Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ростовська, Юлія Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.5(075.3)/Р78
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Методика хореографічної освіти дітей : Навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 27.30 грн.
ДРНТІ : 18.49.07
ББК : 85.32я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хореографії
Анотація: У посібнику подані навчальна програма курсу методики хореграфічної освіти дітей, основні тези лекцій, плани семінарських занять, завдання до лабораторних занять та для самостійної роботи, списки рекомендованої літератури, залікові та екзаменаційні вимоги, тематика курсових робіт, матеріали до педагогічної практики, орієнтовний перелік питань до державних кваліфікаційних екзаменів, словники термінів тощо
Примірники : всього 20: фб(1), муз.(4), аб(20)
Вільні : фб(1), муз.(4), аб(20)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.13:78:792.8/Р78
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання
Вихідні дані : Б.м., 2005
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 14.35 + 18.41
УДК : 371.13:78:792.8
ББК : 74.58 + 85.31р
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта
Підготовка майбутніх вчителів
вчитель музики
вчитель хореографії
автореферати дисертацій-- музичне мистецтво-- музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні переконання
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 82.50 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання музики
Підготовка вчителів музики
Інтерпретація-- музичні твори
підготовка хореографа
Історія педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст/ Т. О. Бодрова. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феномен/ В. С. Вергунова. Самостійна робота студентів: стрижнева компонента фахової підготовки/ Л. М. Воєвідко. Проблеми використання сучасних педагогічних технологій у музично-виховному процесі/ О. М. Грисюк. Музичний аналіз як фактор виконавського інтонування/ В. Г. Дорохін. Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения/ Л. А. Дорохина. Формування музичності: соціально-біологічний аспект/ О. В. Коваль. О необходимости изучения аспирантами истории развития науки и техники в контексте учебной дисциплины философии/ И. Н. Козубцов. Композиційний аналіз картини як необхідна складова навчального процесу/ О. А. Половна-Васильєва. Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя музики/ Є. М. Проворова. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей/ О. Є. Реброва. Методологічні орієнтири гуманізації музичної освіти у контексті природи музичного сприймання/ О. Я. Ростовський. Евристика в постіндустріальній освіті/ Л. Г. Семенець. Проблема формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці музичної освіти/ О. В. Спіліоті. Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості викладання курсу "Історія української культури" для студентів факультетів музичного мистецтва та хореографії/ З. С. Батюк. Педагогічне проектування процесу навчання майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. К. Білова. Реалізація комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Методи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп’ютерних технологій: теоретико-експериментальне дослідження/ Ю. Ф. Дворник. Психофізіологічні основи формування музично-виконавської діяльності учнів-духовиків у процесі навчання гри на духових інструментах/ О. П. Палаженко. Доведення як метод формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецтва/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа. Особливості формування художньо-світоглядної компетентності студентів-хореографів засобами українського фольклору/ Н. О. Батюк. Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Компетентнісно орієнтована модель фахової підготовки вчителя-хормейстера/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Педагогические условия формирования музыкально-артикуляцион¬ных умений будущих учителей музыки/ Лу Чен. До проблеми розвитку музично-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики в процесі навчання джазової імпровізації/ О. М. Павленко. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва/ Ці Сянбо. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Питання взаємозв’язку екологічного та естетичного виховання молоді в історії педагогіки/ В. Ю. Бережок. Сучасний стан підготовки фахівців у галузі церковного мистецтва у Львові/ І. М. Дундяк. Особливості кадрової політики в Ніжинській класичній чоловічій гімназії в ХІХ – на поч. ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.5(075.3)/Р78
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Методика викладання хореографії у шкільних та позашкільних закладах : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 62.33 грн.
ДРНТІ : 18.49.07
ББК : 85.32я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хореографії
Хореографія-- підручники та посібники для ВНЗ
вчитель хореографії
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2), муз.(15)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(2), аб(2), муз.(15)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.5/Р 78
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії : монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :106 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-527-150-6: 27.92 грн.
ББК : 85.32 + 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Хореографія
Хореографія-- викладання-- початкова школа
Підготовка майбутніх вчителів
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Примірники : всього : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(2), аб(6), муз.(10)
Вільні : ав(1), фб(1), Ч.З.№2(2), аб(6), муз.(10)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 117.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 63-66 (Шифр 15/Н 34-498891)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів хореографії
Інноваційні технології-- методи навчання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 131.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Педагогіка-- збірники наукових праць
Педагогіка України-- історія освіти
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Музична освіта
Мистецька освіта
Професійна підготовка
Кафедра педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні працівники--вчитель музики
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1: I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 115-120 (Шифр 15/Н 34-001612)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів хореографії
Ціннісні орієнтації
Професійні навички
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні переконання--педагогічна спрямованість--вчитель хореографії
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISBN, Ціна 2522-1736: 142.29 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі/ О. М. Грисюк. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/ О. В. Коваль. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен/ П. М. Магда. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти/ О. М. Пархоменко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект/ О. П. Прищепа. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів/ Т. В. Раструба. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування/ В. В. Ревенчук. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей/ С. А. Сливко. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів/ О. В. Спіліоті. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів/ Цзяньїн Чень. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії/ Їн Чжан. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь/ Ю. Ф. Дворник. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності/ Т. В. Дорошенко. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку/ Цзілун Ду. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності/ Аньань Лі. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів/ Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування/ В. А. Степанов. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики/ Сунь Сінь. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії/ Т. А. Бьокштайнер, Л. В. Костенко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 1: II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 114-121. - ISBN 2522-1736 (Шифр 159.9(06)/Н 34-688041). - ISBN 2522-1736
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів хореографії
Інноваційні технології навчання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 216.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 1: ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 150-157 (Шифр 159.9(06)/Н 34-493456)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів хореографії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--педагогічні переконання
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки . № 2
Паралельн. назви :Research Notes. Psychology and Pedagogy Research
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Додат. тит. лист англ. мовою. - Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 246.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання/ В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності/ С. А. Нестеренко. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи/ О. П. Прищепа. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі/ В. В. Ревенчук. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена/ І. С. Рябов. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи/ Т. М. Турчин. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методичні підходи викладання гри на фортепіано/ Т. В. Ляшенко. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ/ В. В. Мішедченко. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу/ Імей Хоу, Л. П. Степанова. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/ В. І. Максименко. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів/ О. М. Пархоменко. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін/ Т. В. Раструба, О. М. Павленко. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. Багатогранні можливості бандурного виконавства/ С. В. Чабан-Чайка.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Ростовська, Юлія Олександрівна
Назва : Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - № 2. - С. 115-123 (Шифр 159.9(06)/Н 34-058360)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів хореографії
Педагогічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): робота з хореографічним колективом--професійні переконання
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 392
Кількість відвідувачів 142
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя