Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прохоренко, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л.
Назва : Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 75–85. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376.015.3:159.947.5](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчальна мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна мотивація--когнітивні порушення--мотиваційна оцінка--проблемні ситуації--ситуація успіху--мотивація досягнення--когнітивний розвиток--навчальна діяльність--мотиваційні установки--молодший шкільний вік
Анотація: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л.
Назва : Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 32–39: мал. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.34:616.89-008.1(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання-- саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--самоконтроль--рефлексія--корекційна допомога--самоуправління--дефектологія--навчальна діяльність--діти з особливими потребами
Анотація: Представлено суб’єктно-діяльнісну теорію, яка призначена для виявлення структурно-функціональної специфіки саморегуляції та удосконалення інтерпретації саморегуляції. Проаналізовано поняття "саморегуляція навчальної діяльності", що розглядається як внутрішня діяльність учня.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоренко Л. І.
Назва : Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019. - N 4. - С. 25-35. (Шифр ПП1/2019/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--концепція нова українська школа--інклюзивне навчання--науково-психологічний супровід
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Максименко С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті/ С. Д. Максименко (стр.5-16.)
Панок В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику/ В. Г. Панок (стр.16-25.)
Прохоренко Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід/ Л. І. Прохоренко (стр.25-35.)
Дічек Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації/ Н. П. Дічек (стр.35-49.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/ Вадим Кобильченко (стр.7–14) Кл.слова: емпатія,психологічне здоров’я,психологічне консультування
Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/ Світлана Кульбіда (стр.15–31) Кл.слова: жестова мова,жестова одиниця,жестове мовлення
Прохоренко Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/ Леся Прохоренко (стр.32–39) Кл.слова: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Ірина Омельченко (стр.40–52) Кл.слова: спілкування,комунікація,діалогічне спостереження
Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/ Еляна Данілавічютє (стр.53–64) Кл.слова: інклюзивна освіта,інклюзивне навчання,діти з особливими освітніми потребами
Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.65–74) Кл.слова: реабілітаційна робота,спортивно-оздоровча робота,діти з особливими потребами
Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/ Наталія Пахомова, Інна Баранець (стр.75–87) Кл.слова: мовленнєва діяльність,пізнавальні процеси,моторна алалія
Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/ Людмила Некраш (стр.88–95) Кл.слова: раннє втручання,діагностика порушень,діти раннього віку
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ Олена Дробот, Анна Замша (стр.7–13) Кл.слова: англійська мова,методика навчання,учні з порушенням слуху
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Євген Продан (стр.14–20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ Олена Хохліна (стр.21–32) Кл.слова: диференційоване навчання,інклюзія,інклюзивне навчання
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ Вадим Кобильченко (стр.33–47) Кл.слова: спеціальна психологія,психологічні принципи,принципи пояснення
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/ Оксана Михайленко (стр.48–64) Кл.слова: реабілітація,психофізіологічний розвиток,індивідуальний підхід
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ Микола Мога (стр.65–74) Кл.слова: бондінг,спастичний синдром,фізичний розвиток
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Леся Прохоренко (стр.75–85) Кл.слова: мотивація,когнітивні порушення,психокорекція
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно (стр.86–94) Кл.слова: інформатичні компетентності,психофізичні порушення,інформаційні технології
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 76507
Кількість відвідувачів 1519
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя