Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Раструба, Тетяна Віталіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :297 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 75.46 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
викладання музики в школі
Викладання музики у ВНЗ
Педагогічна діяльність
Музично-педагогічна освіта
Естетичне виховання-- засобами музики
Підготовка майбутніх вчителів музики
Виконавська майстерність
творча активність
Інструментальна музика
Дистанційна освіта
Педагогіка зарубіжних країн-- історія
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- освіта
Великобританія-- освіта
Ізраїль-- освіта
Україна-- Освіта
США-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Професійна педагогічна діяльність/ Л. Л. Білан. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів/ О. О. Велігура. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва/ С. С. Горбенко. Виховне значення Богослужбового співу/ А. П. Карпенко. Депривація як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Красницька. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Лі Данься. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики/ О. П. Мельник. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів/ Мен Фаньцзюань. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури/ Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах/ О. М. Пархоменко. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема/ Г. А. Пахомова. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики"/ Є. В. Плющик. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ О. М. Пономарьова. Соціокультурний концепт хорового виконавства/ Л. І. Сверлюк. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті/ Я. В. Сверлюк. Хорове виконавство на сучасному етапі/ С. А. Федюра. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів/ С. В. Харицька. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ/ А. А. Харківська. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості/ В. О. Холоденко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП/ Н. Б. Арсеньєва. Діти та метод ТРR/ Н. Блуашвілі. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки/ Н. В. Глушаниця. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва/ О. О. Золотарьова. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали"/ В. О. Конопля, С. О. Бурчак. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів/ А. М. Михалюк. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування/ Є. В. Роговська. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа"/ Я. М. Рудик, Р. А. Струк. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики/ О. В. Спіліоті. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної/ О. М. Тепла. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах/ Л. І. Циганюк. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики/ І. О. Цюряк. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ/ О. Д. Чурікова-Кушнір. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми/ М. О. Шевчук. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. М. Щербакова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Т. О. Бодрова. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти/ В. С. Вергунова. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Б. Горбенко. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури/ І. А. Княжева. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики/ Е. В. Комиссаренко. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання/ В. О. Неретін. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики/ С. А. Новосадова. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики/ Л. А. Пастушенко. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів/ О. В. Полозенко. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів/ Ю. Ю. Пришупа. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Б. Стратан-Артишкова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності/ Т. В. Фурсикова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського/ В. М. Благінін. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті/ Ген Цзинхен. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу/ М. М. Гладченко. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники/ О. А. Кавунник. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні)/ В. В. Ковнер. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України/ Н. П. Кресан. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття/ Ю. М. Лимарєва. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.)/ Ю. М. Мачача. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США/ О. В. Михайленко. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання/ Т. В. Раструба. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи/ Т. В. Тарнавська.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :175 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 82.50 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання музики
Підготовка вчителів музики
Виховання-- духовно-моральне виховання
Дошкільники-- виховання
Історія педагогіки --Україна
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хоровий диригент
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Вербальна інтерпретація в умовах педагогічної діяльності/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Особливості освітньої соціалізації студента: профілі майбутньої життєвої перспективи/ В. М. Білодід. До питання формування духовної культури підлітків засобами української народної музики у вокальному ансамблі/ О. П. Гребенщикова. Особливості прояву звукотворчої волі у процесі інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики/ М. Г. Демидова. Психологічні особливості людей літнього віку: теоретичний аналіз проблеми/ О. С. Зінченко. Культуросообразность образования как принцип деятельности современного российского педагога профессионального обучения/ А. Ю. Иванов. Критерії та показники сформованості ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-комп’ютерних технологій/ К. В. Кабриль. Модель формирования готовности студентов университета к самообучению/ О. В. Ноговицина. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Н. І. Остапенко. Проблема формування художніх орієнтацій молоді у координатах духовності/ Л. І. Паньків. Теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості балетмейстерських умінь майбутніх педагогів-хореографів/ О. М. Пархоменко. Взаємодія різних видів мистецтв як чинник розвитку музичного мислення учнів/ В. В. Ревенчук. Виховання самостійності учнів як проблема фортепіанної педагогіки/ І. О. Ростовська. Музично-слухова активність у художньо-інтерпретаційній діяльності студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Вплив трансформації тілесних характеристик підлітка на формування його образу тіла/ А. О. Тіунова. Основні захисні механізми голосової функції/ А. Б. Хоменко. Педагогічне проектування у компетентнісному вимірі/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномену/ Т. А. Бронзенко. Особливості ґендерного виховання старшокласників у процесі вивчення творчості Михайла Коцюбинського/ Т. І. Бутурлим. Формування навичок сприймання творів оперного мистецтва учнями молодших класів/ О. Ю. Горожанкіна, Н. Г. Горячева. Формування професійної компетентності у системі методичної підготовки майбутнього фахівця/ В. В. Мішедченко. Особливості виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку/ А. В. Пархоменко. Використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів: виклики XXI століття/ Т. В. Раструба. Методика формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді/ Є. В. Чугунова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи формування хореографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та керівників дитячих хореографічних колективів/ В. Г. Котов. Фортепіанний ансамбль у системі музично-педагогічного навчання/ Т. В. Ляшенко. Формування у майбутніх керівників навчальних закладів професійного інтересу до управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі/ О. Р. Новська. Формування образотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів/ О. В. Плахотський. До проблеми формування музичного слухового досвіду студента/ М. І. Сибірякова-Хіхловська, М. К. Жевердан. Формування фахових компетенцій у процесі магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи гуманістичного виховання у творчій спадщині вітчизняних педагогів ХХ – поч. ХХІ ст./ С. С. Горбенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 131.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Педагогіка-- збірники наукових праць
Педагогіка України-- історія освіти
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Музична освіта
Мистецька освіта
Професійна підготовка
Кафедра педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні працівники--вчитель музики
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Раструба, Тетяна Віталіївна
Назва : Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1: I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 207-210 (Шифр 15/Н 34-001612)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Музично-педагогічна освіта
Музична освіта
Особистісно орієнтоване навчання-- процес навчання-- мистецтво
Особистісно орієнтоване навчання-- музика
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISBN, Ціна 2522-1736: 142.29 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі/ О. М. Грисюк. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/ О. В. Коваль. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен/ П. М. Магда. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти/ О. М. Пархоменко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект/ О. П. Прищепа. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів/ Т. В. Раструба. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування/ В. В. Ревенчук. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів/ О. В. Спіліоті. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів/ Цзяньїн Чень. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії/ Їн Чжан. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь/ Ю. Ф. Дворник. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності/ Т. В. Дорошенко. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку/ Цзілун Ду. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності/ Аньань Лі. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів/ Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування/ В. А. Степанов. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики/ Сунь Сінь. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії/ Т. А. Бьокштайнер, Л. В. Костенко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Раструба, Тетяна Віталіївна
Назва : Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 1: II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 46-55. - ISBN 2522-1736 (Шифр 159.9(06)/Н 34-688041). - ISBN 2522-1736
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Музичне виховання-- методика
Особистісно орієнтоване навчання-- музика
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 216.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Раструба, Тетяна Віталіївна
Назва : Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 1: ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 48-55 (Шифр 159.9(06)/Н 34-493456)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Особистісно орієнтоване навчання-- музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна підготовленість
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки . № 2
Паралельн. назви :Research Notes. Psychology and Pedagogy Research
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Додат. тит. лист англ. мовою. - Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 246.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання/ В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності/ С. А. Нестеренко. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи/ О. П. Прищепа. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі/ В. В. Ревенчук. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена/ І. С. Рябов. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи/ Т. М. Турчин. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методичні підходи викладання гри на фортепіано/ Т. В. Ляшенко. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ/ В. В. Мішедченко. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу/ Імей Хоу, Л. П. Степанова. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/ В. І. Максименко. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів/ О. М. Пархоменко. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін/ Т. В. Раструба, О. М. Павленко. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. Багатогранні можливості бандурного виконавства/ С. В. Чабан-Чайка.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Раструба, Тетяна Віталіївна, Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - № 2. - С. 102-109 (Шифр 159.9(06)/Н 34-058360)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вокальна музика
Хоровий спів
Інструментально-виконавська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вокально-хорові дисципліни
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 44042
Кількість відвідувачів 1622
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя