра англійської мови та методики викладання
Викладання іноземної мови в школі
Початкова школа-- уроки іноземної мови
Викладання іноземної мови у ВНЗ
Підготовка вчителів іноземної мови
Підготовка вчителів англійської мови
Національний характер
Підручники іноземної мови-- оцінювання змісту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монологічне мовлення--сугестопедія--читацька діяльність учнів
Зміст : Поняття національного характеру в розумінні П. Куліша/ О. М. Тютюнник. Робота з текстом за спеціальністю при навчанні ионологічного мовлення/ Н. Ю. Шевченко. Дослідження схильності сучасних учнів до читацької діяльності/ Л. К. Светенок.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(05)/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 73 : Історичні науки. № 6
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 26.00 грн.
ББК : 63.3я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра всесвітньої історії
Зміст : Філіп Меланхтон та астрологія: спроба наукового та теологічного обгрунтування астрологічної прогностики/ П. М. Котляров. Вікінг перед обличчям смерті/ Р. М. Луценко. Из истории изучения средневековых славян: Нежинский период научно-педагогической деятельности Антона Семеновича Будиловича (1875-1881)/ С. І. Лиман.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1М/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 95 : ІІІ Всеукраїнські Кулішеві читання з філософії етнокультури присвячені пам’яті Сергія Борисовича Кримського "Феноменологія софійності в українській культурі. Запити філософських смислів у мові, мистецтві, літературі"
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2011
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Серія: Філософські науки
Ціна : 75.00 грн.
ББК : 87я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра філософії та соціології
Філософія культури
Культура України-- історія
Етнографія України-- етнокультура
Зміст : Духовність як спосіб самобудівництва особистості в контексті єдності антропологічних засад зовнішнього і внутрішнього світу/ В. Г. Воронкова. Людиномірність пізнання/ В. П. Загороднюк. Символічні структури етнокультурного процесу в Україні/ Н. Д. Ковальчук. Феномен етностилю: етнокультурні коріння та глобалізаційні крона/ Ю. Л. Афанасьєв. Постсучасні виміри історичного пізнання/ Н. В. Шакун. Новітні проблеми вітчизняної естетики/ В. П. Савельєв, С. М. Повторева. Особливості релігійності Пантелеймона Куліша/ С. Т. Мащенко. Українське барокко: мілітаризація мортальності/ В. В. Козачинська. Пошук універсального символу незалежної України на початку XXI ст./ Н. М. Журмій. Витоки української мови/ Л. Г. Райська. Парадокси православної святості/ Л. І. Маслюк. Ціннісно-смислові засади філософії довіри/ О. М. Кожем’якіна.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Березівська Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/ Л. Д. Березівська (стр.5-9)
Носко М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського/ М. О. Носко (стр.10-14)
Заліський А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині/ А. А. Заліський (стр.14-16.)
Бех І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості/ І. Д. Бех (стр.17-23)
Гуржій А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.24-31)
Кузь В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту/ В. Г. Кузь (стр.31-36)
Ватковська М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи/ М. Г. Ватковська (стр.37-43)
Савчин М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості/ М. М. Савчин, О. І. Гірний (стр.43-51)
Яценко Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури/ Т. О. Яценко (стр.51-56)
Малюга В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України/ В. М. Малюга (стр.57-62)
Сметанський М. І. Вплив чи сприяння?/ М. І. Сметанський (стр.63-68)
Рудишин С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності/ С. Д. Рудишин (стр.69-75)
Бондар Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/ Л. С. Бондар (стр.76-84)
Шарошкіна Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту/ Н. Г. Шарошкіна (стр.85-90)
Карпенко О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова (стр.91-98)
Зозуля С. М. Вихід у світ термінологічного словника/ С. М. Зозуля (стр.99-100.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-11 
 
Статистика
за 08.08.2024
Кількість запитів 31286
Кількість відвідувачів 1227
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя