Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Радченко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Хімія -2010р.,N 23/24
Цікаві статті :
Слободяник Г. К. "Мандрівка по лабіринту з підручником у руках" (неімітаційна гра)/ Г. К. Слободяник (стр.2-14)
Когенаш О. А. Фрагмент теми "Органічні сполуки". 11 клас/ О. А. Когенаш (стр.15-23)
Резніченко В. М. Прості речовини. Метали та неметали. 7 клас/ В. М. Резніченко (стр.24-39)
Онопрієнко І. П. Поняття про радіоактивний розпад хімічних елементів. 9 клас(інтегрований урок: хімія+фізика+біологія))/ І. П. Онопрієнко (стр.40-49)
Полєскова Л. І. Естери. Реакція естерифікації. Застосування естерів. 11 клас/ Л. І. Полєскова (стр.50-55)
Гончарук І. М. Хімічні властивості основ/ І. М. Гончарук (стр.56-57)
Сігідова Т. А. Подорож країною Речовин. 7 клас./ Т. А. Сігідова (стр.58-60)
Клочкова О. А. Розробка уроку для поглибленого класу хіміко-біологічного профілю навчання/ О. А. Клочкова (стр.61-63)
Радченко Т. В. Упровадження тестового контролю знань на уроках хімії/ Т. В. Радченко (стр.64-66)
Басюк Т. Г. "Місс Хімія"./ Т. Г. Басюк (стр.67-73)
Сінг (Synge), Ричард (стр.74-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 24/Р 15
Автор(и) : Радченко Т. В.
Назва : Упровадження тестового контролю знань на уроках хімії
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. - Харків: Основа, 2010. - N 23/24. - С. 64-66 (Шифр Х195369/2010/23/24)
ББК : 24
Предметні рубрики (Галузі знань): методика навчання хімії
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Назва газети: Вісті -2012р.,N 19 (11травня)
Цікаві статті :
Радченко Т. "Люблю тебе, мій Ніжине"/ Т. Радченко (стр.4.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Радченко Т.
Назва : "Люблю тебе, мій Ніжине"
Місце публікування : Вісті: Ніжинська міська газета. - Ніжин: Аспект-Поліграф, 2012. - N 19 (11травня). - С. 4. (Шифр В888795/2012/19 (11травня))
ББК : 63.3(4УКР-4ЧЕР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історіографія України-- окремі місцевості
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історіографія
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дошкольная педагогика -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Петрушина С. А. Сенсорная комната как средство сохранения и укрепления здоровья дошкольников/ С. А. Петрушина (стр.4-7.)
Коноваленко С. В. Значение конструктивной деятельности в психическом развитии детей дошкольного возраста/ С. В. Коноваленко (стр.7-12.)
Гаврилова А. А. Конспект занятия с детьми младшего дошкольного возраста "Петербургская осень"/ А. А. Гаврилова (стр.12-15.)
Юматова Д. Б. Интегрированное развлечение со здоровьесберегающим сопровождением "Встречи на поляне пушкинских сказок"/ Д. Б. Юматова (стр.15-19.)
Меньщикова Е. М. Совместная с детьми деятельность по разделу "Архитектура" программы "Детство"/ Е. М. Меньщикова (стр.19-28.)
Малышева О. А. Социальное развитие дошкольников/ О. А. Малышева, И. А. Килина (стр.28-31.)
Вакуленко Л. С. Музейная педагогика в ДОУ: новые перспективы развития/ Л. С. Вакуленко, Ю. В. Ахтырская (стр.31-35.)
Муратова Г. Б. Плавание в ДОУ. Перспективный план обучения плаванию детей младшей группы/ Г. Б. Муратова (стр.35-40.)
Варфоломеева О. В. Взаимодействие специалистов ДОУ в ходе реализации комплексного подхода к педагогическому процессу/ О. В. Варфоломеева, Е. В. Савельева (стр.40-44.)
Агранович З. Е. Логопедическая работа по формированию звуко-слоговой структуры слов у младших дошкольников/ З. Е. Агранович (стр.44-46.)
Чернова О. И. Игровые упражнения для профилактики нарушения зрения/ О. И. Чернова (стр.46-49.)
Тропина С. О. Социализация ребенка дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи в условиях ДОУ/ С. О. Тропина (стр.50-52.)
Нищева Н. В. Тексты для автоматизации и дифференциации звуков разных груп/ Н. В. Нищева (стр.52-53.)
Шоакбарова С. И. Конспект занятия по развитию эмоциональной сферы старших дошкольников/ С. И. Шоакбарова (стр.53-55.)
Радченко Т. П. Управление ДОУ на современном этапе: философия, базовые ценности/ Т. П. Радченко (стр.55-58.)
Мухорина Л. В. Конспект родительского собрания на тему "Как организовать логопедические занятия дома"/ Л. В. Мухорина (стр.58-64.)
Закипная Т. Г. Спор в саду (сказка). Конспект занятия по сказке/ Т. Г. Закипная (стр.64-68.)
Недзвецкая О. Д. Иллюстрации-раскраски к русской народной сказке "Колобок"/ худож. О. Д. Недзвецкая (стр.68-72.)
[Репродукция картины Ф. А. Васильева "Болото в лесу" (фрагмент)] (стр.1-я с. облож.)
Цікаві статті :
На вкладках: Сюжетные картинки к материалу Н. В. Нищеевой. Художник Т. А. Сытая
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.104/Р 15
Автор(и) : Радченко Т. П.
Назва : Управление ДОУ на современном этапе: философия, базовые ценности
Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012. - N 8. - С. 55-58. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2012/8). - ISSN 1726-0973
ББК : 74.104
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- пізнавально-мовний розвиток
Географіч. рубрики: Росія-- дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб’єкти освітнього процесу--самоорганізація--саморозвиток
Анотація: Стаття розповідає про сучасне управління дошкільним навчальним закладом.
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 29824
Кількість відвідувачів 1664
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя