Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рябченко, Володимир Іванович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/М74
Автор(и) : Михальченко, Микола Іванович, Андрущенко, Віктор Петрович, Бульвінська, Оксана Петрівна, Лукашевич, Микола Павлович, Нельга, Тетяна Олександрівна, Рябченко, Володимир Іванович, Самчук, Зореслав Федорович
Назва : Модернізація системи вищої освіти: соціальна цінність і вартість для України : Монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія: Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми
ISBN, Ціна 978-966-644-034-4: 9.10 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- модернізація
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Державно-громадський характер управління освітою/ Віктор Андрущенко (стр.5-8)
Зубов В. О. Глобалізована соціальність/ Вадим Зубов (стр.9-13)
Бойчук М. А. Основні форми демократії: український контекст/ Микола Бойчук (стр.14-20)
Шандор Ф. Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості/ Федір Шандор (стр.21-26)
Линовицька О. В. Академічні свободи та університетська автономія/ Олеся Линовицька (стр.27-31)
Рябченко В. І. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента/ Володимир Рябченко (стр.32-38)
Іваній О. М. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя/ Олена Іваній (стр.39-44)
Бикова К. І. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення)/ Катерина Бикова (стр.45-52)
Тарасенкова Н. А. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики/ Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко (стр.53-66)
Акопян В. Г. Екологічне самовиховання особистості/ Валерій Акопян (стр.67-73)
Білогур В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді/ Влада Білогур (стр.74-80)
Гарбар Г. А. Технологія дослідження гостинності як соціального явища/ Галина Гарбар (стр.82-89)
Богданова Н. Г. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі/ Наталія Богданова (стр.90-93)
Сахневич І. А. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації/ Інна Сахневич (стр.94-98)
Костирєв А. Г. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін/ Андрій Костирєв (стр.99-105)
Боркач Є. І. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині/ Євгеній Боркач (стр.106-111)
Зварич І. М. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ Ірина Зварич (стр.112-118)
Шубін О. О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ/ Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун (стр.119-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко, Володимир Іванович
Назва : Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 3. - С. 32-38 (Шифр ВОУ1/2011/3)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): особистість студента
Вища освіта в Україні
соціалізація студентів
Виховання студентів
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1М1/Р 98
Автор(и) : Рябченко, Володимир Іванович
Назва : Світоглядно-методологічні засади формування й використання поняттєво-термінологічного апарату в науковій, освітній та суспільно-практичній діяльності : наукове видання для магістрантів, аспірантів, докторантів та ін. : [монографія]
Вихідні дані : К.: Фітосоціоцентр, 2011
Кільк.характеристики :468 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Примітки : Бібліогр. в знесках
ISBN, Ціна 978-966-306-156-Х: 60.00 грн.
ББК : 87.21 + 87.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна філософія
Світогляд (філос.)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 44072
Кількість відвідувачів 633
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя