Пошуковий запит: <.>A=Рібцун, Ю.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Дефектологія - 2006г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Рібцун Ю. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ/Ю. Рібцун // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.44 - 48
|
>3.
| Рібцун Ю. Вихователь у логопедичній групі: Молодший дошкільний вік. Методичні рекомендації/Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2008,N N8.-С.17-19.
|
>4.
| Дошкольное воспитание - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дошкільне виховання - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>6.
| Рібцун Ю. Дитсадок компенсуючого типу: актуальні питання/Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2010,N N 11.-С.18-20
|
>7.
| Педагогічна майстерня - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>8.
| Рібцун Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 9.-С.2-9.
|
>9.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.74–80
|
>11.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2020г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>12.
| Рібцун Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів/Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.76-78.
|
|