Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Регейло, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Історико-педагогічний альманах -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Сухомлинська О. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики/ О. Сухомлинська (стр.6-12.)
Побірченко Н. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років/ Н. Побірченко (стр.13-17.)
Троцко А. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття)/ А. Троцко, Л. Штефан (стр.18-21.)
Кузьміна С. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках/ С. Кузьміна (стр.22-26.)
Петренко О. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.)/ О. Петренко (стр.27-35.)
Завгородня Т. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки/ Т. Завгородня, І. Стражнікова (стр.36-39.)
Кочубей Т. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст./ Т. Кочубей, О. Штик (стр.40-43.)
Кузь В. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення/ В. Кузь (стр.44-47.)
Богуславский М. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения/ М. Богуславский (стр.48-54.)
Калініченко Н. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів/ Н. Калініченко (стр.55-59.)
Зайченко І. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967)/ І. Зайченко (стр.60-64.)
Фадєєва В. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952)/ В. Фадєєва (стр.65-67.)
Шоробура І. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років/ І. Шоробура, А. Качур (стр.68-70.)
Бондар Л. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження)/ Л. Бондар (стр.71-74.)
Половка С. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження)/ С. Половка, О. Осадчий (стр.75-79.)
Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./ Н. Дічек (стр.80-86.)
Радул О. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть/ О. Радул (стр.87-93.)
Роєнко С. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття)/ С. Роєнко (стр.98-102.)
Місечко О. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.)/ О. Місечко (стр.104-108.)
Адаменко О. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття/ О. Адаменко (стр.109-113.)
Регейло І. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.)/ І. Регейло (стр.114-120.)
Мельничук С. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів/ С. Мельничук, А. Рацул (стр.121-124.)
Пироженко Л. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст./ Л. Пироженко (стр.125-128.)
Бричок С. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст./ С. Бричок (стр.129-132.)
Гавриленко Т. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках/ Т. Гавриленко (стр.133-136.)
Степанович А. К вопросу о положении частной средней школы/ А. Степанович (стр.137-139.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/Р 32
Автор(и) : Регейло, Ірина
Назва : Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.)
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2012. - N 2. - С. 114-120. (Шифр ІПА-1/2012/2)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
підготовка науковців
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові працівники--професійна підготовка--науково-дослідні кафедри--аспірантура
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 87.46 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання в початковій школі
Філософія освіти
педагогічна діагностика
Підготовка майбутніх вчителів
Проблемне навчання
Вчитель початкової школи-- культура
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів іноземної мови
Професійна компетентність педагога
Педагогіка України-- історія освіти
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Японія-- освіта
Німеччина-- освіта
США-- освіта
Азербайджан-- освіта
Вірменія-- освіта
Грузія-- освіта
Китай-- освіта
Сінгапур-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.6/О-72
Назва : Освіта впродовж життя: вимоги часу : Збірник матеріалів IV Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті видатного вченого-педагога Олени Степанівни Дубинчук (м. Київ, 19 квітня 2012 р.)
Вихідні дані : К.: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :306 с.: фот.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ), Відділ андрагогіки
ISBN, Ціна 978-966-2748-21-6: 24.00 грн.
ББК : 74.4я43 + 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта дорослих
андрагогіка
Неперервна освіта
Підготовка майбутніх вчителів
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): герагогіка
Зміст : Провідні тенденції становлення й розвитку транснаціональної вищої освіти за умов глобалізації/ Н. Авшенюк. Складові гендерної культури педагога/ О. Аніщенко. Герагогіка як структурний елемент андрагогіки і системі освіти дорослих/ І. Багач. Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації професійної підготовки вчителя економічного профілю/ Н. Вінник. Концептуальні засади розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін/ О. Вознюк. Інформаційно-телекомунікаційна діяльність майбутніх учителів як фактор розвитку професійної освітньої активності/ Т. Гончарук. Підготовка педагога професійного навчання в контексті педагогічної теїнології А. С. Макаренка/ В. Данькевич. Психологічна готовність учнівської молоді до професійного навчання за педагогічним фахом/ Є. Єгорова. Проблема мотивації самоосвіти майбутніх фахівців/ І. Жукевич. Особливості організації та здійснення навчальних проектів/ Н. Коваленко. Інформаційна компетенція як складова професійної компетентності сучасного вчителя/ О. Куртась. Технології естетичного виховання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах/ О. Кутова. Інноваційний підхід до удосконалення професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. Лабудько. Особливості мотиваційної готовності майбутніх педагогів до творчої діяльності/ Н. Литвинова, В. Гармаш, І. Заєць. Психологічні умови розвитку духовної культури учасників педагогічної взаємодії/ О. Радзімовська. Використання методу проекту для контролю знань майбутніх учителів іноземної мови/ Ю. Радченко. Сучасний аспірант: реальність і перспективи/ І. Регейло. Теоретичні визначення особистості вітчизняними вченими як зразок продуктивності персонологічного мислення/ В. Рибалка. Управління інноваційними розвитком вищої освіти: досвід міжнародних досліджень/ Н. Сбруєва. Сучасні підходи до інноваційної діяльності в управлінні навчальним закладом/ Н. Сидоренко. Ціннісно-смислова складова духовної культури педагога як основа його професійної діяльності/ З. Становських. Сутність педагогічних технологій у творчості О. Музиченка/ О. Тринус. Використання тестових завдань на заняттях з педагогічних дисциплін/ В. Федорчук. Інноваційні підходи у роботі вчителя словесника/ Л. Чхайло. Інноваційна підготовка педагога професійної школи/ О. Щербак. Толерантність- наріжний чинник міжкультрної взаємодії/ Н. Якса.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Рідна школа -2016р.,N 5/6
Цікаві статті :
Дем’яненко Н. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету/ Н. Дем’яненко (стр.3-11)
Сисоєва С. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу/ С. Сисоєва, І. Регейло (стр.12-18)
Красняков Є. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення/ Є. Красняков (стр.19-24)
Митник О. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар’єрі випускника/ О. Митник, І. Томаржевська (стр.25-29)
Ушмарова В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів/ В. Ушмарова (стр.30-33)
Доценко С. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін/ С. Доценко (стр.34-39)
Сазоненко Г. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею/ Г. Сазоненко, Н. Нестеренко (стр.40-45)
Іванюк Г. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні/ Г. Іванюк (стр.46-50)
Венгловська О. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога/ О. Венгловська (стр.51-55)
Січкар А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової/ А. Січкар (стр.56-60)
Антипін Є. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку/ Є. Антипін (стр.61-65)
Калініченко Л. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів/ Л. Калініченко (стр.66-71)
Нінель Калениченко: "Дякую долі за те, що поєднала з педагогікою" (стр.72-73.)
Пугач А. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару/ А. Пугач, П. Замаскіна (стр.74-77.)
Пугач А. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти XXI століття/ А. Пугач (стр.78-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/С 40
Автор(и) : Сисоєва, Світлана, Регейло, Ірина
Назва : Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 5/6. - С. 12-18. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2016/5/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 30 назв.
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: США-- освіта вища
Великобританія-- освіта вища
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка докторів філософії--доктори філософії--університети сша--університети великобританії
Анотація: Автори статті висвітлюють організацію підготовки докторів філософії в галузі освіти в провідних університетах США і Великобританії тощо.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 4843
Кількість відвідувачів 557
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя