Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Свідерська, Г. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Рибалко В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу : до ваивчення і розвитку творчого потенціалу в наукових працяхз К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова й К. К Платонова/ В. В. Рибалко (стр.1-7.)
Мар’яненко Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя/ Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко (стр.8-12.)
Максименко С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності/ С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов (стр.25-43.)
Губенко А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объ как важная составляющая творческого проесса : к проблеме совершенствования методов развития творческого мышленияектов/ А. В. Губенко (стр.43-55.)
Туник Е. Психологические защиты (тестовая методика)/ Е. Туник (стр.55-62.)
Горошко Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження/ Т. В. Горошко (стр.62-71.)
Свідерська Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшоласників "Я - чуйна людина"/ Г. М. Свідерська (стр.71-78)
Заика Е. В. Харьковскому факультету психологии 10 лет/ Е. В. Заика, А. И. Зимовин (стр.79.)
Пам’яті Володимира Куєвди (стр.80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/С 24
Автор(и) : Свідерська Г. М.
Назва : Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників "Я - чуйна людина"
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 3. - С. 71-78 (Шифр ПП/2011/3)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): тренінги психологічні-- шкільні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгова програма для старшокласників--тренінгова програма розвитку чуйності
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :221 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Зміст : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 13052
Кількість відвідувачів 1173
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя