Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рогова, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Уйсімбаєва Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності/ Н. Уйсімбаєва (стр.3-6)
Щекатунова А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці/ А. Щекатунова (стр.7-12)
Гора Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації/ Т. Гора (стр.12-13)
Столяренко О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів/ О. Столяренко (стр.14-18)
Чорна О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей/ О. Чорна (стр.18-20)
Рогова Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи/ Т. Рогова (стр.21-24)
Мельник С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю/ С. Мельник (стр.25-29)
Топузов О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання/ О. Топузов (стр.31-33)
Покась Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів/ Л. Покась (стр.33-36)
Сивачук Н. Скарбничка фольклорної пам’яті/ Н. Сивачук (стр.36-41)
Бугайова І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури/ І. Бугайова (стр.41-44)
Крижко В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців/ В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач (стр.44-47)
Івашньова С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи/ С. Івашньова (стр.47-49)
Матяш Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти/ Н. Матяш (стр.50-51)
Юник Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.51-54)
Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти/ В. Локшин (стр.54-56)
Березівська Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва/ Л. Березівська (стр.57-61)
Пироженко Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.)/ Л. Пироженко (стр.61-64)
Караманов О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині/ О. Караманов (стр.64-66)
Ананьян Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки/ Е. Ананьян (стр.66-69)
Іванчук Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки/ Г. Іванчук (стр.69-71)
Прищак М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття)/ М. Прищак (стр.71-74)
Марен Е. Журналу "Життя школи" - 60!/ Е. Марен (стр.74-76)
Опенько М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині/ М. Опенько (стр.76-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогова Т.
Назва : Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N4. - С. 21-24. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/4). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): управління школою
Педагогічний колектив
управління особистісно орієнтоване
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 9218
Кількість відвідувачів 966
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя