Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Паламар, С. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Шлях освіти -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Хриков Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні/ Є. М. Хриков (стр.2-6)
Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/ В. А. Кушнір (стр.7-13)
Овчарук О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст/ О. В. Овчарук (стр.14-17)
Набок М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.18-23)
Волик Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії/ Л. В. Волик (стр.24-28)
Паламар С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи/ С. П. Паламар (стр.29-31)
Тесленко В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки/ В. В. Тесленко (стр.32-35.)
Радул О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття/ О. С. Радул (стр.36-40)
Міхно О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія/ О. П. Міхно, В. П. Малюга (стр.41-46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.245/П 14
Автор(и) : Паламар С. П.
Назва : Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 29-31 (Шифр ШО1/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.202.245
Предметні рубрики (Галузі знань): Гуманітарна освіта-- методика навчання-- креативний підхід
Дидактика навчання
Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Голобородько Я. Українська література як філософія відкриття/ Я. Голобородько (стр.2-7)
Братко В. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка/ В. Братко (стр.8-11)
Маншина А. Тарас Шевченко і Поділля/ А. Маншина (стр.12-13.)
Бурко О. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії/ О. Бурко (стр.14-15)
Бабійчук Т. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання/ Т. Бабійчук (стр.16-18)
Гричаник Н. Структура і функції навчальної книги з літератури/ Н. Гричаник (стр.19-21)
Шульган В. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної/ В. Шульган, Н. В. Дига (стр.21-23)
Охріменко Н. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля"/ Н. Охріменко (стр.24-25.)
Гаврилюк О. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі/ О. Гаврилюк (стр.25-27.)
Прядка Н. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ"/ Н. Прядка, Г. Шулешко (стр.27-29.)
Неживий О. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство/ О. Неживий (стр.30-33.)
Бондаренко Л. Ігровий майданчик на уроках української літератури/ Л. Бондаренко (стр.34-35.)
Логвіненко Н. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури/ Н. Логвіненко (стр.36-40)
Паламар С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки/ С. П. Паламар (стр.41-43)
Лук’яненко О. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми"/ О. Лук’яненко, М. Кудрявська (стр.43.)
Парфенюк О. Шоу "Я люблю Україну!"/ О. Парфенюк, С. Борейчук (стр.44-45.)
Овдійчук Л. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна/ Л. Овдійчук (стр.46-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С. П.
Назва : Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки
Місце публікування : Укр. л-ра в загальноосвіт. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2013. - № 6. - С. 41-43 (Шифр УЛЗО/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.202 + 83.3(4УКР)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): компетентнісний підхід у навчанні
жанр казки
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку літературних компетенцій учнів 5 класів під час вивчення фольклорної казки.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 4382
Кількість відвідувачів 284
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя