Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пихтіна, Ніна Порфиріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/С 69
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Борисюк, Світлана Олексіївна, Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Соціальна педагогіка і технології соціально-педагогічної діяльності: Програма державного екзамену освітньо-кваліфікаійного рівня "бакалавр" для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія" : учебник
Вихідні дані : Ніжин: Технограф, 2003
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки
Примітки : Список основної літ.: с. 17-18
Ціна : 0.70 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 101: аб(97), фб(1)
Вільні : аб(97), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Педагогічна профілактика адиктивної поведінки молоді : Навчально-методичний посібник для вчителів, практичних психологів, соціальних працівників
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :116 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.50, 3.50, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.6я73
Примірники : всього 137: аб(110), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(110), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна, Ляшко О. В.
Назва : Основи професійної майстерності : Навчальна програма курсу (Для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр. в кінці розд
Ціна : 1.30 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 80: аб(38), пед.(20), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(38), пед.(20), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогіка гри : Навчальна програма з курсу: Для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія" (для денної і заочної форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :28 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки
Примітки : Бібліогр.: с. 22-28
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74р30-211
Примірники : всього 300: фб(1), ав(1), аб(217), НМК ф-т ПСР(30), Ч.З.№2(50)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(217), НМК ф-т ПСР(30), Ч.З.№2(50)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Профілактика та соціально-педагогічна робота з дітьми девіантної поведінки : Навч. програма
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :42 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.50 грн.
ДРНТІ : 14.43
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 150: аб(127), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Вільні : аб(127), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Василенко Т. А.
Назва : Вступ до спеціальності : навч. програма для спец. "Дошкільне виховання"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74р30-211
Примірники : всього 50: аб(29), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Вільні : аб(29), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2000
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.10 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Нові інформаційні технології навчання
Національне виховання --Ніжин
Читання-- психологія
Студенти-- самостійна робота
Зміст : ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА ; Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи/ В. П. Яковець. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів/ Н. І. Яковець. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності/ Є. І. Коваленко. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край"/ О. М. Золотар. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища/ Г. С. Адамів. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів/ Л. В. Костенко. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів/ О. П. Кивлюк. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування/ В. В. Харабет. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї/ А. І. Конончук, Д. Гутник. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді/ С. Р. Хлєбік. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі/ В. М. Крицький. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення)/ В. А. Кушнір. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів/ К. Станіславська. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми)/ Г. П. Шилова. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді/ Н. С. Останіна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів/ Н. П. Пихтіна. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів/ Т. В. Губченко. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл/ Н. М. Стрельнікова. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району/ М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки/ А. В. Василюк. Розвиток логічного мислення школярів/ О. А. Барило. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект)/ Л. І. Резан. Музична педагогіка за доби просвітництва/ О. Я. Ростовський. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США/ Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст./ Л. В. Кузьмич. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ж. М. Володченко. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі/ О. А. Кавунник. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення/ В. М. Вишнева. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя/ Н. І. Семиклят. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху/ Н. І. Бєлкіна. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка/ Н. М. Баленко. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи/ О. Сурмачевська. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи/ О. М. Таран. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі/ М. І. Супруненко. ПСИХОЛОГІЯ ; Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості/ М. В. Папуча. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю/ О. К. Любчук. Психологічні особливості читання/ Я. Ф. Андрєєва. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування/ О. П. Щотка. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів/ Т. Д. Кричковська.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/О-75
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна, Ляшко, Оксана Вікторівна, Тукач, Ірина Іванівна, Новгородський, Руслан Григорович
Назва : Основи професійної майстерності соціального педагога : Методичні рекомендації (для спеціальностей "соціальна педагогіка; практична психологія)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :112 с
Ціна : 3.10 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна майстерність педагога
Примірники : всього 295: Ч.З.№2(25), аб(264), НМК ф-т ПСР(10), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(25), аб(264), НМК ф-т ПСР(10), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 110298
Кількість відвідувачів 781
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя