Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Семеног, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/С 30
Автор(и) : Семеног О.
Назва : Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2013. - N 1. - С. 42-45. (Шифр УЛЗО/2013/1)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів
Вчитель-- професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова практика--вища філологічна школа--вчитель-словесник
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеног О.
Назва : Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 35-38 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- практична підготовка студентів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова практика--вища філологічна школа--ціннісні пріорітети--вчитель-словесник
Анотація: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріорітетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування людини, особливості, Індивідуальності.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Романчук С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів/ С. Романчук (стр.2-4)
Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/ Т. Маркотенко (стр.5-6)
Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/ С. Цінько (стр.6-11)
Бондаренко Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників/ Ю. Бондаренко (стр.12-15)
Куцевол О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості/ О. Куцевол (стр.15-20)
Базиль Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти/ Л. Базиль (стр.20-25)
Лілік О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")/ О. Лілік (стр.25-29)
Нежива Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури/ Л. Нежива (стр.29-32)
Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі/ О. Компаній (стр.32-34)
Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/ О. Семеног (стр.35-38)
Хом’як І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів/ І. Хом’як (стр.38-41)
Кузнецова Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення/ Г. Кузнецова (стр.42-50)
Романишина Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики/ Н. Романишина (стр.51-55)
Дейниченко Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника/ Н. Дейниченко (стр.55-57)
Бабійчук Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу/ Т. Бабійчук (стр.57-60)
Кухарчук І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів/ І. Кухарчук (стр.60-64)
Корчова О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/ О. Корчова (стр.64-67)
Самофал А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)/ А. Самофал (стр.68-70)
Шелехова Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)/ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк (стр.71-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2008р.,N 9
Цікаві статті :
Мацько Л. Дискурсивний аналіз тексту/ Л. Мацько (стр.9-14)
Гриневич В. Ще раз про " затемнені" сторінки з життя Олександра Довженка/ В. Гриневич (стр.14-19)
Привалова С. Лексичні засоби поетичної мови/ С. Привалова (стр.19-24)
Захарова В. Роль Івана Франка в історії методики викладання літератури ( за оповіданням " Борис Граб")/ В. Захарова (стр.25-27)
Стащенко Н. Мовленнєві особливості весільних пісень Східного Поділля/ Н. Стащенко, А. Сторожук (стр.28-30)
Семеног О. Реалії та перспективи формування культуромовної особистості вчителя ( на матеріалі дослідницького пошуку наукової лабораторії університету)/ О. Семеног (стр.31-34)
Паламар Л. Формування мовної особистості у вищих навчальних закладах України/ Л. Паламар (стр.35-37)
Дятленко Т. Етнокультурознавча спрямованість вивчення української літератури в старших класах ( на прикладі життя і творчості Григора Тютюнника)/ Т. Дятленко, Т. Москаленко (стр.43-47)
Волошина Н.Й. Пам’яті письменника, учителя, громадянина/ Н.Й. Волошина (стр.48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Голобородько Я. Новітні художні тенденції та постаті : Огляд репрезентативних явищ початку XXI ст. Стаття 2/ Я. Голобородько (стр.2-4)
Криволінська О. Внутрішній світ " малої" прози Мирослава Ірчана ( на матеріалі оповідання " Смерть Асуара")/ О. Криволінська (стр.4-7)
Гордієнко О. Ознайомлення старшокласників зі сценічним втіленням драматургії ( на уроках української і зарубіжної літератури)/ О. Гордієнко (стр.11-13)
Мор’єва О. Ідейно-художній аналіз поеми В. Сосюри " Мазепа"/ О. Мор’єва (стр.17-21)
Єсипенко Д. Чи знають Бога герої новел Василя Стефаника ? : Вивчення творчості письменника у світлі християнського віровчення/ Д. Єсипенко (стр.28-30)
Васюта С. Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література"/ С. Васюта (стр.31-36)
Бевзо Т. Комп’ютерні проекти, лото, тексти : Урок з української мови у 10 класі/ Т. Бевзо (стр.37-39)
Розвозчик М. Подорож у країну Лексику : Сценарій позакласного заходу для учнів 5 класу/ М. Розвозчик (стр.42-43)
Семеног О. Комп’ютерний навчальний комплекс у мовно-професійній підготовці/ О. Семеног, А. Семеног (стр.44-45)
Земка О. Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів/ О. Земка (стр.46-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2008р.,N 7/8
Цікаві статті :
Будівничий лінгвістичної науки (стр.2-4)
Супрун В. Екзистенціал туги й самотності українського емігранта: національно-ментальні візії щастя у творах Миколи Понеділка/ В. Супрун (стр.5-7)
Родіонова І. Місто в поезії М.Драй-Хмари як інваріант неокласичної моделі світу/ І. Родіонова (стр.8-10)
Погребенник В. Художній світ негромадської лірики Богдана Лепкого/ В. Погребенник (стр.10-14)
Витрикуш Г. Інтерпретація біблійних тем і образів поетами-шестдесятниками/ Г. Витрикуш (стр.15-19)
Лопушан Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А.Камю "Чума"/ Т. Лопушан (стр.19-21)
Тимків Н. Специфіка авторської позиції у ліро-епічних творах/ Н. Тимків (стр.22-26)
Слижук О. Не втратити зерна духовності/ О. Слижук (стр.27-29)
Дятленко Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника/ Т. Дятленко (стр.29-32)
Горболіс Л. До мозаїки "Празької школи": Ю.Липа: вивчаємо оглядову тему "Еміграційна література 20-40-х років". 11 клас/ Л. Горболіс (стр.36-38)
Лілік О. Поразка - це наука. Ніяка перемога так не вчить: вивчення роману Ліни Костенко "Берестечко" в школі. 11 клас/ О. Лілік (стр.38-46)
Москаленко О. І благословен я був між золотим сонцем й зеленою землею...: до проблеми вивчення імпресіоністичної новели М.Коцюбинського "Intermezzo". 10 клас/ О. Москаленко (стр.47-50)
Головецька Н. Хто на світі найгарніший?: до вивчення циклу вершів Ігоря Калинця "Дивосвіт"/ Н. Головецька (стр.51-53)
Шеремета Н. Соціально-правові відносини у драмі Івана Франка "Украдене щастя"/ Н. Шеремета (стр.53-55)
Семеног О. За обрієм слова...: штрих до портрета Михайла Шевченка як мовної особистості/ О. Семеног (стр.56-59)
Лопата Л. Творчість Миколи Боровка як відлуння українського сьогодення: фрагмент з роботи, виконаної на конкурс Малої академії наук/ Л. Лопата, А. Ільєнко (стр.62-64)
Гузенко С. Семантико-синтаксичні компоненти заголовків реклами/ С. Гузенко (стр.68-71)
Стефурак Р. Лінгвістичний аналіз поетичного тексту на уроках із розвитку зв’язного мовлення у старших класах/ Р. Стефурак (стр.72-74.)
Бородіна Н. Когнітивний аспект роботи з лінгводидактичною термінологією/ Н. Бородіна (стр.75-77.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Погребенник В. Історичні й філософські акорди поезії Тараса Шевченка/ В. Погребенник (стр.2-5.)
Данілеско О. Вивчаємо віпш Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати". 5 клас/ О. Данілеско (стр.6-7.)
Пилипенко О. Роздуми над "Катериною" Тараса Шевченка: чи любили батьки свою дочку?/ О. Пилипенко (стр.8-11.)
Подранецька Н. Митець, який осягнув глибини людської душі й обшири Всесвіту/ Н. Подранецька (стр.12-15.)
Яковенко Ж. Інсценізуємо п’єсу Т. Шевченка "Назар Стодоля".9 клас./ Ж. Яковенко (стр.15-16.)
Адаменко С. У наш чудовий час буде жити Тарас: Літературна гра. Наша ігротека/ С. Адаменко (стр.17-19.)
Зінченко Н. Тарас Шевченко в художній літературі: Літературна світлиця/ Н. Зінченко (стр.20-25.)
Подранецька Н. Ми тебе не забудемо, Тарасе!: Шевченківське свято для учнів 9-х класів/ Н. Подранецька (стр.26-29.)
Снігир Т. Творчість Тараса Шевченка: Тематична атестація/ Т. Снігир (стр.52-53.)
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (стр.47-51.)
Сагач Г. Високе Небо над Храмом Слова України/ Г. Сагач (стр.45-46.)
Семеног О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості/ О. Семеног (стр.41-44.)
Рижкова Г.-П. Лінгвокультурні концепти сучасної "жіночої прози"/ Г. -П. Рижкова (стр.38-40.)
Кондратюк С. Особливості сприймання художніх творів учнями 5-6 класів/ С. Кондратюк (стр.33-37.)
Дятленко Т. Етнокультурознавча спрямованість вивчення української літератури в старших класах (на прикладі життя і творчості Т. Г. Шевченка)/ Т. Дятленко (стр.30-32.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Мацько Л. Іван Зязюн : " Моя неповторність... від батька-матері, учителів, від самостійного пізнання людської психології"/ Л. Мацько, О. Семеног (стр.12-16)
Єременко О. Трансформація художніх засобів інформаційної компресії в малій прозії Б. Грінченка/ О. Єременко (стр.17-19)
Логвіненко Н. Український образ світу в творчості Богдана-Ігоря Антонича/ Н. Логвіненко (стр.19-25)
Рижкова Г.-П. Жанрова природа прозопису Оксани Забужко/ Г.-П. Рижкова (стр.28-32)
Ситченко А. До проблеми інноваційного навчання літератури/ А. Ситченко (стр.33-38)
Привалова С. Вивчення індивідуального і мовного стилю письменника/ С. Привалова (стр.38-40)
Коваленко С. Сторінки великого життя : Урок, присвячений 70-річчю від дня народження Василя Стуса. 11 клас/ С. Коваленко (стр.43-47)
Купчик М. Дивосвіт Миколи Скуби/ М. Купчик (стр.53-55)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Ткачук М. Жанрова своєрідність літературної веснянки Маркіяна Шашкевича/ М. Ткачук (стр.2-6.)
Анісімова Н. "Сад різдвяний" у поезії Івана Малковича: художня трансформація вертепної традиції/ Н. Анісімова (стр.7-10.)
Лілік О. "Творчість - це суцільна мрія про безмежність людини": екзистенціальна парадигма Марії Матіос/ О. Лілік (стр.11-17.)
Слижук О. Роль і значення проблемності у формуванні комунікативних умінь учнів/ О. Слижук (стр.18-20.)
Загарук О. Самостійна робота як засіб розвитку і формування пізнавальної самостійності старшокласників/ О. Загарук (стр.20-22.)
Семеног О. Любов Мацько: "Мова - це не лише інформаційний код..., це передусім душа людська"/ О. Семеног (стр.23-24.)
Жила С. "Кожна любов - інша...": Літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання за романом Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ С. Жила (стр.25-29.)
Єременко О. "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність/ О. Єременко (стр.30-34.)
Кислашко О. Православні свята та народні звичаї/ О. Кислашко (стр.35-37.)
Москаленко О. Нові інформаційні технології на літературних заняттях/ О. Москаленко (стр.46-48.)
Власенко О. Нехай святиться Ім’я Твоє: Засідання літературного клубу/ О. Власенко (стр.38-42.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Іванишин П. Популярна література і кітч/ П. Іванишин (стр.2-5.)
Бондаренко Ю. Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку/ Ю. Бондаренко (стр.11-15.)
Шуляр В. Природовідповідна (ноосферна) складова сучасного уроку української літератури (стаття перша)/ В. Шуляр (стр.15-18.)
Жила С. "Світ сповнений самотності..." Вивчення роману Теодозії Зарівної "Вербовая дощечка"/ С. Жила (стр.18-24.)
Мовчан О. Технологія життєтворчих проектів на уроках української літератури/ О. Мовчан (стр.33-34.)
Бабійчук Т. Домініка Огієнко - людина, громадянка, дружина і мати. Усний портрет/ Т. Бабійчук (стр.39-42.)
Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/ О. Семеног (стр.42-45.)
Вертій О. Особливості формування і становлення національних підстав методики вивчення української літератури. Стаття друга/ О. Вертій (стр.45-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 130624
Кількість відвідувачів 1293
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя