Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Резнік, Олександр@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Молода нація № 3 (48). - 2008
2.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Резнік О. Урядові реформи в масовій свідомості громадян України/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 2.-С.151-163
4.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Резнік О. Чинники залученості в роботу добровільних чи благодійних організацій у європейських країнах/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 1.-С.139-153
6.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
7.

Резнік О. Зумовленість громадянських практик в Україні як віддзеркалення соціально-економічного розвитку суспільства/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 4.-С.135-145
8.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
9.

Резнік В. Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення/В. Резнік, О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 2.-С.157-180.
 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 77840
Кількість відвідувачів 1315
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя