Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Островерхова, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2006р.,N 1/2
Цікаві статті :
Мартиненко С. Методи навчання та їх класифікація/ С. Мартиненко, Л. Хоружа (стр.3 - 13)
Киричок В. Ціннісне ставлення до однолітків/ В. Киричок (стр.37 - 48)
Киричок В. Етика спілкування вчителя з учнями/ В. Киричок (стр.49 - 50)
Киричок В. Тренінги на розвиток комунікацій/ В. Киричок (стр.51 - 61)
Островерхова Н. Концепції аналізу уроку/ Н. Островерхова (стр.89 - 95.( Далі буде).)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островерхова Н.
Назва : Концепції аналізу уроку
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід: Науково-методичний журнал. - Київ: "Плеяди", 2006. - N1. - С. 89 - 95.( Далі буде). (Шифр ВУ/2006/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): аналіз уроку
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2006р.,N 3/4
Цікаві статті :
Корсакова О. Зміст сучасної шкільної освіти/ О. Корсакова, С. Трубачова (стр.3-11)
Котькова Г. Добирання матеріалу у сценарії уроку/ Г. Котькова (стр.12-18)
Селевко Г. Проектуємо комп’ютерний урок/ Г. Селевко (стр.19-25)
Лук’янова М. Психологія навчальної мотивації школярів/ М. Лук’янова (стр.26-32)
Лук’яненко В. Поговоримо про культуру/ В. Лук’яненко ; В. Лук’яненко (стр.33-40)
Кузьменко Г. Уроки образотворчого мистецтва/ Г. Кузьменко (стр.41-68)
Островерхова Н. Підготовка до спостереження уроку/ Н. Островерхова (стр.69-70)
Островерхова Н. Технології видів аналізу уроку/ Н. Островерхова (стр.71-77)
Русаков Р. "Учитель-коняга"/ Р. Русаков (стр.90-95)
Лобок А. Черновики свободы/ А. Лобок (стр.83-89)
Кожурина Л. Выразительность воспитания/ Л. Кожурина (стр.78-82)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островерхова Н.
Назва : Підготовка до спостереження уроку
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - С. 69-70 (Шифр ВУ/2006/2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островерхова Н.
Назва : Технології видів аналізу уроку
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - С. 71-77 (Шифр ВУ/2006/2)
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): аналіз уроку
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освіта і управління -2006р. т.9,N 1
Цікаві статті :
Білецький В. Схід України в інтегративних процесах сучасного державотворення/ В. Білецький (стр.7-20)
Андрос Є. Українські селяни: цілковита безвихідь і проблиски надії/ Є. Андрос (стр.21-31)
Сурмін Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості/ Ю. Сурмін (стр.32-50)
Пивоварова О. Аналіз деяких особливостей діяльності вищих навчальних закладів США/ О. Пивоварова, О. Романовський (стр.51-60)
Калініна Л. Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання/ Л. Калініна (стр.61-70)
Тимошко Г. Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти/ Г. Тимошко (стр.71-77)
Мудрік В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів/ В. Мудрік (стр.78-83)
Федько А. Якість освіти як об’єкт управління/ А. Федько, Ю. Федько (стр.84-87)
Корнєєва Л. Якість освітніх послуг з позицій міжнародних стандартів серії ISO 9000:2000/ Л. Корнєєва, М. Сіницький (стр.87-90)
Бабкіна О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті болонських реформ/ О. Бабкіна (стр.91-94)
Островерхова Н. Морфологія аналізу якості уроку/ Н. Островерхова (стр.95-102)
Фатєєва Е. Особливості управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки/ Е. Фатєєва (стр.103-110)
Липова Л. Профільне навчання: до питання становлення/ Л. Липова, В. Малишева (стр.111-116)
Кнорр Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею/ Н. Кнорр (стр.117-122)
Роджерс К. Діалог з проблемами зла і злої поведінки/ К. Роджерс, Р. Мей (стр.123-136)
Ельбрехт О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача/ О. Ельбрехт (стр.137-144)
Морс Д. Пропущена ланка між теорією доброчесності та етикою бізнесу/ Д. Морс (стр.145-155)
Александров В. Освітня послуга: суть та моделі якості/ В. Александров (стр.156-164)
Струк Н. Загальноосвітня школа в нових умовах господарювання/ Н. Струк, В. Курець (стр.165-168)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островерхова Н.
Назва : Морфологія аналізу якості уроку
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2006. - Том9, N1. - С. 95-102 (Шифр ОІУ/2006/9/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки-- аналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість уроку--аналіз уроку
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Відкритий урок : розробки, технології, досвід -2006р.,N 9/10
Цікаві статті :
Кукушин В. Валеологічно доцільна регламентація уроку/ В. Кукушин (стр.3-9)
Добротвор О. Диспут як практична риторика/ О. Добротвор (стр.10-14)
Гін О. Управління колективом класу/ О. Гін (стр.15-25)
Бех І. Майстерність педагога у виховній взаємодії/ І. Бех (стр.55-60)
Островерхова Н. Аналіз дидактичного аспекту уроку/ Н. Островерхова (стр.77-93)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островерхова Н.
Назва : Аналіз дидактичного аспекту уроку
Місце публікування : Відкритий урок : розробки, технології, досвід: Науково-методичний журнал. - Київ: "Плеяди", 2006. - N9/10. - С. 77-93 (Шифр ВУ/2006/9/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): урок сучасний
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 9304
Кількість відвідувачів 430
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя