Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пономаренко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся . Вип. 20 : Історичні та культурологічні процеси на Поліссі та в Україні (ХІ - ХХ століття)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :284 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України-- Голодомор, 1932-1933 рр.
Зміст : Державотворча парадигма українства (до видання багатотомної наукової праці "Політична історія України. ХХ століття")/ І. Ф. Курас. Українці і трипільська культура: зв’язок "китайського типу"?/ З. В. Священко. Українська народність: який вплив мали монголо-татари на її утворення?/ А. М. Павляшик. Варяжский след в происхождении казачества/ С. В. Позняк. Норманский спор: будет ли он когда-нибудь разрешен?/ И. В. Гречко. Де загинув князь Святослав Ігоревич?/ Г. І. Шаповалов. Чи був Остер судноплавним?/ О. Ю. Москаленко. Чернігово-Сіверська земля... XVI - початку XVII ст.: проблеми порубіжжя/ О. М. Уривалкін, А. О. Кресан. Шляхетські наїзди на Волині у другій половині XVI ст.: щоденна практика чи соціальна девіація?/ А. Блануца. Таємна гра єпископа Мефодія/ О. М. Уривалкін. Підданство України-Гетьманщини монархові - це відмова від влансих внтересів чи засіб їх реалізації?/ О. К. Струкевич. Виробництво зброї на Україні наприкінці XV - XVII століттях6 синтез іноземних впливів чи національна самсобутність?/ А. С. Бобровський. Духовне християнство на українських землях XVIII ст.: національна закономірність чи запозичена випадковість?/ Т. В. Нагорна. Віттенштейн П. Х. - полководець Вітчизняної війни 1812 року/ П. П. Моціяка. Гурток кирило-мефодіївців. До питання про назву товариства/ Є. М. Луняк. Поміщицьке господарство пореформених десятиліть: фактор розвитку чи занепаду?/ Н. Р. Темірова. Історіографія реформи державних селян другої половини ХІХ ст. і Лівобережній Україні/ В. Бойко. Земля та її господарі: загадки історії (До питання про мобілізацію земельної власності в Україні у 1861-1917 роках)/ В. М. Шевченко. Громадська думка про військові поселення в Росії та Україні (аналіз наративних джерел)/ О. В. Пономаренко. Аналіз складу виборців до органів міського самоврядування у чернігівській губернії в 70-х рр. (за матеріалами ревізії сенатора О. О. Половцева)/ Ю. А. Нікітін. Національно-визвольний рух в Україні і Литві (ХІХ - початок ХХ ст.): загальна модель чи регіональна специфіка?/ Ю. О. Каганов. До питання про політичну агітацію серед селянства України на початку ХХ століття/ О. В. Герасименко. Чи було Товариство українських поступовців міжпартійним об’єднанням?/ В. В. Стрілець. Наслідки укладення Брестського миру для Білорусі та України: втрати й здобутки сторін/ В. В. Мартиненко. Чи була альтернатива вибору моделі державного устрою УНР в ході урядових криз (лютий-квітень 1919 р.)?/ О. О. Лейберов. Чому кадри вітчизняної кооперації у 20-30-і роки ХХ ст. не обминула трагічна доля?/ Т. В. Оніпко. Гаврило Одинець в історії України: метаморфози політичного пристосуванця чи мімікрія наляканої людини?/ Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. Початок 20-х років на півдні України: неп чи "воєнний комунізм"?/ Ю. В. Котляр. Профспілки сільськогосподарських робітників України в 20- рр. ХХ ст.: політична кон’юктура чи необхідність?/ В. Ф. Кондрашов. Почему исчез "золотой фонд" крымской библиографии 1920-х - 1930-х годов?/ А. А. Непомнящий. Робітники України в період побудови соціалізму: герої трудового фронту чи жертви більшовицького ідеологічного міфу?/ Ю. С. Степанчук. Історичні джерела до вивчення стану індивідуального селянського господарства Північного Лівобережжя України 1920-30-х рр.: інформаційна забезпеченість чи ілюстративність?/ В. Лазаренко. Трагедія українського есера - Юхима Гаврилея/ В. М. Ємельянов. Особливості організації та проведення переписів населення 1930- рр./ К. Д. Гринь. Голод 1932-1933 років і крах українізації/ П. І. Соболь. Суцільна колективізація на Ніжинщині: конкретні особи/ Ю. В. Зоценко. Справа М. П. Загрецького - черговий акт сталінського "правосуддя"/ М. П. Самойленко. Спорудження Дніпропетровського гідрокаскаду: історична необхідність чи химери гігантоманії/ Н. В. Горло. Українська політична еміграція в Чехословаччині у 30-х роках: вороги чи патріоти України?/ Ю. І. Поп. Пропагандистська діяльність німецько-фашистських загарбників га окупованій території України в 1941-1944 роках/ І. М. Спудка. До питання про історію Поліської Січі/ А. І. Курас. Устная история остарбайтеров: реконструкция события или смысла?/ Г. Г. Гринченко. УПА і Червона армія: протиборство чи взаємодія?/ Ю. Щур. Створення військової організації Гвардії Людова та території Польщі в 1942-1944 рр./ Ю. М. Давиденко. Суперечливий характер діяльності профспілок України щодо забезпечення охорони праці на виробництві в роки Другої світової війни/ П. М. Чернега. Український національно-визвольний рух середини ХХ століття як суцільний феномен/ А. Русначенко. Репатрійовані громадяни УРСР після Другої Світової війни: носії західного чи Радянського світогляду?/ В. В. Кононенко. Рух тридцятитисячників в Україні: союзницька допомога селянству чи чергова політична кампанія?/ П. С. Григорчук, І. М. Романюк. Всесоюзні переписи населення 1959, 1970 рр. В якій мірі є джерелом для вивчення соціально-демолграфічних процесів в Україні в 60-- рр. ХХ ст.?/ В. В. Іванішина. Чи існує протиріччя між результатами березневого та грудневого Референдумів 1991 р./ О. Д. Бойко. Програмні документи сучасних політичних партій та громадських організацій України про вирішення проблем міжетнічних стосунків: набір іміджових гасел чи реальний план дій?/ О. Г. Баранков, Н. О. Баранкова. Чому не перемогла в Україні жовтнева революція 1990 року?/ О. Д. Бойко. Україна пострадянська (1992-2002): революційні фази чи перехідний етап?/ Р. А. Офіцинський. Забуті імена України/ О. О. Гайдукевич. Кухня чи парламент: де ваше місце, жінки?/ Є. М. Стярашко, С. М. Баранник. Як з'явилися ассірійці в Україні?/ О. Желіба.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 28 : Сторінки історії і культури Полісся та України в сучасному висвітленні
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історія назви
Зміст : Значение жизненного подвига Н. В. Гоголя для воспитания христианской морали у студенческой молодежи/ М. А. Антонец, Е. А. Ковнатор, Д. И. Христов. Топоніміка як важливе джерело етногенетичних долсіджень/ В. М. Пугач. Принцип историзма и его освещение в критических работах А. Фадеева/ Г. В. Самойленко. Топографічні домени давньоруського Новгород-Сіверського/ І. С. Кедун. Історія розвитку інституту виробів на українських землях (Х - ХІІ ст.)/ В. Г. Москаленко. До історії оборонного будівництва України: геополітичний фактор в утворенні та розвитку фортифікаційних систем/ О. В. Жукова. Літописні назви Ніжина в історії та легендах міста/ О. М. Уривалкін, Ю. В. Кузьменко. Суспільно-політичне становище Ніжина у XVIII столітті: інкорпорація чи централізація?/ О. В. Ростовська. Правовий статус ніжинських греків та їх взаємовідносини з місцевим населенням/ М. Кухаречко. До історіографії вивчення греків Одеси/ В. С. Волониць. Вибори до органів міського самоврядквання та їх діяльність в Чернігівській губернії у 70-х рр. ХІХ ст./ Ю. О. Нікітін. Особливості формування громадської думки про російські та українські військові поселення першої половини ХІХ століття/ О. В. Пономаренко. Роль грецьких підприємців у розвитку торгівлі у Північному Приазов’ї (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. В. Новікова. Доля селянського посла В. Хвоста в контексті питання про альтернативний шлях боротьби українського селянства/ Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. Кирило-Мефодіївське товариство: дослідження припиняти рано/ Є. М. Луняк. Організація керування медико-санітарною стправою в Харкові до великих реформ ХІХ століття/ І. Ю. Робак. "Душа інститутської гімназії": штрихи до портрета Йосифа Добіаша/ П. П. Моціяка. Внутрішня політика царського уряду та її вплив на промисловий розвиток Лівобережжя у 60-х - 90-х рр. ХІХ ст./ О. В. Крупенко. Український фемінізм на тлі європейського жіночого руху (ХІХ - початок ХХ ст.)/ Є. М. Страшко, Н. М. Ковтун. Горлівські події 16-17 грудня 1905 р.: подолання стереотипів/ С. А. Євсеєнко. Студентські заворушення у чернігівській духовній семінарії в 1905 - 1907 рр./ Н. О. Ципляк. Петро Дятлов - забута постать в українському революційному русі початку ХХ століття/ О. П. Кривобок. Жіноцтво у виборчих компаніях 1917 року: крок до демократії/ О. В. Оніщенко. Територіальний устрій української автономії в березні-жовтні 1917 р.? російський, український, польський погляд/ П. П. Овдієнко, М. В. Потапенко. Комплексний підхід до вивчення регіональної історії в період революції 1917 р./ А. Г. Нітченко. Роль і місце Чернігівщини в українсько-білоруському територіальному протистоянні 1918 р./ В. В. Мартиненко. Українська інтелігенція та "трудовий принцип" Директорії УНР/ О. О. Лейберов. Наукова діяльність О. І. Покровського у 20- рр. ХХ ст.: конформізм чи методологічне переродження?/ О. Г. Самойленко. Духовенство в громадсько-державних організаціях у 20- рр. ХХ ст./ Т. Г. Бобко. Спроба встановлення цивільної української адміністрації у повстанському запіллі восени 1943 року/ Г. М. Стародубець. Взаємовплив урбанізаційних та міграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст./ І. В. Субботіна. Закордонне українство як чинник історичного державотворчого процесу/ С. М. Вдовенко. Історичні основи сучасного сільського герботворення в Лівобережній Україні на прикладі символів населених пунктів Яготинського району Київської області/ О. В. Желіба. Аб выніках этнаграфічного даследавання беларуска-украінскага памежжа у 2003-2004 гадах/ Ю. С. Курпэева. Історичні передумови появи договорів на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних робіт в цивілістиці/ М. М. Веліканова. Проблеми становлення та організації Дерманського Святотроїцького монастиря на Волині (друга половина XVI - перша половина XVII століття)/ Н. М. Лопацька. Методика викладання мов за концепцією І. С. Орлая/ Т. О. Білик. Розвиток початкової освіти серед єврейського населення Півдня України у ІІ половині ХІХ ст./ Н. В. Херсонець. Правове становище учнів гімназії Півдня України (друга половина ХІХ століття)/ А. В. Тарасов. Просвітницьке спрямування/ І. І. Дрогобицький. Формування правової бази освіти в Україні в умовах багатокультурності (1991-2004)/ О. Г. Баранков. З повагою на відстані/ П. О. Руденко. Приріст населення в "Государевих описних Малоросійських розкольних слободах" у другій половині XVIII ст./ Ю. В. Волошин. Нові відомості до біографії Івана Халанського/ О. В. Гринь. Матеріали з історії греків Ніжина та Північного Приазов'я у фондах російського державного архіву давніх актів/ А. В. Гедьо.
Примірники : всього : ІБв(1), фб(1)
Вільні : ІБв(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 58.90 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Зміст : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Донченко Т. Власне методичні принципи начання української мови/ Т. Донченко (стр.2-4.)
Пентилюк М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності)/ М. Пентилюк (стр.5-8.) Кл.слова: культура мовлення ,евфонічність мови
Юрійчук Н. До проблеми принципів навчання меатеринської мови через призму ноосферної освіти/ Н. Юрійчук (стр.9-11.)
Могильницька Г. Символіка лісу та її роль в розкритті проблеми влади землі над людиною (за повістю Ольги Кобилянської "Земля")/ Г. Могильницька (стр.19-23.)
Кононенко В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара)/ В. Кононенко (стр.23-27.)
Кумейська Н. Інтегрований урок з української літератури і математики (6 клас)/ Н. Кумейська, Л. Страннікова (стр.32-34.)
Прядка В. Тарас Шевченко - видатний художник. Цінність його живописної спадщини (урок української літератури у 9 класі)/ В. Прядка (стр.35-38.)
Стасів Л. Психологічні чинники формування ділового мовлення майбутніх учителів-словесників/ Л. Стасів (стр.39-42.)
Ткаченко Р. Літературно-критичний аспект українського FIN DE SIECLE'у / Р. Ткаченко (стр.43-46) Кл.слова: українська літературна критика
Кужільна Л. Естетика літературного шістдесятництва й астральні архетипи в неосяжності Шевченкового космосу: Шевченкові традиції в творчості шестидесятників/ Л. Кужільна (стр.47-50.)
Пономаренко О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів)/ О. Пономаренко (стр.51-56.)
Стадна Л. Висока духовність "мужицького поета" (матеріал роботи літературного гуртка)/ Л. Стадна (стр.57-58.) Кл.слова: Т. Шевченко
Руденко О. Літературно-музична композиція "О деле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса/ О. Руденко (стр.59-60.)
Ткач А. Семінар -дослідження "Шевченко і Буковина"/ А. Ткач (стр.61-66.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко О.
Назва : Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2004. - N2. - С. 51-56. (Шифр Умлш-1/2004/2)
ДРНТІ : 17
ББК : 83.3(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- образи, теми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ сонця
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 5
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації/ Н. Ковальчук (стр.2-6)
Лещенко Г. Компедіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції/ Г. Лещенко (стр.6-13)
Подлевська Н. Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону/ Н. Подлевська (стр.14-17)
Яценко Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми/ Т. Яценко (стр.20-23)
Шуляр В. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури/ В. Шуляр (стр.23-28)
Хорошковська О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин)/ О. Хорошковська (стр.29-32)
Кузнецова Г. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріалі спецкурсу з української мови)/ Г. Кузнецова (стр.33-39)
Донченко Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови/ Т. Донченко (стр.40-43)
Денискіна Г. Лінгвостилістичні засоби комічного відображення дійсності у фейлетонах Олега Чорногуза/ Г. Денискіна (стр.44-46)
Пономаренко О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки/ О. Пономаренко (стр.47-50)
Гнаткович Т. Українська мова/ Т. Гнаткович (стр.55-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко О.
Назва : Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - N5. - С. 47-50 (Шифр Умлш-1/2009/5)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- історія, 19 ст.
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 7
Цікаві статті :
Варзацька Л. Методика мови. Типологія уроків української мови і мовлення в 10-11 класах (в умовах особистісно зорієнтованого навчання)/ Л. Варзацька (стр.2-4)
Шуневич О. Вивчення критеріїв оцінювання конспекту навчального тексту як складник методики з формування у старшокласників уміння конспектувати/ О. Шуневич (стр.10-13)
Дороз В. Сучасні культурологічні підходи до навчання учнів-білінгвів другої мови/ В. Дороз (стр.14-18)
Яценко Т. Вивчення творчості Миколи Вороного на заняттях літературного спецкурсу/ Т. Яценко (стр.19-22)
Фасоля А. Наближення... Вивчення творчості Марії Матіос на уроках української літератури в профільній школі/ А. Фасоля (стр.23-28)
Руденко В. Ділова гра як ігрова імітаційна технологія: інтерактивний аспект/ В. Руденко (стр.29-33)
Борисенко В. Компоненти науково-методичної системи поетапного формуваннєвої компетенції майбутніх фахівців економічних спеціальностей/ В. Борисенко (стр.33-36)
Пономаренко О. "Дібровою весілля їде" троїсти музики світоладу в поезії Б.-І. Антонича/ О. Пономаренко (стр.37-43)
Ковалець Л. Із федьковичезнавчих студій Осипа Маковея (до 175-ліття від дня народження поета)/ Л. Ковалець (стр.43-44)
Концепція профільного навчання в старшій школі (стр.54-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 35547
Кількість відвідувачів 1260
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя