Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Редько, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Електронний підручник з англійської мови для студентів-економістів: проблеми і перспективи/ Е. В. Мірошниченко. Обучение студентов распознаванию и переводу/ Е. В. Мордовченков, В. М. Поляков. Підготовка студентів до професійної діяльності у ВНЗ/ В. Мороз. Дидактичні вимоги до конструювання електронного підручника з іноземних мов/ Л. Морська. Навчання майбутніх учителів приватного пнгломовного листування з використанням комп’ютерних вправ/ О. О. Москалець. Методичні та психолого-педагогічні аспекти формування у студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі інтернет/ Г. М’ясоїд. Використання студентами вищих навчальних закладів I - II рівнів акредетації інформаційних комп’ютерних технологій у процесі позааудиторної роботи з іноземної мови/ С. Новак. Комунікативне навчання студентів іноземній мові/ Є. Новоселов. Computer-based instruction in foreign language education: stage of implementation/ T. Pavlova, O. Pavlova. / О. А. Палій, М. Сидоренко; Особливості викладання німецької иови за НМК Viel SpaB, 5 у контексті Концепції навчання другої іноземної в ЗОШ. Інноваційні методи навчання коеспектуванню перекладачів-філологів/ С. Панов. Використання мережі Інтернет у навчанні іншомовного читання/ Є. О. Плотніков. Создание компьютерних программ с помощью инструментальной программы "Compositor"/ В. М. Поляков. Перекодування іншомовного матеріалу як теоретико-практична проблема/ А. А. Полякова. Концепція навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Редько, Н. Басай. Об активизации профессионально направаленного обучения аудированию студентов факультета немецкого языка (на материале радиопередачи "Deutsche im Aiitag"/ Н. Реутов. Перекладацькі вправи як засіб інтенсифікації навчання перекладу/ А. Ролік. Использование креативного (творческого) письма в обучении английскому языку как специальности/ М. В. Рудакова. Навчально-методичний комплекс "English through Communication" для основної і старшої школи/ Н. К. Скляренко. Проблема використання відеофільмів на уроках іноземної мови/ С. В. Стойко. Експериментальна перевірка методики навчання ділового листування/ С. Д. Сторожук. Методичні аспекти застосування інформаційних технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою/ В. Стрілець. Мовленнєва взаємодія майбутніх організаторів туристської роботи у процесі навчання іноземної мови/ С. Танана. Мовленнєві помилки на заняттях з англійської мови та шляхи її подолання/ А. М. Трибуханчик. Использование ведеоуроков для обучения английскому языку сткдентов экономических специальностей на базе компьютерных классов/ Л. Фоканова. Особливості підготовки вчителя іноземної мови на факультетах з подвійною спеціальністю/ И. Халимон. Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання іноземної мови/ Т. Хоменко. До питання про педагогічне наставництво для вчителів-початківців/ Т. Г. Чувакова. Методика формування граматичної компетенції та комп’ютерне навчання англійської мови на початковому етапі/ О. Широких. Прийоми використання "Європейського Мовного Портфеля для економістів" у ресурсно-інформаційному центрі/ Н. В. Ягельська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4), нмк іноз. мов(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 7/8
Цікаві статті :
Щекатунова Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах/ Г. Щекатунова (стр.3-5.)
Редько В. Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови/ В. Редько (стр.5-9)
Мачача Т. Культуротворчий потенціал освітньої галузі "Технологія"/ Т. Мачача (стр.9-12)
Мілютіна О. Полікультурна освіта молоді в Україні: державна політика і педагогічна стратегія/ О. Мілютіна, (стр.12-14)
Чернишова Є. Дитячі будинки сімейного типу як перспективна форма утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування/ Є. Чернишова (стр.16-18)
Петрова І. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен/ І. Петрова (стр.19-22)
Омельченко С. Здоров’я людини та його джерела/ С. Омельченко (стр.22-23)
Пахомова О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об’єднаннях/ О. Пахомова (стр.24-26)
Киричук О. Складові духовного розвитку учнів у спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Киричук, (стр.27-29)
Печерська Е. Виховання культури спілкування підлітків на уроках музики/ Е. Печерська (стр.29-32)
Фурсенко Т. Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики/ Т. Фурсенко (стр.32-35)
Ковальчук М. Основні причини правопорушень підлітків у сучасний період/ М. Ковальчук (стр.35-37)
Федорченко Т. Причини девіантної поведінки дітей молодшого шкільного віку/ Т. Федорченко (стр.38-40)
Бабенко К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів/ К. Бабенко (стр.41-44)
Черняков В. Професійні ситуації - ефективний засіб формування соціально-педагогічної активності вчителя фізичної культури/ В. Черняков (стр.48-50)
Семеріков С. Новий технічний засіб навчання - електронна книга/ С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік (стр.53-54)
Князеваа О. Технологія використання творчих завдань при навчанні біології/ О. Князеваа (стр.54-55)
Пономарьов Ю. Деякі питання, пов’язані з розвитком і формуванням музичної пам’яті майбутнього вчителя музики / Ю. Пономарьов (стр.59-61)
Бондар Л. Становлення та діяльність приватної Харківської жіночої недільної школи Х. Д. Алчевської/ Л. Бондар (стр.62-64)
Пшеничний М. Особливості організаційних форм трудового навчання старшокласників у вітчизняній школі другої половини ХХ ст./ М. Пшеничний (стр.64-67)
Кіян М. Національний дискурс педагогічної діяльності Володимира Антоновича/ М. Кіян (стр.67-69)
Воронкова Б. Спільні і відмінні тенденції у розвитку шкільної освіти в Грузії та Україні/ Б. Воронкова (стр.69-71)
Коваль Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти/ Т. Коваль (стр.72-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В.
Назва : Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N7/8. - С. 5-9. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/7/8). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник з іноземної мови
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вопросы философии -2008р.,N 12
Цікаві статті :
Шупер В. А. Россия в глобализованном мире: альтернативы развития/ В. А. Шупер (стр.3-21)
Дубровский Д. И. Основные категориальные планы проблемы сознания/ Д. И. Дубровский (стр.59-65)
Редько В. Г. Проблемы происхождения интеллекта/ В. Г. Редько (стр.76-83)
Тарароев Я. В. О двух онтологических парадигмах в генезисе оснований физического знания/ Я. В. Тарароев (стр.104-115)
Миргородский В. Н. Дискуссии об эволюции идей Вл. Соловьева и проблема сущего и бытия/ В. Н. Миргородский (стр.115-130)
Скороходова Т. Г. Традиции в интерпретации мыслителей Бенгальского Возрождения/ Т. Г. Скороходова (стр.142-152)
Бурмистров С. Л. Движущие силы историко-философского процесса в философии неоведантизма/ С. Л. Бурмистров (стр.153-162)
Магазов С. С. Замечания о метафорах в работах Хайдеггера "Бытие и время" и "Время и бытие"/ С. С. Магазов (стр.163-173)
Аршинов В. И. [Рецензия]/ В. И. Аршинов, Л. А. Минасян (стр.174-178)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В. Г.
Назва : Проблемы происхождения интеллекта
Місце публікування : Вопросы философии: Научно-теоретический журнал/ Российская академия наук. - М.: Наука, 2008. - N12. - С. 76-83. - ISSN 0042-8744 (Шифр ВФ-1/2008/12). - ISSN 0042-8744
Предметні рубрики (Галузі знань): інтелект
філософія природознавства
філософія і наука
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховьска. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современние подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), ав(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Рідна школа -2010р.,N 11
Цікаві статті :
Сисоєва С. Інтерактивні технології навчання дорослих/ С. Сисоєва (стр.3-8)
Міщенко В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти/ В. Міщенко (стр.9-16)
Кушнір В. Педагогічні умови формування творчих умінь/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова (стр.17-22)
Редько В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов/ В. Редько (стр.23-32)
Матяш Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології/ Н. Матяш (стр.33-36)
Назаренко Т. Формування системи географічних понять у старшокласників/ Т. Назаренко, Н. Шиліна (стр.37-39)
Муранова Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти/ Н. Муранова (стр.41-44)
Локшин В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ/ В. Локшин (стр.45-49)
Кирій С. Закладено алею пам’яті В. О. Сухомлинського/ С. Кирій (стр.49)
Смірнова О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності/ О. Смірнова (стр.50-53)
Столяренко О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі/ О. Столяренко (стр.54-60)
Задорожній А. Моделювання ціннісно-смислової картинисвіту молодшого школяра: пошук підходів/ А. Задорожній (стр.60-64)
Порох Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії/ Л. Порох, М. Наровлянська (стр.65-68)
Романовський О. Корпоративна культура вищого навчального закладу/ О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська (стр.69-73)
Її покликання - живопис : майстриня Олени Шварц (стр.74)
Шеверун Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі/ Н. Шеверун (стр.74)
День тижневика "Освіта" : до 70-річчя з часу заснування галузевого видання (стр.3 стр. обкл.)
Ничкало Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб’єктів освітнього процесу/ Н. Ничкало (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Р 33
Автор(и) : Редько В.
Назва : Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2010. - N 11. - С. 23-32 (Шифр РШ/2010/11)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники іноземної мови
комунікативна компетентність
Навчально-методичний кабінет іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія вправ--комунікативно-діяльнісний підхід--іншомовна комунікативна компетенція --мовний матеріал--мовленнєвий матеріал--ситуації спілкування
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Іноземні мови в сучасній школі -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році (стр.3-8.)
Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання" (стр.9.)
Жебровський Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись/ Б. Жебровський (стр.9-10.)
Коваленко О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні/ О. Коваленко (стр.11-13.)
Редько В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?/ В. Редько (стр.14-17)
Карп’юк О. Д. Європейське мовне портфоліо на етапі початкової школи/ О. Д. Карп’юк (стр.18-19.)
Ростоцька М. Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови/ М. Ростоцька, О. Карп'юк (стр.20-23.)
Калініна Л. Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun"/ Л. Калініна, І. Самойлюкевич (стр.24-29.)
Басай Н. "Deutsch" - новий навчально-методичний комплект для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. Басай (стр.30-33.)
Клименко Ю. Підручник для початкової школи "Francais 1"/ Ю. Клименко (стр.34-35.)
Бондаренко О. Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму/ О. Бондаренко (стр.36-38.)
Гусєва В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду/ В. Гусєва (стр.39-42)
Pearson Test of English: Міжнародний досвід оцінювання навичок усного іншомовного мовлення учнів молодшого шкільного віку (стр.43-45.)
Куриш С. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов/ С. Куриш (стр.46-47.)
Шаленко О. Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти/ О. Шаленко (стр.47.)
Коновалова Л. Мотивування до вивчення іноземної мови на прикладі теми "Your Majesty Flower"/ Л. Коновалова (стр.48-50)
Дмитрієва Т. Подорож навколо світу/ Т. Дмитрієва (стр.51-54.)
Кожущенко О. Meine Verwandten/ О. Кожущенко (стр.55-56.)
Клименко Ю. Une habitation: quel est ton logement?/ Ю. Клименко (стр.57-59.)
Limericks (стр.60-62)
Прищепа Т. Written abbreviations in English language/ Т. Прищепа (стр.63-64)
Костюк Л. Dans le monde des contes francaises/ Л. Костюк, С. Лимич (стр.65-69.)
Мєшкова Т. Запрошуємо в "Intercamp"/ Т. Мєшкова, О. Анєчкіна (стр.70-71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В.
Назва : Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 14-17 (Шифр ІМВСШ-1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 81.2-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземна мова-- початкова школа-- підручники
Початкова школа-- уроки іноземної мови-- підручники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова--початкова школа--підручники з іноземної мови--зміст підручника--структура підручника--читання--письмо--аудіювання
Анотація: У статті розкриваються науково-теоретичні засади визначення змісту навчання іноземної мови учнів 1 - 4 класів, основні характеристики змісту навчання, викладеного в підручниках з іноземної мови для учнів початкової школи, особливості змісту і структури підручника з іноземної мови для 1 класу.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.415.3/Р 33
Автор(и) : Редько В.
Назва : Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи)
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 12. - С. 13-20. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/12). - ISSN 0131-6788
ББК : 81.415.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники з іноземних мов-- концепція
Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку/ В. Г. Кремень (стр.5-13.)
Овчарук О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи/ О. В. Овчарук (стр.14-19.)
Шитікова С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні/ С. П. Шитікова (стр.20-27.)
Редько В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі/ В. Г. Редько (стр.28-38.)
Смульсон М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності/ М. Л. Смульсон (стр.40-48.)
Панок В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення/ В. Г. Панок (стр.50-62.)
Коваленко-Кобилянська І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на псхологічне здоров’я у старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська (стр.63-68.)
Отич Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології/ Д. Д. Отич (стр.69-73.)
Дічек Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть/ Н. П. Дічек (стр.74-82.)
Хомич Л. О. "Професійна і неперервна освіта” - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України/ Л. О. Хомич (стр.83-85.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.016:81'243/Р 33
Автор(и) : Редько В. Г.
Назва : Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2017. - N 2. - С. 28-38: рис. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2017/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв)
УДК : 373.3.016:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки іноземної мови
Кафедра педагогіки
Кафедра англійської мови та методики викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативно орієнтоване навчання--іноземні мови--початкова школа--навчання іноземної мови
Анотація: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Сорочан Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи/ Т. М. Сорочан (стр.5-12.)
Редько В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Г. Редько (стр.3-23.)
Бех І. Д. Особистість у віковому онтогенезі/ І. Д. Бех (стр.36-43.)
Максименко С. Д. Горизонти психологічної науки XXI століття/ С. Д. Максименко (стр.44-54.)
Найдьонова Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації/ Л. А. Найдьонова (стр.55-60.)
Іванюк І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандінавських країнах/ І. В. Іванюк (стр.69-76.)
Головченко Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді/ Г. О. Головченко (стр.77-86.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В. Г.
Назва : Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2019. - N 1. - С. 3-23. (Шифр ПП1/2019/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- іноземні мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє іншомовне комунікативне середовище--компетентнісно орієнтоване навчання--іноземні мови--учні початкової школи
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 69728
Кількість відвідувачів 898
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя