Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пихтіна, Ніна Порфиріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-70 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/С 69
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Борисюк, Світлана Олексіївна, Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Соціальна педагогіка і технології соціально-педагогічної діяльності: Програма державного екзамену освітньо-кваліфікаійного рівня "бакалавр" для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія" : учебник
Вихідні дані : Ніжин: Технограф, 2003
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки
Примітки : Список основної літ.: с. 17-18
Ціна : 0.70 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 101: аб(97), фб(1)
Вільні : аб(97), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Педагогічна профілактика адиктивної поведінки молоді : Навчально-методичний посібник для вчителів, практичних психологів, соціальних працівників
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :116 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.50, 3.50, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.6я73
Примірники : всього 137: аб(110), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(110), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна, Ляшко О. В.
Назва : Основи професійної майстерності : Навчальна програма курсу (Для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр. в кінці розд
Ціна : 1.30 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 80: аб(38), пед.(20), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(38), пед.(20), Ч.З.№2(20), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогіка гри : Навчальна програма з курсу: Для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія" (для денної і заочної форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :28 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки
Примітки : Бібліогр.: с. 22-28
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74р30-211
Примірники : всього 300: фб(1), ав(1), аб(217), НМК ф-т ПСР(30), Ч.З.№2(50)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(217), НМК ф-т ПСР(30), Ч.З.№2(50)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Профілактика та соціально-педагогічна робота з дітьми девіантної поведінки : Навч. програма
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :42 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.50 грн.
ДРНТІ : 14.43
ББК : 74.6р30-211
Примірники : всього 150: аб(127), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Вільні : аб(127), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Василенко Т. А.
Назва : Вступ до спеціальності : навч. програма для спец. "Дошкільне виховання"
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74р30-211
Примірники : всього 50: аб(29), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Вільні : аб(29), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(10), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2000
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 9.10 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Нові інформаційні технології навчання
Національне виховання --Ніжин
Читання-- психологія
Студенти-- самостійна робота
Зміст : ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА ; Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи/ В. П. Яковець. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів/ Н. І. Яковець. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності/ Є. І. Коваленко. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край"/ О. М. Золотар. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища/ Г. С. Адамів. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів/ Л. В. Костенко. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів/ О. П. Кивлюк. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування/ В. В. Харабет. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї/ А. І. Конончук, Д. Гутник. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді/ С. Р. Хлєбік. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі/ В. М. Крицький. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення)/ В. А. Кушнір. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів/ К. Станіславська. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми)/ Г. П. Шилова. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді/ Н. С. Останіна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів/ Н. П. Пихтіна. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів/ Т. В. Губченко. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл/ Н. М. Стрельнікова. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району/ М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки/ А. В. Василюк. Розвиток логічного мислення школярів/ О. А. Барило. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект)/ Л. І. Резан. Музична педагогіка за доби просвітництва/ О. Я. Ростовський. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США/ Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст./ Л. В. Кузьмич. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ж. М. Володченко. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі/ О. А. Кавунник. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення/ В. М. Вишнева. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя/ Н. І. Семиклят. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху/ Н. І. Бєлкіна. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка/ Н. М. Баленко. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи/ О. Сурмачевська. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи/ О. М. Таран. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі/ М. І. Супруненко. ПСИХОЛОГІЯ ; Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості/ М. В. Папуча. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю/ О. К. Любчук. Психологічні особливості читання/ Я. Ф. Андрєєва. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування/ О. П. Щотка. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів/ Т. Д. Кричковська.
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(13), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/О-75
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Яковець, Наталія Іванівна, Ляшко, Оксана Вікторівна, Тукач, Ірина Іванівна, Новгородський, Руслан Григорович
Назва : Основи професійної майстерності соціального педагога : Методичні рекомендації (для спеціальностей "соціальна педагогіка; практична психологія)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :112 с
Ціна : 3.10 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна майстерність педагога
Примірники : всього 295: Ч.З.№2(25), аб(264), НМК ф-т ПСР(10), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(25), аб(264), НМК ф-т ПСР(10), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Солова, Валентина Миколаївна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Конкурс вожатської майстерності : Методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :34 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 1.50 грн.
ДРНТІ : 14.27
ББК : 74.200.58
Примірники : всього 50: фб(1), аб(34), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(5)
Вільні : фб(1), аб(34), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(5)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогіка гри в опорних схемах : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.80 грн.
ДРНТІ : 14.07.07
ББК : 74я73
Примірники : всього 99: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(20), аб(55)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(20), аб(55)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Нестерець, Сергій Олександрович
Назва : Основи наукових досліджень в опорних схемах : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :45 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.60 грн.
ДРНТІ : 11.01.11
ББК : 72я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Науково-педагогічні дослідження
дослідження психологічні
Примірники : всього 100: фб(1), ав(1), аб(69), Ч.З.№2(8), НМК ф-т ПСР(20)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(68), Ч.З.№2(8), НМК ф-т ПСР(20)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогіка гри : Тексти лекцій
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 6.20, р.
ДРНТІ : 14.07.07
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): гра
Ігротерапія
Ігрові методи навчання
Дидактичні ігри
Примірники : всього 195: НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), аб(166)
Вільні : НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2), Ч.З.№2(20), аб(166)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Новгородський, Руслан Григорович
Назва : Профілактика та соціально-педагогічна робота з дітьми девіантної поведінки : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
ББК : 74.6я73 + 88.836я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Девіантна поведінка-- профілактика
Діти-- педагогічно занедбані
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Агресія-- діти
Суїцидальна поведінка-- профілактика
Вандалізм-- профілактика
Графіті-- профілактика
Проституція-- попередження
Делінквентна поведінка
Злочинна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка
Примірники : всього 95: фб(1), ав(2), аб(87), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(5)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(87), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(5)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.33)/Х 91
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Хрестоматія до курсу "Основи професійної майстерності соціального педагога"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Основи професійної майстерності соціального педагога
Ціна : 24.20 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура мови психолога
Техніка мови психолога
Професійна майстерність педагога
Професійне спілкування психолога
Практичні психологи-- професійна діяльність
Зміст : Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Первые шаги школьного психолога. Психологический тренинг/ Н. В. Самоукина. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может все!/ Джон Кехо. Как перестать беспокоиться и начать жить/ Д. Карнеги. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Я это Я, или Как стать счастливым/ Максуэл Мольтц. Игры, в которые играют.../ Н. В. Самоукина. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык и одежды/ сестры Сорины. Тренинг по макияжу/ Татьяна Тураева. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Искусство убеждать: Учебно-практическое пособие/ В. П. Шейнов. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. Психология человеческого взаимопонимания/ Е. И. Головаха, Н. В. Панина. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Лабиринты общения, или Как научиться ладить с людьми/ А. П. Егидес. Групповая работа с детьми и подростками/ Р. Смид.
Примірники : всього 95: фб(1), ав(2), аб(57), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(20)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(57), Ч.З.№2(20), НМК ф-т ПСР(20)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект)/ О. І Нещерет. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки/ В. Різник. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів/ Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції/ Н. М. Карпенко. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями/ В. О. Лісовець. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р./ О. А. Жук. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах/ Т. В. Галич. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським/ Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства/ Н. М. Хмель. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Т. П. Спіріна. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ О. К. Корносенко. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови/ К. І. Долгош, О. Гвоздяк. Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; Особливості підготовки офіцера у класичному університеті/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України/ С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів/ С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності/ А. І. Конончук. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі/ В. В. Маньгора. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти/ А. С. Киричук. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів/ Н. П. Пихтіна. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків"/ І. І. Тукач. Професійна культура соціального педагога/ Т. В. Качалова. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України/ В. Г. Златніков. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system/ R. Nowakowska-Siuta. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007)/ О. І. Янкович. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі/ І. М. Конончук. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст./ О. А. Лавріненко. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини/ Т. В. Коваль. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду/ Н. І. Іванцова. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті.../ О. В. Аніщенко. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін/ Н. С. Журавська. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти/ Ю. А. Кучер. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки/ Л. В. Сень. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах/ Т. В. Зінченко. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів/ Л. А. Антонюк. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України/ Т. М. Белогура. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.)/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів/ О. В. Сватенков. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського/ Є. Луняк. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини/ С. В. Павлюк. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід/ Г. Д. Недоходюк. Реалізація Болонського процесу в Польщі/ А. В. Василюк. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918)/ І. І. Киричок. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи/ Н. О. Ярмак. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти/ Т. А. Василенко. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Г. С. Адамів.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Основи професійної майстерності та красномовства соціального педагога : Тексти лекцій для спеціальності "соціальна педагогіка; практична психологія" денної та заочної форм навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :104 с
Ціна : 6.00 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна майстерність педагога
Примірники : всього 95: фб(1), ав(1), аб(58), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(30)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(58), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(30)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Вступ до спеціальності : навчально-методичний комплекс для студентів І курсу спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" факультету психології та соціальної роботи денної форми навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 2.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74р30
Примірники : всього 50: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(10), аб(27)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(10), НМК ф-т ПСР(10), аб(27)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(073.3)/П24
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна, Василенко, Тетяна Андріївна, Підлипська, Світлана Дмитрівна
Назва : Педагогіка з методикою виховання дітей дошкільного віку для заочної форми з трирічним терміном навчання : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти
Ціна : 2.50 грн.
ДРНТІ : 14.23.01
ББК : 74.10р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(12), НМК ф-т ПСР(5), аб(32)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(12), НМК ф-т ПСР(5), аб(32)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(073.3)/Т33
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Новгородська, Юлія Григорівна, Пісоцька, Людмила Миколаївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна, Василенко, Тетяна Андріївна, Підлипська, Світлана Дмитрівна
Назва : Теорія, практика та організація дошкільного виховання : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання: для заочної форми з трирічним терміном навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти
Ціна : 4.30 грн.
ДРНТІ : 14.23.01
ББК : 74.10р30-211
Примірники : всього 50: фб(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(3), аб(42)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), НМК ф-т ПСР(3), аб(42)
Знайти схожі

23.

Назва газети: Психологічна газета -2004р.,N 24 (грудень)
Цікаві статті :
Стежинами психічного вдосконалення (стр.3-4)
Маценко В. Ф. Самосвідомість: Психологічні етапи та основні напрямки її розвитку/ Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.4-6)
Маценко Ж. М. Психічне вдосконалення людини: Психологічна сутність та умови здійснення/ Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.7-9)
Маценко Ж. М. Потреба у прекрасному: Перша сходинка до психічного вдосконалення/ Ж. М. Маценко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.9-10)
Конончук А. І. На шляху станолення нової спеціальності/ А. І. Конончук ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.12-14)
Пихтіна Н. П. Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів/ Н. П. Пихтіна ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.15-19)
Кричковська Т. Д. Особливості адаптації студентів/ Т. Д. Кричковська ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко (стр.20-23)
Андрєєва Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу/ Я. Ф. Андрєєва ; Н. Ф. Литовченко ; Н. Ф. Литовченко (стр.24-26)
Литовченко Н. Ф. Розвиток здатності до самопізнання як компонент особистісної підготовки майбутніх практикуючих психологів/ Н. Ф. Литовченко (стр.28-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів
Місце публікування : Психологічна газета: ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К.: СПДФО Главник О. П., 2004. - N24 (грудень). - С. 15-19 (Шифр ПГ/2004/24 (грудень))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія вищої школи
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Підготовка майбутніх соціальних педагогів
підготовка практичного психолога
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(070.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Основи педагогічної майстерності (за вимогами КМСОНП) : Навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Дошкільне виховання. Практична психологія" напряму: 0101 - Педагогічна освіта
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.80 грн.
ББК : 74.10р30 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна майстерність-- програми
Примірники : всього 27: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(5), аб(17)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(5), аб(17)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогічна творчість : навчальний посібник . -3-тє вид., допов.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :215 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 25.00, 25.00, грн.
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна творчість вихователя ДНЗ
Педагогічна творчість
Кафедра дошкільної освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(4), аб(4), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(4), аб(4), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(070.3)/Н 31
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Василенко, Тетяна Андріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна, Василевська, Людмила Семенівна
Назва : Наскрізна програма педагогічної практики студентів : спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 9.70 грн.
ББК : 74.1р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна практика студентів-- дошкільне виховання-- програма
Примірники : всього 25: Ч.З.№2(5), фб(1), НМК ф-т ПСР(5), аб(19)
Вільні : Ч.З.№2(5), фб(1), НМК ф-т ПСР(5), аб(19)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. Методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматических навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. А. Олійник, Т. Г. Чувакова. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсифікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів пад час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погліди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Вступ до спеціальності: Дошкільна освіта : Навчальний посібник для студентів спеціальності "Дошкільна освіта і практична психологія"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 6.67 грн.
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Дошкільна освіта-- вихователі-- професійна підготовка в ЗВО
Примірники : всього 46: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(8), НМК ф-т ПСР(5), пед.(5), аб(27)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(8), НМК ф-т ПСР(5), пед.(5), аб(27)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/Д 36
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна, Лісовець, Олег Васильович, Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Володченко, Жанна Михайлівна, Борисюк, Світлана Олексіївна, Останіна, Ніна Степанівна, Качалова, Тетяна Василівна
Назва : Державний екзамен із соціальної педагогіки і технологій соціально-педагогічної діяльності : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форми навчання)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Ціна : 4.75, 5.70, грн.
ББК : 74.6р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Соціальна педагогіка-- державний екзамен
Примірники : всього 73: Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(8), фб(1), пед.(1), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(5), НМК ф-т ПСР(8), фб(1), пед.(1), аб(57)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-70 
 
Статистика
за 07.07.2024
Кількість запитів 574
Кількість відвідувачів 179
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя