Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ростоцька, М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Іноземні мови в сучасній школі -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році (стр.3-8.)
Всеукраїнська методична студія-семінар "Особливості навчання іноземних мов у початковій школі: пріоритети і завдання" (стр.9.)
Жебровський Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись/ Б. Жебровський (стр.9-10.)
Коваленко О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні/ О. Коваленко (стр.11-13.)
Редько В. Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?/ В. Редько (стр.14-17)
Карп’юк О. Д. Європейське мовне портфоліо на етапі початкової школи/ О. Д. Карп’юк (стр.18-19.)
Ростоцька М. Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови/ М. Ростоцька, О. Карп'юк (стр.20-23.)
Калініна Л. Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun"/ Л. Калініна, І. Самойлюкевич (стр.24-29.)
Басай Н. "Deutsch" - новий навчально-методичний комплект для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. Басай (стр.30-33.)
Клименко Ю. Підручник для початкової школи "Francais 1"/ Ю. Клименко (стр.34-35.)
Бондаренко О. Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму/ О. Бондаренко (стр.36-38.)
Гусєва В. Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду/ В. Гусєва (стр.39-42)
Pearson Test of English: Міжнародний досвід оцінювання навичок усного іншомовного мовлення учнів молодшого шкільного віку (стр.43-45.)
Куриш С. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов/ С. Куриш (стр.46-47.)
Шаленко О. Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти/ О. Шаленко (стр.47.)
Коновалова Л. Мотивування до вивчення іноземної мови на прикладі теми "Your Majesty Flower"/ Л. Коновалова (стр.48-50)
Дмитрієва Т. Подорож навколо світу/ Т. Дмитрієва (стр.51-54.)
Кожущенко О. Meine Verwandten/ О. Кожущенко (стр.55-56.)
Клименко Ю. Une habitation: quel est ton logement?/ Ю. Клименко (стр.57-59.)
Limericks (стр.60-62)
Прищепа Т. Written abbreviations in English language/ Т. Прищепа (стр.63-64)
Костюк Л. Dans le monde des contes francaises/ Л. Костюк, С. Лимич (стр.65-69.)
Мєшкова Т. Запрошуємо в "Intercamp"/ Т. Мєшкова, О. Анєчкіна (стр.70-71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ростоцька М., Карп’юк, Оксана Дмитрівна
Назва : Концепція підручників з англійської мови для учнів 1-4 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 20-23. (Шифр ІМВСШ-1/2012/1)
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- початкова школа-- підручники
Початкова школа-- уроки англійської мови-- підручники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--початкова школа--підручники з англійської мови--концепція підручників--спеціалізовані школи--поглиблене навчання--освітня мовна політика--іншомовне навчання--молодші школярі--концепція навчання--навчально-методичний апарат підручників
Анотація: У процесі створення комплекту підручників з англійської мови для учнів початкових класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови автори переслідують мету не лише суто навчальну, а й освітню, щоб за допомогою концепції креативного іншомовного навчання молодших школярів розкривати та реалізувати їхні потенційні освітні можливості, адже у соціумі діалог культур - це процес взаємодії представників різних народів, результатом якого є взаєморозуміння.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 6109
Кількість відвідувачів 587
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя