Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прохоренко, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/ Вадим Кобильченко (стр.7–14) Кл.слова: емпатія,психологічне здоров’я,психологічне консультування
Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/ Світлана Кульбіда (стр.15–31) Кл.слова: жестова мова,жестова одиниця,жестове мовлення
Прохоренко Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/ Леся Прохоренко (стр.32–39) Кл.слова: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Ірина Омельченко (стр.40–52) Кл.слова: спілкування,комунікація,діалогічне спостереження
Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/ Еляна Данілавічютє (стр.53–64) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзивне навчання,діти з особливими освітніми потребами
Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.65–74) Кл.слова: реабілітаційна робота,спортивно-оздоровча робота,діти з особливими потребами
Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/ Наталія Пахомова, Інна Баранець (стр.75–87) Кл.слова: мовленнєва діяльність,пізнавальні процеси,моторна алалія
Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/ Людмила Некраш (стр.88–95) Кл.слова: раннє втручання,діагностика порушень,діти раннього віку
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ Олена Дробот, Анна Замша (стр.7–13) Кл.слова: англійська мова,методика навчання,учні з порушенням слуху
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Євген Продан (стр.14–20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ Олена Хохліна (стр.21–32) Кл.слова: диференційоване навчання,інклюзія,інклюзивне навчання
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ Вадим Кобильченко (стр.33–47) Кл.слова: спеціальна психологія,психологічні принципи,принципи пояснення
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/ Оксана Михайленко (стр.48–64) Кл.слова: реабілітація,психофізіологічний розвиток,індивідуальний підхід
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ Микола Мога (стр.65–74) Кл.слова: бондінг,спастичний синдром,фізичний розвиток
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Леся Прохоренко (стр.75–85) Кл.слова: мотивація,когнітивні порушення,психокорекція
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно (стр.86–94) Кл.слова: інформатичні компетентності,психофізичні порушення,інформаційні технології
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Максименко С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті/ С. Д. Максименко (стр.5-16.)
Панок В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику/ В. Г. Панок (стр.16-25.)
Прохоренко Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід/ Л. І. Прохоренко (стр.25-35.)
Дічек Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації/ Н. П. Дічек (стр.35-49.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л. І.
Назва : Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019. - N 4. - С. 25-35. (Шифр ПП1/2019/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--концепція нова українська школа--інклюзивне навчання--науково-психологічний супровід
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л.
Назва : Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 75–85. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376.015.3:159.947.5](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчальна мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна мотивація--когнітивні порушення--мотиваційна оцінка--проблемні ситуації--ситуація успіху--мотивація досягнення--когнітивний розвиток--навчальна діяльність--мотиваційні установки--молодший шкільний вік
Анотація: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л.
Назва : Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 32–39: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.34:616.89-008.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання-- саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--самоконтроль--рефлексія--корекційна допомога--самоуправління--дефектологія--навчальна діяльність--діти з особливими потребами
Анотація: Представлено суб’єктно-діяльнісну теорію, яка призначена для виявлення структурно-функціональної специфіки саморегуляції та удосконалення інтерпретації саморегуляції. Проаналізовано поняття "саморегуляція навчальної діяльності", що розглядається як внутрішня діяльність учня.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 83823
Кількість відвідувачів 998
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя