Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Павленко, Олексій Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(4Укр)(092)/К 12
Автор(и) : Кавунник, Олена Анатоліївна
Назва : Музиканти Ніжина : музично-краєзнавчий довідник
Вихідні дані : Ніжин: Міланік, 2008
Кільк.характеристики :188 с.: портр
Колективи : Національна Всеукраїнська музична спілка, Ніжинська міська рада, Управління культури, Благодійний фонд "Ніжен"
Серія: 200-річчю Миколи Гоголя присвячується
ISBN, Ціна 978-966-96794-7-5: 3.00, 3.00, 17.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.09
ББК : 85.313(4Укр)6-8
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- персоналії видатних постатей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світич, хор--сяйво, хор
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1), ІБв(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№3(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1), ІБв(1), ав(1), аб(2), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2(075.3)/Щ 64
Автор(и) : Щербініна, Ольга Миколаївна, Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Основи фортепіанної підготовки : Навчальний посібник для студ. ВНЗ. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-527-042-4: 36.67 грн.
ББК : 85.315.42-7ря73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Викладання фортепіано
Фортепіано-- навчання гри
Танці
Примірники : всього 25: муз.(30)
Вільні : муз.(30)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 61.46 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- освіта
Зміст : Роль екологічної етики у формуванні нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистості як сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблеми формування шкільного бюджету та витрат/ С. Рамазашвілі. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Інноваційні орієнтири менеджменту учбового процесу/ Н. М. Созашвілі. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. З чого починати навчання автономному письму (англ.)/ Н. Блуашвілі. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Вікові характеристики студентів 1-2 курсу та навчання англійській мові для професійних цілей (англ.)/ А. Гігаурі. Використання відео на заняття з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. Англійські прислів’я та шляхи їх перекладу грузинською мовою (англ.)/ Е. Каціашвілі. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Вивчення культури на уроках бізнес англійської (англ.)/ М. Размадзе. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2(070.3)/П 12
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Джазова імпровізація в системі інструментально-виконавської підготовки : Методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.71 грн.
ББК : 85.315-7р
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Інструментальна музика
Примірники :муз.(30)
Вільні : муз.(30)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 92.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Педагогічні конфлікти
методика навчання
Виховання учнів
Викладання хімії в школі
професійна підготовка вчителів
Підготовка майбутніх вчителів
Туризм-- менеджмент
історія освіти в зарубіжних країнах
Історія освіти --Україна
Дошкільне виховання
Географіч. рубрики: Україна-- Освіта
Франція-- освіта
Великобританія-- освіта-- історія
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови/ І. В. Шарейко. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 82.50 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання музики
Підготовка вчителів музики
Інтерпретація-- музичні твори
підготовка хореографа
Історія педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст/ Т. О. Бодрова. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феномен/ В. С. Вергунова. Самостійна робота студентів: стрижнева компонента фахової підготовки/ Л. М. Воєвідко. Проблеми використання сучасних педагогічних технологій у музично-виховному процесі/ О. М. Грисюк. Музичний аналіз як фактор виконавського інтонування/ В. Г. Дорохін. Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения/ Л. А. Дорохина. Формування музичності: соціально-біологічний аспект/ О. В. Коваль. О необходимости изучения аспирантами истории развития науки и техники в контексте учебной дисциплины философии/ И. Н. Козубцов. Композиційний аналіз картини як необхідна складова навчального процесу/ О. А. Половна-Васильєва. Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя музики/ Є. М. Проворова. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей/ О. Є. Реброва. Методологічні орієнтири гуманізації музичної освіти у контексті природи музичного сприймання/ О. Я. Ростовський. Евристика в постіндустріальній освіті/ Л. Г. Семенець. Проблема формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці музичної освіти/ О. В. Спіліоті. Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості викладання курсу "Історія української культури" для студентів факультетів музичного мистецтва та хореографії/ З. С. Батюк. Педагогічне проектування процесу навчання майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. К. Білова. Реалізація комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Методи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп’ютерних технологій: теоретико-експериментальне дослідження/ Ю. Ф. Дворник. Психофізіологічні основи формування музично-виконавської діяльності учнів-духовиків у процесі навчання гри на духових інструментах/ О. П. Палаженко. Доведення як метод формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецтва/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа. Особливості формування художньо-світоглядної компетентності студентів-хореографів засобами українського фольклору/ Н. О. Батюк. Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Компетентнісно орієнтована модель фахової підготовки вчителя-хормейстера/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Педагогические условия формирования музыкально-артикуляцион¬ных умений будущих учителей музыки/ Лу Чен. До проблеми розвитку музично-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики в процесі навчання джазової імпровізації/ О. М. Павленко. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва/ Ці Сянбо. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Питання взаємозв’язку екологічного та естетичного виховання молоді в історії педагогіки/ В. Ю. Бережок. Сучасний стан підготовки фахівців у галузі церковного мистецтва у Львові/ І. М. Дундяк. Особливості кадрової політики в Ніжинській класичній чоловічій гімназії в ХІХ – на поч. ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 117.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 54-58 (Шифр 15/Н 34-498891)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів музики
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.8)/Ш96
Автор(и) : Шумський, Микола Олександрович, Щербініна, Ольга Миколаївна, Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Основи фортепіанної підготовки : навчальний посібник для студентів факультету культури та мистецтв, спеціальність "Хореографія" . -2-е вид., уточ., доп.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 108.33 грн.
ДРНТІ : 18.41.51
УДК : 780.616.432:37.016(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання фортепіано
Фортепіано-- навчання гри
Танці
Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанна підготовка
Примірники : всього : муз.(20)
Вільні : муз.(20)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки . № 2
Паралельн. назви :Research Notes. Psychology and Pedagogy Research
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Додат. тит. лист англ. мовою. - Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 246.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання/ В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності/ С. А. Нестеренко. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи/ О. П. Прищепа. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі/ В. В. Ревенчук. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена/ І. С. Рябов. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи/ Т. М. Турчин. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методичні підходи викладання гри на фортепіано/ Т. В. Ляшенко. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ/ В. В. Мішедченко. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу/ Імей Хоу, Л. П. Степанова. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/ В. І. Максименко. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів/ О. М. Пархоменко. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін/ Т. В. Раструба, О. М. Павленко. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. Багатогранні можливості бандурного виконавства/ С. В. Чабан-Чайка.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 45869
Кількість відвідувачів 1507
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя