Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рібцун, Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Назва журналу :Дефектологія -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Андрусишина Л. Стан сформованості загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ/ Л. Андрусишина (стр.33 - 35)
Бистрова Ю. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей з вадами розумового розвитку/ Ю. Бистрова (стр.36 - 38)
Кульбіда С. Правила дактилювання/ С. Кульбіда (стр.39 - 41)
Манько М. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку/ М. Манько (стр.41 - 44)
Рібцун Ю. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ/ Ю. Рібцун (стр.44 - 48)
Легкий О. Особливості формування трудових рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання/ О. Легкий (стр.48 - 50)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рібцун Ю.
Назва : Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ
Місце публікування : Дефектологія: Науково-методичний журнал. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N1. - С. 44 - 48 (Шифр ДФ1/2006/1)
ДРНТІ : 14.29
ББК : 74.3
Предметні рубрики (Галузі знань): мовлення-- порушення
діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моторна функція--логопедическая работа
Анотація: Багаторівневе логопедичне обстеження передбачає вивчення характеру відхилень у функціонуванні процесів та операцій , що зумовлюють виникнення та розвиток порушень мовленєвої діяльності, а також сукупності мовленєвих і немовленєвих симптомів, адже мовлення розвивається паралельно з фізичним і розумовим розвитком
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рібцун Ю.
Назва : Вихователь у логопедичній групі: Молодший дошкільний вік. Методичні рекомендації
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2008. - N8. - С. 17-19. - ISSN 0321-1401 (Шифр ДВ-2/2008/8). - ISSN 0321-1401
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Дошкольное воспитание -2008р.,N 8
Цікаві статті :
Курочка Н. Консолідувати зусилля для щастя дітей/ Н. Курочка, Н. Омельяненко (стр.3-5.)
Про виконання норм харчування у дошкільних навчальних закладах: Лист Міністерства освіти і науки України (стр.5.)
Долинна О. Методична робота в системі дошкільної освіти/ О. Терещенко; В. Луценко ; О. Терещенко; В. Луценко (стр.6-10.)
Терещенко О. Інтеграція мистецької діяльності/ В. Луценко; Ю. Рібцун ; В. Луценко; Ю. Рібцун (стр.11-13.)
Луценко В. Морально-статеве виховання/ Ю. Рібцун ; Ю. Рібцун (стр.14-16.)
Рібцун Ю. Вихователь у логопедичній групі: Молодший дошкільний вік. Методичні рекомендації/ Т. Бьюзен ; Т. Бьюзен (стр.17-19.)
Бьюзен Т. Невичерпний потенціал/ Т. Бьюзен (стр.24-25.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2010р.,N 11
Цікаві статті :
Гавриш Н. Навчально-пізнавальна діяльність: сучасні підходи/ Н. Гавриш (стр.2-5)
Шелестова Л. Формуємо світогляд. Тема: "Дівчатка і хлопчики"/ Л. Шелестова (стр.6-9)
Нечай С. Музичні фантазери/ С. Нечай (стр.10-12)
Смольникова Г. Як малюють наші діти/ Г. Смольникова (стр.13-15)
Рібцун Ю. Дитсадок компенсуючого типу: актуальні питання/ Ю. Рібцун (стр.18-20)
Погонець З. Математична подорож Космосом/ З. Погонець (стр.24-15)
Жижина І. Як Герда і Кай Новий рік шукали/ І. Жижина (стр.28-30)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Р 11
Автор(и) : Рібцун Ю.
Назва : Дитсадок компенсуючого типу: актуальні питання
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2010. - N 11. - С. 18-20. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2010/11). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитячий садок
Кафедра дошкільної освіти
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Педагогічна майстерня -2018р.,N 9
Цікаві статті :
Рібцун Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Рібцун (стр.2-9.)
Пищик О. В. Розвиток коммунікативної культури/ О. В. Пищик (стр.10-15.)
Радченко І. О. Технологія освітнього квесту та вебквесту/ І. О. Радченко (стр.18-23.)
Расмуссен Е. Потоваришуйте з дитиною за відеоіграми/ Е. Расмуссен ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякова (стр.24-25.)
Третякова Н. В. Мозок геймера/ пер. та літ. обробка Н. В. Третякова (стр.26-29.)
Прокопенко Л. В. Мнемотехніка в початковій школі/ Л. В. Прокопенко (стр.34-37.)
Подобєд М. Б. Психогігієнічні навички педагога в сучасній школі/ М. Б. Подобєд (стр.38-40.)
Цікаві статті :
На вкладках: Наскрізні лінії в інтегрованих проектах (висвітлюється наскрізна лінія “Здоров’я та безпека”.)
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рібцун Ю. В.
Назва : Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Педагогічна майстерня: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 9. - С. 2-9. (Шифр ПМ/2018/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--методи роботи з дітьми з ооп--інклюзивна освіта
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Кобильченко В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти/ Вадим Кобильченко (стр.7–19)
Кульбіда С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови/ Світлана Кульбіда (стр.20–40)
Любченко В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти/ Валентина Любченко (стр.41–48)
Лещій Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.49–56)
Хохліна О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ Олена Хохліна (стр.57–63)
Трофименко Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ Людмила Трофименко (стр.64–73)
Долженко С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу/ Світлана Долженко, Юлія Рібцун (стр.74–80)
Чайка І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи/ Ірина Чайка (стр.81–92)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.264(477)/Д 64
Автор(и) : Долженко С., Рібцун Ю.
Назва : Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 2. - С. 74–80. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 376-056.264(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): логопедія--мовленнєва діяльність--психолінгвістичний підхід--порушення мовленнєвого розвитку--мовлення
Анотація: Відстежено паралелізм наукового підгрунтя щодо вивчення мовленнєвої діяльності у логопедії та психолінгвістиці, запропоновано порівняльні визначення мови, мовлення та мовленнєвої діяльності, розглянуто лінгвістичний, психологічний та психолінгвістичний підходи до трактування поняття мовленнєвої діяльності, розкрито складові мовленнєвої діяльності, зроблено акцент на психолінгвістичному підході як провідному для наукових досліджень у галузі логопедії у напрямі діагностики, попередження та подолання порушень мовленнєвого розвитку в осіб різних вікових груп.
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Кобильченко В. Нова парадигма спеціальної психології/ Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко (стр.7-14)
Шевченко В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.)/ Володимир Шевченко (стр.15-25.)
Омельченко І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Ірина Омельченко (стр.26-34.)
Шевченко Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі/ Юлія Шевченко (стр.35-44.)
Литовченко С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху/ Світлана Литовченко (стр.45-52.)
Шевченко С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко (стр.53-63.)
Круглик О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху/ Оксана Круглик (стр.64-73.)
Супрун Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє/ Дар'я Супрун. Микола Супрун (стр.74-75.)
Рібцун Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів/ Юлія Рібцун (стр.76-78.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рібцун Ю.
Назва : Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 76-78. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/3). - ISSN 2312-2781
УДК : 37:001.32](477-25)ІСП
Предметні рубрики (Галузі знань): Наукові дослідження-- спеціальна педагогіка-- підвищення кваліфікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціальна педагогіка--науково-дослідна установа--прикладні дослідження--професійна компетентность педагогів--наукові кадри--навчально друкована продукція
Анотація: Про упровадження результатів наукових досліджень Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 62165
Кількість відвідувачів 888
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя