Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Саєнко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Науково-методичний збірник. Вип. 41
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0603-5: 7.62 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4Укр)
Зміст : Концепція "9Е" і нові галузі сучасної педагогіки/ В. К. Маригодов, С. Є. Моторная. Питання основи екологічної освіти в технічних вузах/ Т. Д. Іщенко, Б. Х. Драганов. Входження України в Європейський простір і деякі можливості ВНЗ (та НДІ) України/ В. О. Остапенко. Проблемні питання української термінології в міжнародному термінологічному контексті/ Н. М. Дюканова. Лінгводидактичні стратегії у контексті інноваційних технологій/ О. В. Любашенко. Формування професійної компетентності студентів засобами англійської мови: постановка проблеми/ С. В. Цимбал. Викладання української мови та культури мовлення за модульно-рейтинговою системою у вищому аграрному навчальному закладі/ Л. А. Дядечко. Школа-семінар молодого лідера у процесі підготовки управлінських кадрів/ В. М. Нагаєв. Підвищення якості навчання при проектуванні автоматизованих систем, ухвалення рішень/ П. С. Носов, О. В. Нарожний, О. Е. Яковенко. Дослідження проблем, що виникають на шляху впровадження дистанційного навчання в Україні/ В. І. Соловйов. Формування професійних навичок у майбутніх вихователів і вчителів в процесі навчання у педагогічному коледжі/ М. П. Шик. Педагогічний клімат як умова подолання конфліктності в колективі вищого навчального закладу/ Т. О. Грабовська, М. В. Временко. Моделювання у навчально-виховному процесі вищої педагогічної школи/ Т. І. Ващик. Громадські організації в екологічній інтеграції сусупільства. Навчально-виховний аспект/ Т. В. Саєнко. Особливості психосоціального розвитку молодших школярів/ В. В. Кобильченко. Основні засоби особистої гігієни учнівської та студентської молоді/ О. З. Леонов. Особливості формування здорового способу життя учнів у закладах інтернатного типу/ С. О. Свириденко. Особливості впровадження модульно-рейтингової технології у формуванні творчої особистості у вищому навчальному закладі/ О. В. Молчанюк. Поема як вид у творчості П. Куліша/ В. Шупик. Мала академія наук у системі розвивального навчання майбутніх учителів математики/ С. П. Семенець. До питання формування споживача культури: методичний аспект/ О. І. Жорнова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Зміст : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 12
Цікаві статті :
Мамчур Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні/ Л. Мамчур (стр.3-5.)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки/ Т. Саєнко (стр.5-8.)
Савельєва Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано)/ Г. Савельєва (стр.12-15.)
Скрябіна Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії/ Т. Скрябіна (стр.15-17.)
Демченко С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ/ С. Демченко (стр.17-20.)
Пахомова О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку/ О. Пахомова (стр.21-23.)
Дорохова С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля/ С. Дорохова (стр.24-26.)
Пустовіт Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання/ Г. Пустовіт (стр.27-30.)
Довбиш С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах/ С. Довбиш (стр.72-73.)
Кукавська І. Проектна діяльність на уроках англійської мови/ І. Кукавська (стр.71-72.)
Бондаренко Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики/ Т. Бондаренко (стр.66.)
Князська Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів/ Л. Князська (стр.64-65.)
Прокопенко В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах/ В. Прокопенко (стр.60-61.)
Степаненко Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов/ Т. Степаненко (стр.61-64.)
Прокопенко В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання/ В. Прокопенко, Н. Ситенко (стр.52-58.)
Єрмаков І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади/ І. Єрмаков (стр.49-51.)
Галів М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття)/ М. Галів (стр.37-39.)
Мадзігон В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80!/ В. Мадзігон (стр.35-37.)
Федоренко О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект"/ О. Федоренко (стр.48-47.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саєнко Т.
Назва : Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N12. - С. 5-8. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/12). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів
Професійна підготовка
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 9
Цікаві статті :
Гончаренко С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг/ С. Гончаренко (стр.3-4)
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.14-16)
Антонець М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків/ М. Антонець (стр.17-19)
Бондар Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості/ Л. Бондар (стр.19-22)
Заліток Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Заліток (стр.22-24)
Буряк В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності/ В. Буряк (стр.25-27)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя/ Т. Саєнко (стр.28-31)
Шапран О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя/ О. Шапран (стр.31-33)
Щекатунова Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи/ Г. Щекатунова (стр.34-35)
Фатюшин Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля/ Ю. Фатюшин (стр.37-40)
Твердрхлєб М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів/ М. Твердрхлєб (стр.41-43)
Корсак К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті/ К. Корсак (стр.44-46)
Вішнікіна Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/ Л. Вішнікіна (стр.47-49)
Вихрущ А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді/ А. Вихрущ, І. Стецько (стр.50-52)
Ануркіна О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі/ О. Ануркіна (стр.52-54)
Юник Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.54-56)
Лебединець Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища/ Н. Лебединець (стр.57-59)
Березівська Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984)/ Л. Березівська (стр.60-64)
Сипченко О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.)/ О. Сипченко (стр.64-66)
Чернишова Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст/ Є. Чернишова (стр.67-69)
Хміль Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст./ Н. Хміль (стр.69-71)
Павлюк С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів/ С. Павлюк (стр.72-75)
Степанов І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу/ І. Степанов (стр.75-77)
Печенко І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі/ І. Печенко (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саєнко Т.
Назва : Формування творчої активності майбутнього вчителя
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N9. - С. 28-31. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/9). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Світ виховання -2007р.,N 6
Цікаві статті :
Алєксєєнко Т. Роль національно-духовних цінностей у соціалізації особистості/ Т. Алєксєєнко (стр.5-8)
Терещенко Ю. Віра: духовно-життєдіяльна сила людини/ Ю. Терещенко (стр.9-11)
Тарасенко Г. Виховний потенціал учителя в контексті його професійної культури/ Г. Тарасенко (стр.12-14)
Саєнко Т. Інновації в професійній підготовці майбутнього вчителя технологічної освіти/ Т. Саєнко (стр.15-18)
Носова М. Комплексно-цільова програма "Організація роботи школи з батьками щодо формування здорового способу життя"/ М. Носова (стр.30-37)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саєнко Т.
Назва : Інновації в професійній підготовці майбутнього вчителя технологічної освіти
Місце публікування : Світ виховання: Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"/ Часопис для вчителів, батьків, дітей. - К.: Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2007. - N6. - С. 15-18 (Шифр С830276/2007/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів
Професійна підготовка
Вища освіта-- інновації
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)(075.33)/Л 24
Автор(и) : Лапоногова Н. А., Саєнко Т. І.
Назва : Українсько-англійський розмовник : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Освіта, 1994
Кільк.характеристики :174 с
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.43.21-923.72
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), аб(2)
Вільні : Ч.З.№2(1), аб(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 34214
Кількість відвідувачів 1702
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя