Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Остапенко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична педагогіка-- викладання
Екологічна освіта-- школа
освіта неперервна
Дидактична гра-- дошкільнята
Соціальне виховання-- історія, 20-і рр. ХХ ст.
Підготовка спеціалістів-- історія-- Ніжинська вища школа
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Післядипломна освіта-- вчителі --Польща
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами/ Г. М. Тимошко. Підготовка керівника системи освіти/ А. А. Петренко. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики/ О. Я. Ростовський. Методологічні аспекти есетичного виховання словом/ М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України/ М. М. Лисенко. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників/ А. О. Соя. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів/ Ю. О. Ростовська. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю/ В. Н. Федорченко. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі/ В. В. Червонецький. Неперервна освіта/ А. В. Василюк. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету/ О. П. Щотка. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм/ С. П. Литвиненко. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій/ С. І. Шевченко. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Шляхи розуміння усного повідомлення/ Л. П. Бойко. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії/ Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології/ Н. С. Ярослав. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності/ Л. О. Ярослав. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури/ О. І. Остапенко. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років/ О. Квак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років/ О. С. Рега. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років/ В. О. Коваленко. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості/ Р. Г. Новгородський. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект/ Н. М. Суховєєва. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела/ Н. Л. Кротік. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності/ О. А. Барило. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст./ Н. І. Яковець. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі/ М. С. Шиманський.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34/Д 36
Назва : Держава і право: Юридичні і політичні науки : збірник наукових праць. Вип. 27
Вихідні дані : К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2005
Кільк.характеристики :713 с
Колективи : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України
ISBN, Ціна 1563-3349: 31.12 грн.
ДРНТІ : 10
ББК : 67.0я43 + 67.9(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Держава і право --Україна
Конституційне право
Адміністративне право
Цивільне право
Підприємницьке право
Господарське право
Трудове право
Банківське право
фінансове право
Екологічне право
Кримінальне право
Кримінальний процес
Криміналістика
Міжнародне право
Політична система
історія держави і права
мусульманське право
Соціальний захист --Україна
міжнародне приватне право
Правова культура
Зміст : Право і закон: Проблема співвідношення/ О. І. Ющик. Мусульманське право: Сучасні погляди та концепції/ С. В. Гречанюк. Жінка як суб’єкт злочину в Україні (Х-середина ХIV століть)/ О. В. Мартинюк. Абсентеїзм і свобода виборів: Правова діалектика/ М. І. Ставнійчук. Національний суверенітет і його межі/ М. В. Тесленко. Державний комітет телебачення і радіомовлення України в системі організаційно-правових гарантій конституційного права громадян України на інформацію/ І. Чиж. Принцип незмінюваності суддів/ В. І. Чебан. Політико-правова природа депутатського мандата (за українським і зарубіжним конституційним законодавством)/ О. Д. Чепель. Пенсійне право в контексті системи правового соціального захисту/ А. С. Пазенюк. Подвійне (множинне) громадянство: Світова практика/ М. І. Суржинський. Поняття референдуму як форми безпосередньої демократії/ А. О. Янчук. Формування системи гарантій законності та правопорядку в процесі становлення незалежної України/ О. В. Кміта. Правові аспекти державного управління інвестиційною діяльністю України/ В. І. Дзюба. "Філософсько-економічна" концепція майнових відносин/ В. М. Єрмоленко. Свобода договору як загальна засада цивільного законодавства України/ С. О. Погрібний. До питання про удосконалення законодавства щодо захисту прав дітей на житло/ Л. М. Зілковська. Поняття та ознаки договору про надання послуг/ І. А. Діковська. Предмет посередницьких договорів/ В. А. Васильєва. Залік зустрічних однорідних вимог у процедурі банкрутства як спосіб погашення вимог кредиторів/ А. А. Бутирський. Процесуальні строки захисту цивільних прав за новим цивільно-процесуальним законодавством/ Т. М. Вахонєва. Істотні умови договору про створення за замовленням і використання Інтернет-сайту/ М. В. Гура. Тенденції вдосконалення авторсько7го права в інформаційному суспільстві/ І. І. Вашинець. Деякі питання захисту прав акціонерів на отримання дивідендів/ О. О. Остапенко. Поняття та види послуг за законодавством України/ Д. Г. Хачатурова. Форс-мажорні обставини при застосуванні фінансово-правової відповідальності/ А. Й. Іванський. Поняття податкового правопорушення/ І. І. Бабін. Примус в екологічному праві як складова адміністративного примусу у публічному праві України/ Т. О. Коломоєць. Органи досудового слідства і суд/ Б. В. Романюк. Значення розмежування малозначного діяння та злочину невеликої тяжкості на стадії порушення кримінальної справи/ Т. Є. Севастьянова. Поняття та значення правової культури суспільства/ Н. П. Кушнір. Соціально-психологічні аспекти групової злочинної поведінки/ О. В. Головкін. Кримінологічна характеристика особистості потерпілого від подружнього вбивства/ О. І. Зазимко. Особливості об’єкта вбивства з хуліганських мотивів/ О. В. Сисак. Кримінальне законодавство деяких країн СНД та міжнародне гуманітарне право: Співвідношення, шляхи імплементації/ В. П. Попович. Психологічний захист умисної вини/ О. Л. Мартенко. Основні проблеми взаємодії емоційного стану особи, Яка вчинила злочин, з іншими ознаками складу злочину/ Л. І. Шеховцова. Міжнародне та національно-правове регулювання інвестиційних відносин: Договір про спільну інвестиційну діяльність/ Т. В. Гордієнко. Міжнародне співробітництво України у сфері боротьби зі злочинністю: Стан та перспективи розвитку/ О. С. Пятчаніна. Автономія волі у міжнародному приватному праві: Кумулятивний вибір застосовного права/ С. М. Задорожна. Соціальна політика США: Здійснення в контексті функціонквання соціальної держави та глобалізаційних процесів/ Н. М. Хома. Сучасна етноконфліктологія: Від концептуальної до проблемної парадигми/ А. І. Кіссе.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Воскресенська Н. "Сонечко"- буквар для шкіл, які працюють за системою розвивального навчання/ Н. Воскресенська (стр.3-5)
Бех І. Виховний процес з глибинним психозануренням/ І. Бех (стр.7-9)
Тихоша В. Уроки з фразеології у 3 класі/ В. Тихоша, Л. Урсуленко (стр.22-27)
Купчик-Заїка З. Усні вправи з математики в 4 класі/ З. Купчик-Заїка (стр.33-36)
Пантилейчук Н. Дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти ( Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у системі екологічного виховання учнів)/ Н. Пантилейчук (стр.39-40)
Рижова Т. Уроки музики, 2 клас/ Т. Рижова (стр.40-43)
Лобчук О. Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки/ О. Лобчук, І. Сухопара (стр.45-47)
Остапенко О. Фізичне виховання учнів у системі " Родина- школа/ О. Остапенко (стр.47-50)
Мельничук С. Перспектива в системі навчально-виховної роботи молодших школярів ( На основі методики А.С. Макаренка)/ С. Мельничук (стр.55-57)
Ілляшенко Т. Діти з церебральним паралічем у загальноосвітній школі/ Т. Ілляшенко (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Остапенко О.
Назва : Фізичне виховання учнів у системі " Родина- школа
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2008. - N11. - С. 47-50. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2008/11). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- виховання-- фізичне виховання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)(075.24/В19-580890
Автор(и) : Васильєва І. Б., Остапенко О. І.
Назва : Збірник оповідань, віршів, ігор та пісень : для учнів старших класів
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1964
Кільк.характеристики :139 с
Примітки : на англійській мові
Ціна : 0.21 руб.
ББК : 81.43.21-922-3
Примірники :НМК іноз. мов(1)
Вільні : НМК іноз. мов(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 21.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання німецької мови
Викладання біології в школі
Вчителі-- імідж
Здоровий спосіб життя-- молодь
Вчителі-- майстерність вчителя
Викладання англійської мови в школі
Історія України-- Голодомор, 1932-1933 рр.
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія, 1932-1933 рр.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): альтернативне паливо--сленг молоді--художній текст--імідж вчителя--майстерність вчителя
Зміст : Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова/ Ю. Ніжинець. Сутність та особливості національного виховання дітей/ А. Євлах. До сутності поняття "Творча активність" особистості/ Ю. Єжела. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією/ Н. Єсипенко. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні/ А. Ісаєнко. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. Андріїв. Ойконіми Чернігівщини/ Т. Армашевська. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя/ О. Аушева. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління/ Ю. Білан. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області)/ Ю. Безверха. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису/ К. Борисова. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані)/ Т. Бутко. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості/ Т. Войтенко. Виникнення конфлікту/ Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень/ Д. Іванішина. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові/ М. Ігнатенко. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти/ Л. Андрук. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема/ В. Билим. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків/ А. Балашова. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику/ Д. Баранов. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов/ А. Барбаш. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові/ Ю. Бобир. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови/ М. Бригінець. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління/ М. Вірста. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках/ Є. Василевський. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні/ Є. Василенко. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності/ В. Власова. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії/ М. Войтенко. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні/ Н. Герасименко. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів)/ А. Глущенко. Формування громадянської позиції на уроках історії/ І. Гненик. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих/ Є. Голінко. Роль социальных стереотипов/ В. Грабовський. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі/ І. Гратій. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів/ М. Гурський. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів/ К. Давиденко. Психологічні причини сором’язливості/ Т. М. Двойнос. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України/ М. Дема. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії/ В. Дорошенко. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови/ Л. Дорошенко. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет/ Є. Дудка. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття/ Р. Желєзко. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Жигимонт. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку/ О. Захарченко. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення/ К. Кабриль. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників/ О. Капуста. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання/ Т. Карпенко. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра/ Ю. Кацалап. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості/ Ю. Кириченко. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови/ С. Кобижська. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді/ О. Ковальська. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки/ Г. Ковтун. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості/ С. Колоша. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх/ О. Компанець. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей/ О. Кондріяненко. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі)/ Є. Копилова. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії/ К. Коротя. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості житлобудування сіверян/ Я. Крапивний. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області/ М. Кришталь. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном/ Р. Кубрак. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку/ Т. Куриленко. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку/ О. Кушенко. Роль феруму в природних водах/ Н. Лавренюк. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів/ О. Лисюк. Особливості переживання самотності у похилому віці/ Л. Логвиненко. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді/ О. Ляжко. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості/ А. Мільченко. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів/ О. Мірошник. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї/ Л. Міщенко. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування/ Н. Максименко. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Аудирование как вид речевой деятельности/ Т. Малайок. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку/ А. Мальцева. Прийоми навчання граматики англійської мови/ А. Марченко. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії/ В. Мельник. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації/ С. Мельник. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units/ О. Москаленко. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics)/ О. Москаленко. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі/ О. Москаленко. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах/ О. Москаленко. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості/ А. Мільченко. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї/ Л. Міщенко. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту/ А. Нагорна. Інтелектуальне управління як психологічна проблема/ П. Нестеренко. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків/ П. Нестеренко. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова/ Ю. Ніжинець. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди/ О. Онищенко. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні/ А. Осипенко. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя/ О. Остапенко. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку/ І. Откидач. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза/ А. Охотницька. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату/ І. Павленко. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt")/ В. Падун. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер"/ О. Петренко. Teaching the present continuous through grammar/ О. Писаренко. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми/ М. Повизша. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт/ Т. Полторацька. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі/ Д. Поприткіна. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою/ Ю. Потильчак.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Англійська мова та література -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Даниленко І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови/ І. В. Даниленко (стр.2-4.)
Матлах І. М. Методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови/ І. М. Матлах (стр.5-7.)
Остапенко О. О. Teaching writing to senior pupils/ О. О. Остапенко (стр.8-10)
Ковальчук Л. Г. Geographical outlook/ Л. Г. Ковальчук (стр.11-27)
Казачінер О. С. Формування позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови в початкових класах/ О. С. Казачінер (стр.Фаховий сервер. - № 2. - С. 20-1-20-8.)
Любченко Д. Г. What is money for you?/ Д. Г. Любченко (стр.28-29.)
Ігнатова О. В. Look after your planet/ О. В. Ігнатова (стр.30-33.)
Маляренко О. І. Про досвід виконання проектних робіт/ О. І. Маляренко, Г. М. Козюбенко (стр.34-36.)
Панасенко Т. М. We love English. forms 5-6/ Т. М. Панасенко (стр.37-39.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Остапенко О. О.
Назва : Teaching writing to senior pupils
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2012. - № 4. - С. 8-10 (Шифр А491234/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- письмо
Англійська мова-- методика викладання-- завдання
Викладання англійської мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо
Анотація: Подано творчі завдання з англійської мови для навчання письма старшокласників.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Початкова школа -2012р.,N 5
Цікаві статті :
Чернишов О. Розвиток ідей В.О.Сухомлинського в реалізації оздоровчої функції освіти/ О. Чернишов (стр.1-3)
Митник О. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі/ О. Митник (стр.4-8)
Остапенко О. Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів/ О. Остапенко (стр.57-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/О-76
Автор(и) : Остапенко О.
Назва : Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2012. - N 5. - С. 57-59. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2012/5). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): молодші школярі-- здібності
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 05.09.2024
Кількість запитів 6600
Кількість відвідувачів 523
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя