Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пономарьова, К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Назва журналу :Початкова школа -2006р.,N 11
Цікаві статті :
Загрійчук Л. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій/ Л. Загрійчук (стр.1-4)
Ілляшенко Т. Дефіцит уваги у дітей з гіперактивністю/ Т. Ілляшенко (стр.4-10)
Іваниця Г. Системно-творчий підхід до вироблення навички письма учнів молодших класів/ Г. Іваниця, М. Кучинський (стр.11-14)
Дудко Л. Розв’язування задач з пропорційними величинами/ Л. Дудко, В. Московченко (стр.14-17 (далі буде))
Гуз К. Методичні рекомендації для вчителів щодо вивчення "Довкілля" в 1-4 класах/ К. Гуз, Т. Водолазська (стр.18-21)
Бабенко Н. Вправи з граматики англійської мови/ Н. Бабенко (стр.24-26)
Пономарьова К. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з української мови в I семестрі/ К. Пономарьова (стр.35-41)
Шпакова В. Семестрова перевірка знань учнів з математики/ В. Шпакова (стр.41-42)
Мелешко В. Формування логічних умінь як компонента алгоритмічної культури молодшого школяра/ В. Мелешко, Ю. Мельник (стр.55-57)
Вавіна Л. Врахування порушення зору у дітей під час навчання в школі/ Л. Вавіна (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з української мови в I семестрі
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N11. - С. 35-41. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2006/11). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови-- тестові завдання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови в початковій школі
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2009р.,N 10
Цікаві статті :
Педагогічному факультету Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка - 30 років (стр.2-25)
Мовчун А. Найдивніше з див - Людина/ А. Мовчун (стр.26-27)
Плукар Г. Учитель не урокодавець, а вихователь і наставник/ Г. Плукар (стр.29)
Пономарьова К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів/ К. Пономарьова (стр.34-38)
Грона Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників/ Н. Грона (стр.39-43)
Тарасенко С. Відкритий урок з математики, 2 клас/ С. Тарасенко (стр.47-50)
Митник О. Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу/ О. Митник (стр.53-57)
Гордіюк Н. Урок логіки у шкільному розкладі : екзотика чи необхідність?/ Н. Гордіюк (стр.57-58)
Мартиненко С. Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі : поради для батьків/ С. Мартиненко (стр.59-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/П 56
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2009. - N 10. - С. 34-38. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2009/10). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Початкова школа -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Кочерга О. Психофізіологія дозвілля дитини/ О. Кочерга (стр.1-3.)
Хорошковська О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ О. Хорошковська, О. Петрук (стр.11-15)
Веремійчик І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання/ І. Веремійчик (стр.30-34)
Лобчук О. Підготовка студентів до аналізу уроку української мови в початкових класах/ О. Лобчук (стр.37-38)
Петровська Т. Поетика/ Т. Петровська (стр.39-40)
Кавуненко О. Щоб засвітилися слова, або Дещиця зі згадок про Анатолія Костенецьког на тлі його творчості/ О. Кавуненко (стр.45-47)
Пономарьова К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови/ К. Пономарьова (стр.49-52)
Папіжук В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції/ В. Папіжук (стр.56-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.4411.1-9/П 56
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2010. - N 12. - С. 49-52. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2010/12). - ISSN 0131-5358
ББК : 81.4411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): компетентнісний підхід у навчанні
викладання української мови в школі
Молодші школярі
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Початкова школа -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Бех І. Життя особистості у просторі духовності/ І. Бех (стр.3-5)
Пономарьова К. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови/ К. Пономарьова (стр.9-12)
Хоменко Л. Чому українська мова співуча/ Л. Хоменко (стр.43-44)
Ілляшенко Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі/ Т. Ілляшенко (стр.47-50)
Гавриленко Т. Україномовні підручники з навчання грамоти початку XX ст./ Т. Гавриленко (стр.53-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/П 56
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови
Місце публікування : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2011. - N 5. - С. 9-12. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2011/5). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.2 + 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови
освіта шкільна
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурна складова молодшого школяра--народознавство--краєзнавчий матеріал
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Пєтухова Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти/ Л. Пєтухова (стр.1–3.)
Андрієвський Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи/ Б. Андрієвський (стр.3–4)
Горлова А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи/ А. Горлова (стр.5–6.)
Казаннікова О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки/ О. Казаннікова (стр.6–8)
Вінник Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи/ Т. Вінник (стр.9–10.)
Кабельнікова Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма/ Н. Кабельнікова (стр.11–13)
Полєвікова О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво/ О. Полєвікова (стр.13–15.)
Мельничук Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин/ Ю. Мельничук (стр.15–17)
Владимирова А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері"/ А. Владимирова, А. Білоус (стр.18–19)
Саган О. Логіка вивчення теми "Інформація"/ О. Саган, С. Микитюк (стр.20–23)
Юрчук Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор"/ Ю. Юрчук (стр.24–25)
Сугейко Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками/ Л. Сугейко, Н. Борисенко (стр.26–28)
Резнік Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі/ Н. Резнік (стр.29–31.)
Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу/ Т. Голінська (стр.31–33)
Савченко О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми/ О. Савченко (стр.34–39)
Маліновська Л. Як пробуджується природа навесні/ Л. Маліновська (стр.40–41.)
Ткач Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити/ Н. Ткач, Н. Розсоха (стр.41–43)
Пономарьова К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі/ К. Пономарьова (стр.44–47.)
Марченко Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей/ Н. Марченко (стр.48–49.)
Губарєва С. День Матері/ С. Губарєва (стр.50–51.)
Терещук А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі/ А. Терещук (стр.52–53.)
Карпенко Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас"/ Т. Карпенко (стр.54–56.)
Устименко Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий.../ Т. Устименко (стр.59.)
Пилипенко Т. Сторінками історії нашого міста/ Т. Пилипенко (стр.60–61.)
Сінна І. Де лелеки водяться, там щастя родиться!/ І. Сінна (стр.61–62.)
Грицюк Я. Первоцвіти/ Я. Грицюк (стр.62–63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова К.
Назва : Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 4. - С. 44–47. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови в 3 класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--вправи--орфограми--правила правопису--правопис слів--правопис префіксів--вживання апострофа--розділові знаки--велика буква--початкова школа--3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 18659
Кількість відвідувачів 393
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя