Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пономаренко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
74.1
П 56


    Пономаренко, О.
    Лікувальна фізкультура в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] / О. Пономаренко // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 40. - С. 24-25.
ББК 74.1
Рубрики: здоров’я дітей--дошкільний вік
   фізкультура лікувальна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Пономаренко, О.
    Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) [Текст] / О. Пономаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 51-56.
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--образи, теми
Кл.слова (ненормовані):
образ Сонця


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Пономаренко, О.
    Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки [Текст] / О. Пономаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 47-50
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--історія, 19 ст.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн.
    Зміст:
Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16
Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21
Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32
Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35
Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39
Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42
Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46
Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50
Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55
Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60
Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65
Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60
Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73
Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78
Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83
Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87
Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91
Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97
Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102
Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107
Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111
Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116
Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120
Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124
Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129
Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133
Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137
Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141
Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144
Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147
Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150
Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154
Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158
Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162
Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162
Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171
Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179
Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184
Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187
Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191
Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195
Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200
Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203
Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207
Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211
Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215
Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218
Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223
Буркова, Л. В. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230
Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234
Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239
Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242
Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246
Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250
Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253
Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257
Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261
Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267
Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272
Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276
Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280
Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284
Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287
Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291
Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295
Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вчителі економіки--підготовка

   літні оздоровчі табори--підготовка вихователів

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.


    Пономаренко, О.
    Науковці імпровізують у стилі джаз [Текст] / О. Пономаренко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2
ББК вісн85.313(4УКР)
Рубрики: Музична культура України
Кл.слова (ненормовані):
джаз -- конференція -- джазовое мистецтво
Анотація: 21 лютого відбулася 1 Всеукраїнська науково-практична конференція "Естрадне та джазове мистецтво в контексті сучасної освіти".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
83
П 56


    Пономаренко, О.
    Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення третьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича [Текст] / О. Пономаренко // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 36-46 . - ISSN 0236-1477
ББК 83
РУБ 83
Рубрики: Кафедра української літератури
Кл.слова (ненормовані):
слово о полку Ігоревім -- думи -- колядки


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.


    Пономаренко, О.
    Співець українського степового краєвиду,величі і краси природи Слобожанщини [Текст] : творчий портрет художника / О. Пономаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2011. - N 5. - С. 110-114
Рубрики: Живопис України--персоналії художників


Дод.точки доступу:
Фільберт, Олександр Олександрович (1911-1996) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
33
П 56


    Пономаренко, О. І.
    Системні методи в економіці, менеджменті та бізнесі [Текст] : навчальний посібник для студентів економічних вузів / О. І. Пономаренко, В. О. Пономаренко. - К. : Либідь, 1995. - 239 с. - 24.90 крб.
ББК 65.05
РУБ 33


Дод.точки доступу:
Пономаренко, В. О.
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 38915
Кількість відвідувачів 1303
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя