Пошуковий запит: <.>A=Паламар, С.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С.
Назва : До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури"
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 6. - С. 36-37 (Шифр УЛЗО/2011/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сонети--спецкурси філологічного напряму
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.202.245/П 14
Автор(и) : Паламар С. П.
Назва : Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 29-31 (Шифр ШО1/2012/4) Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.202.245 Предметні рубрики (Галузі знань): Гуманітарна освіта-- методика навчання-- креативний підхід Дидактика навчання Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки
: Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009 Кільк.характеристики :206 с
Колективи :
Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88я5 + 74я5 Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2) Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 83.3(4УКР)р10/П 14
Автор(и) : Паламар С.
Назва : Поетика сонетарію Дмитра Павличка
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 3. - С. 30-31. (Шифр УЛЗО/2011/3)
ББК : 83.3(4УКР)р10 Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі жанр сонета в українській літературі
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С.
Назва : Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2008. - N12. - С. 25-26 (Шифр УЛЗО/2008/12)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз літературного твору
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 83.3(4Укр)/П 14
Автор(и) : Паламар С.
Назва : Розвиток жанру сонета в українській літературі
: теоретичний аспект
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 1. - С. 31-33 (Шифр УЛЗО/2011/1)
ББК : 83.3(4Укр) Предметні рубрики (Галузі знань): жанр сонета Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С. П.
Назва : Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки
Місце публікування : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 6. - С. 41-43 (Шифр УЛЗО/2013/6) Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.202 + 83.3(4УКР)р10 Предметні рубрики (Галузі знань): компетентнісний підхід у навчанні жанр казки Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку літературних компетенцій учнів 5 класів під час вивчення фольклорної казки.
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 83.3(4Укр)/П 14
Автор(и) : Паламар С., Петровська Т.
Назва : Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 9. - С. 21-24 (Шифр УЛЗО/2010/9)
ББК : 83.3(4Укр) Предметні рубрики (Галузі знань): Мовленнєва діяльність учнів уроки читання методична допомога вчителям Ніжина
Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2008р.,N 12 Цікаві статті : Лілік О. Художні особливості екзистенціальної прози/ О. Лілік (стр.6-9) Шуляр В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи/ В. Шуляр (стр.10-13) Бондаренко Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника/ Ю. Бондаренко (стр.17-19) Логвіненко Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників/ Н. Логвіненко (стр.22-24) Паламар С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах/ С. Паламар (стр.25-26) Кондратюк С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів/ С. Кондратюк (стр.27-29) Мхитарян О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями/ О. Мхитарян (стр.30-33) Базиль Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника/ Л. Базиль (стр.34-37) Яценко Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю/ Н. Яценко (стр.38-39) Шуляр В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі/ В. Шуляр, Є. Горкуша (стр.40-42) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 6 Цікаві статті : Голобородько Я. Українська література як філософія відкриття/ Я. Голобородько (стр.2-7) Братко В. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка/ В. Братко (стр.8-11) Маншина А. Тарас Шевченко і Поділля/ А. Маншина (стр.12-13.) Бурко О. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії/ О. Бурко (стр.14-15) Бабійчук Т. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання/ Т. Бабійчук (стр.16-18) Гричаник Н. Структура і функції навчальної книги з літератури/ Н. Гричаник (стр.19-21) Шульган В. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної/ В. Шульган, Н. В. Дига (стр.21-23) Охріменко Н. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля"/ Н. Охріменко (стр.24-25.) Гаврилюк О. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі/ О. Гаврилюк (стр.25-27.) Прядка Н. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ"/ Н. Прядка, Г. Шулешко (стр.27-29.) Неживий О. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство/ О. Неживий (стр.30-33.) Бондаренко Л. Ігровий майданчик на уроках української літератури/ Л. Бондаренко (стр.34-35.) Логвіненко Н. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури/ Н. Логвіненко (стр.36-40) Паламар С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки/ С. П. Паламар (стр.41-43) Лук’яненко О. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми"/ О. Лук’яненко, М. Кудрявська (стр.43.) Парфенюк О. Шоу "Я люблю Україну!"/ О. Парфенюк, С. Борейчук (стр.44-45.) Овдійчук Л. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна/ Л. Овдійчук (стр.46-48.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
11.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2010р.,N 9 Цікаві статті : Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (стр.2-14) Голобородько Я. Колозей медитацій. Есей про Тараса Федюка - лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка/ Я. Голобородько (стр.14-16) Єременко О. Художнє моделювання доби козаччини у поетичному світі романтизму 20 - 40-х років XIX століття/ О. Єременко (стр.16-18) Паламар С. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання/ С. Паламар, Т. Петровська (стр.21-24) Гаврилюк О. Читаємо поезію Василя Голобородька. 7 клас/ О. Гаврилюк (стр.27-29) Головецька Н. Українські народні легенди. 5 клас./ Н. Головецька (стр.29-33) Яценко Т. Модернізм як мистецьке явище другої половини XIX - початку XX століття/ Т. Яценко (стр.33-38) Цікаві статті : Знайти схожі
|
12.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2011р.,N 1 Цікаві статті : Приймак І. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської/ І. Приймак (стр.2-5) Лілік О. "Людська душа - це чаша для горя" : дослідження внутрішнього світу Олександра Довженка на уроках української літератури/ О. Лілік (стр.5-7) Тименко В. Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв/ В. Тименко (стр.8-12) Жила С. Олекса Стороженко : сторінки підручника для 8 класу/ С. Жила (стр.13-16) Черниш А. Авторська рецепція образу митця у романі-біографії М. Слабошпицького "Поет із пекла (Тодось Осьмачка)"/ А. Черниш (стр.16-20) Сеник Н. Проблема особистого щастя в драмі Івана Франка "Украдене щастя"/ Н. Сеник (стр.21) Небеленчук І. Оповідання О. Жовни " Маленьке життя" в контексті літератури рідного краю/ І. Небеленчук (стр.22-26) Шевченко З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спецкурсі " Художня література в контексті світової культури"/ З. Шевченко (стр.27-30) Паламар С. Розвиток жанру сонета в українській літературі/ С. Паламар (стр.31-33) Радутний Р. Українська (та не зовсім) альтернатива/ Р. Радутний (стр.34-36) Лінкевич Л. Володимир Владко - " український Жюль Верн"/ Л. Лінкевич (стр.37-43) Єременко О. Український митець у діаспорі : сторінками творчої біографії Леоніда Полтави/ О. Єременко, В. Дрожевська (стр.44-46) Цікаві статті : Знайти схожі
|
13.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2011р.,N 3 Цікаві статті : Погребенник В. Лірика Леся Українки та фольклор/ В. Погребенник (стр.2-4.) Фасоля А. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"?/ А. Фасоля (стр.5-8.) [Вивчення творчості Лесі Українки в школі] (стр.12-18.) [Вивчення повісті Нестайка В. "Тореадори з Васюківки"] (стр.21-29.) Паламар С. Поетика сонетарію Дмитра Павличка/ С. Паламар (стр.30-31.) Корпанюк М. Літературознавчий проект у дзеркалі "філософії свідомості"/ М. Корпанюк (стр.44-45.) Пилипенко О. Поняття про стійкі сполуки і вирази, фразеологізми. Прислів’я, приказки, афоризми/ О. Пилипенко (стр.46-48.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
14.
|
Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2011р.,N 6 Цікаві статті : Голобородько Ю. Художнє ІO Ірен Роздобудько/ Ю. Голобородько (стр.5-7) Привалова С. Символізм поезії Богдана-Ігоря Антонича/ С. Привалова (стр.8-11) Бондаренко Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору/ Ю. Бондаренко (стр.12-14) Уліщенко В. Емоційно-ціннисний діалог під час вивчення ліричних творів/ В. Уліщенко (стр.15-18) Бондаренко Л. Методична модель уроку за піснями марусі Чурай/ Л. Бондаренко (стр.22-24) Серветник О. Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань")/ О. Серветник (стр.25-27) Коваленко Л. "Володимир" Феофана Прокоповича - зразок шкільної драми./ Л. Коваленко (стр.28-30) Небеленчук І. Лицарство - чи то життєві ідеали, моральні цінності і честь, а чи?.../ І. Небеленчук (стр.30-35) Паламар С. До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури"/ С. Паламар (стр.36-37) Логвіненко Н. "Хочу бути Миколою Трублаїні!" / Н. Логвіненко (стр.38-41) Кислашко О. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди в українській духовності/ О. Кислашко (стр.42-44) Кисіль Т. Микола луків - поет, пісняр, громадянин/ Т. Кисіль (стр.45-48) Фасоля А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання/ А. Фасоля Цікаві статті : Знайти схожі
|
15.
|
Назва журналу :Шлях освіти -2012р.,N 4 Цікаві статті : Хриков Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні/ Є. М. Хриков (стр.2-6) Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/ В. А. Кушнір (стр.7-13) Овчарук О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст/ О. В. Овчарук (стр.14-17) Набок М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.18-23) Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/ Л. В. Волик (стр.24-28) Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/ С. П. Паламар (стр.29-31) Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/ В. В. Тесленко (стр.32-35.) Радул О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття/ О. С. Радул (стр.36-40) Міхно О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія/ О. П. Міхно, В. П. Малюга (стр.41-46) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|