Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Писаренко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.840/П 86
Назва : Психологічна підтримка творчості учня
Вихідні дані : К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія творчості
здібності
обдаровані діти
психологія навчання
інтелект
креативність
самоосвіта
Зміст : Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева. Складові творчості/ А., Богданова А., С. Борисов.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Бібліотека "Шкільного світу" -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун (стр.4-8) Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки,творчість
Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков (стр.9-17.) Кл.слова: здібності,обдарованість
Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко (стр.18-29.) Кл.слова: здібності,індивідуальні програми
Білик Н. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик (стр.30-34.) Кл.слова: тести
Настенко Н. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко (стр.35-38.) Кл.слова: релаксація
Ручка І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка (стр.39-42.)
Зоц В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц (стр.43-50.)
Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко (стр.51-59.)
Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб (стр.60-65.)
Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова (стр.66-71.) Кл.слова: мислення,оцінювання
Фрідман Л. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна (стр.72-89.) Кл.слова: психологія навчання,принципи навчання,навченість
Бененсон О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон (стр.90-95.) Кл.слова: допитливість,творчість
Рева Ю. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева (стр.96-103.) Кл.слова: мислення,запам’ятовування,прочитання
Богданова А. Складові творчості/ А. Богданова, С. Борисов (стр.104-127.) Кл.слова: мислення. допитливість,майстерня учителя,наукове товариство учнів
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Писаренко О.
Назва : Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59. (Шифр БШС1/2003/1)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія навчання
психологія творчості
креативність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 21.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання німецької мови
Викладання біології в школі
Вчителі-- імідж
Здоровий спосіб життя-- молодь
Вчителі-- майстерність вчителя
Викладання англійської мови в школі
Історія України-- Голодомор, 1932-1933 рр.
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія, 1932-1933 рр.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): альтернативне паливо--сленг молоді--художній текст--імідж вчителя--майстерність вчителя
Зміст : Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова/ Ю. Ніжинець. Сутність та особливості національного виховання дітей/ А. Євлах. До сутності поняття "Творча активність" особистості/ Ю. Єжела. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією/ Н. Єсипенко. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні/ А. Ісаєнко. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. Андріїв. Ойконіми Чернігівщини/ Т. Армашевська. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя/ О. Аушева. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління/ Ю. Білан. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області)/ Ю. Безверха. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису/ К. Борисова. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані)/ Т. Бутко. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості/ Т. Войтенко. Виникнення конфлікту/ Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень/ Д. Іванішина. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові/ М. Ігнатенко. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти/ Л. Андрук. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема/ В. Билим. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків/ А. Балашова. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику/ Д. Баранов. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов/ А. Барбаш. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові/ Ю. Бобир. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови/ М. Бригінець. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління/ М. Вірста. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках/ Є. Василевський. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні/ Є. Василенко. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності/ В. Власова. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії/ М. Войтенко. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні/ Н. Герасименко. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів)/ А. Глущенко. Формування громадянської позиції на уроках історії/ І. Гненик. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих/ Є. Голінко. Роль социальных стереотипов/ В. Грабовський. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі/ І. Гратій. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів/ М. Гурський. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів/ К. Давиденко. Психологічні причини сором’язливості/ Т. М. Двойнос. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України/ М. Дема. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії/ В. Дорошенко. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови/ Л. Дорошенко. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет/ Є. Дудка. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття/ Р. Желєзко. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Жигимонт. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку/ О. Захарченко. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення/ К. Кабриль. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників/ О. Капуста. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання/ Т. Карпенко. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра/ Ю. Кацалап. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості/ Ю. Кириченко. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови/ С. Кобижська. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді/ О. Ковальська. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки/ Г. Ковтун. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості/ С. Колоша. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх/ О. Компанець. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей/ О. Кондріяненко. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі)/ Є. Копилова. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії/ К. Коротя. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості житлобудування сіверян/ Я. Крапивний. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області/ М. Кришталь. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном/ Р. Кубрак. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку/ Т. Куриленко. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку/ О. Кушенко. Роль феруму в природних водах/ Н. Лавренюк. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів/ О. Лисюк. Особливості переживання самотності у похилому віці/ Л. Логвиненко. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді/ О. Ляжко. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості/ А. Мільченко. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів/ О. Мірошник. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї/ Л. Міщенко. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування/ Н. Максименко. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Аудирование как вид речевой деятельности/ Т. Малайок. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку/ А. Мальцева. Прийоми навчання граматики англійської мови/ А. Марченко. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії/ В. Мельник. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації/ С. Мельник. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units/ О. Москаленко. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics)/ О. Москаленко. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі/ О. Москаленко. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах/ О. Москаленко. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості/ А. Мільченко. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї/ Л. Міщенко. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту/ А. Нагорна. Інтелектуальне управління як психологічна проблема/ П. Нестеренко. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків/ П. Нестеренко. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова/ Ю. Ніжинець. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди/ О. Онищенко. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні/ А. Осипенко. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя/ О. Остапенко. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку/ І. Откидач. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза/ А. Охотницька. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату/ І. Павленко. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt")/ В. Падун. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер"/ О. Петренко. Teaching the present continuous through grammar/ О. Писаренко. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми/ М. Повизша. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт/ Т. Полторацька. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі/ Д. Поприткіна. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою/ Ю. Потильчак.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 59284
Кількість відвідувачів 1810
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя