Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Плахотнік, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Критика -2011р.,N 9/10
Цікаві статті :
Фриланд Х. Постання нової світової еліти/ Х. Фриланд (стр.4-9.)
Плахотнік О. Неймовірні пригоди гендерної теорії в Україні/ О. Плахотнік (стр.17-23.)
Гундорова Т. "Внутрішня колонізація" - повторна колонізація/ Т. Гундорова (стр.23-27.)
Арістов В. [Рецензія]/ В. Арістов (стр.26.)
Міщенко К. [Рецензія]/ К. Міщенко (стр.34.)
Юркова О. [Рецензія]/ О. Юркова (стр.35.)
Хутка С. [Рецензія]/ С. Хутка (стр.35.)
Паразі С. Гакерська журналістика - нова медійна утопія?/ С. Паразі (стр.41-43.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 66.2(4УКР)/П 37
Автор(и) : Плахотнік, Ольга
Назва : Неймовірні пригоди гендерної теорії в Україні
Місце публікування : Критика: Рецензії. Ессеї. Огляди. - К.: Видавництво "Часопис", 2011. - N 9/10. - С. 17-23. (Шифр К-2/2011/9/10)
ББК : 66.2(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна політика
Кафедра економічної теорії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): елітарна маргінальність--гендерні дослідження
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Критика -2013р.,N 1/2
Цікаві статті :
Наріжна В. Небезпека для дітей і паніка для суспільства/ В. Наріжна (стр.11-15.)
Плахотнік О. Негетеросексуальні сім’ї в Україні: мовчати - говорити - сподіватися?/ О. Плахотнік (стр.15-18.)
Кісь О. Чи/якою потрібна Україні її жіноча історія?/ О. Кісь (стр.18-21.)
Мозер М. В українській мовній політиці все навпаки/ М. Мозер (стр.21-24.)
Гаухман М. Євреї регіону, або Регіон Євреїв/ М. Гаухман (стр.32-34.)
Радченко Ю. Свідчення через сорок років/ Ю. Радченко (стр.34-47.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.373/П 37
Автор(и) : Плахотнік, Ольга
Назва : Негетеросексуальні сім’ї в Україні: мовчати - говорити - сподіватися?
Місце публікування : Критика: Рецензії. Ессеї. Огляди. - К.: Видавництво "Часопис", 2013. - N 1/2. - С. 15-18. (Шифр К-2/2013/1/2)
ББК : 88.373
Предметні рубрики (Галузі знань): Гомосексуалізм
Психологія статі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): негеторосексуальні сім’ї--лгбт-сім’ї--гомофобія--гомосексуальність
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 83.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Електронні підручники
Технології навчання-- мультимедійні
Самостійна робота-- студенти
Реформування освіти --Україна
підготовка педагогів дошкільної освіти
Підготовка майбутніх вчителів
підготовка соціальних працівників
вища освіта-- внз
Педагогіка України-- історія освіти
дослідницька діяльність учнів
Педагогічна майстерність-- вища освіта
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
США-- освіта та педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна освіта
Зміст : Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників/ О. Ю. Балалаєва. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою/ О. О. Безносюк. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий/ М. Закариашвили, И. Чичашвили. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи/ К. К. Краснолуцький. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів/ А. О. Кучерявий. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності/ О. О. Мосіюк. Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)/ В. М. Оржеховська (та ін.); Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти/ Н. А. Пасько. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи/ О. В. Плахотнік. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів/ Т. В. Потапчук. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі/ В. В. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів/ В. І. Ірза. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років/ Я. А. Малихіна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ/ Г. В. Попова. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики/ А. М. Слюта, О. В. Лукаш. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків/ І. П. Стаднійчук. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти/ Т. В. Тарнавська. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей/ Л. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів/ Л. Г. Гаврілова. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу/ Т. Р. Гуменникова. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації/ І. А. Катушенок. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки/ А. О. Кришталь. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. А. Овчаренко. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти/ Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету/ Я. М. Рудик. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Вороний в історії української культури/ Є. І. Коваленко. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.)/ С. М. Куліш. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки)/ В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. Методи навчання у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)/ Ю. В. Мінкіна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри"/ О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах/ В. Є. Робак. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність/ Л. М. Рубан. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст./ О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН/ Т. В. Сидоренко. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід/ В. В. Смелянська. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ С. В. Шарапа.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Симончук О. Дрібні власники: конституювання соціального класу в сучасній Україні/ О. Симончук (стр.3-35.)
Петрушина Т. Соціальний потенціал інноваційного розвитку економіки України/ Т. Петрушина (стр.66-93.)
Костенко Н. З приводу спостереження за примхами культури/ Н. Костенко (стр.113-132.)
Плахотнік О. Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти/ О. Плахотнік (стр.171-186.)
Сохань Л. В. Життя як шлях самоздійснення/ Л. В. Сохань (стр.187-198.)
Сохань І. Принцип самодостатності/ І. Сохань (стр.199-207.)
Пам’яті Пахомова Юрія Миколайовича (стр.208-210.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плахотнік, Ольга
Назва : Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К.: Інститут соціології НАН України, 2014. - N 4. - С. 171-186. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2014/4). - ISSN 1563-3713
ББК : 74.584(4Укр) + 60р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціологія-- соціологічні освіта
Соціологія-- викладання соціології в ВНЗ
Вища освіта-- якість вищої освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологічна освіта--викладання соціології--студентоцентрований підхід--студентоцентрована освіта--радикальні педагогіки--дискурсивні влади--квір-педагогіка--феміністична педагогіка--якість викладання--забезпечення якості освіти
Анотація: Метою статті є аналіз “студентоцентрованої” освітньої парадигми, критика неоліберального прочитання “студентоцентрованості” та її аксіологічне й епістемологічне переозначення через концепт радикальних педагогік. Автор пропонує приклади радикального педагогічного теоретизування: квір-інтерпретація феномену “незнаття”, переосмислення кооперативного навчання та практик звертання й іменування, деконструкція “прихованого навчального плану” тощо. Розглянуто перспективи можливих імплікацій радикальних педагогік в українську вищу освіту взагалі і викладання соціогуманітарних дисциплін зокрема.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Т 31
Автор(и) : Бейгер, Галина, Лісовець, Олег Васильович, Плахотнік, Ольга Василівна, Борисюк, Світлана Олексіївна
Назва : "Телефон довіри" як спеціалізована соціальна служба : Навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :139 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 29.67, 60.00, грн
ДРНТІ : 15.41.39
ББК : 88.5я73 + 65.9(4Укр)272я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
Телефон довіри
Соціальні служби
Психологічна допомога
Соціальна допомога
Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): волонтери
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(2), аб(1)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(2), аб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.08.2024
Кількість запитів 17560
Кількість відвідувачів 448
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя