Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Семеног, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У(070.3)/М 54
Назва : Методика викладання української літератури у вищих навчальних закладах : Програма курсу для освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр педагогічної освіти. Викладач української мови та літератури"
Вихідні дані : К.; Глухів: РВВ ГДПУ, 2004
Кільк.характеристики :40 с
Примітки : Бібліогр.: с. 33-39
ISBN, Ціна 966-7763-48-Х: б/к
ДРНТІ : 17.07
ББК : 83.3(4Укр)р30
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :454 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Зміст : Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження/ С. Сисоєва. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання/ Б. Шуневич. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті/ Ф. Шльосек. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів/ Н. Кушакова. Технології викладання математики у професійних закладах освіти/ Р. Мокрик. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти/ О. Ігнатюк. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми/ Л. Смолінчук. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей/ Л. Онучак. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури/ О. Семеног. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства/ Г. Гаврилова. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми/ Р. Собко, В. Петринець. Обдарованість як психологічна проблема/ В. Онацький. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості/ Л. Малімон. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності/ Г. П’ятакова. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія"/ Н. Сургунд. Формування професійної самосвідомості старшокласників/ Ю. Вінтюк. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків/ Т. Бессонова. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді/ Н. Жигайло. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога/ С. Білозерська. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти/ Ю. Жидецький. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність/ Л. Сакун. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді/ Н. Микитенко. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі/ В. Потенга. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі/ В. Новосельська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 40/М74
Автор(и) :
Назва : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2: Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури
Вихідні дані : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Кільк.характеристики :172 с
ISBN, Ціна 966-7825-44-2: 3.00 грн.
ISBN, Ціна 966-7825-49-3: Б.ц.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання англійської мови
Викладання іноземної мови
викладання російської мови
Навчання студентів-- самостійна робота
Особи з особливими потребами
Підготовка вчителів
Дошкільники-- підготовка до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійна робота студентів
Зміст : Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні/ Р. І. Антонюк. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Онучак. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США/ І. В. Пасинкова. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів/ С. В. Плотницька. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років/ В. І. Прокопенко. Викладання іноземних мов в Україні/ О. Б. Рябова. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся/ А. Ю. Садова. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників/ О. М. Семеног. Лингвистический аспект лингвострановедения/ А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка/ А. К. Стехина. Диалог как форма организации учебного процесса/ В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця/ И. Фещенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України/ В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива/ Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості)/ С. Л. Шафар; А. М. Якімова. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі/ А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/Д 44
Назва : Діагностика і розвиток педагогічної майстерності у професійних навчальних закладах : колективна монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :262 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-064-1: 7.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.584(4Укр)6 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Зміст : Концептуально-методологічні та дидактичні підходи до наукового дослідження педагогічної освітньо-виховної проблематики/ І. А. Зязюн. Діагностика, розвиток і реалізація педагогічної майстерності викладача як психологічна проблема/ Е. О. Помиткін. Діагностика культурологічної підготовленості майбутнього вчителя/ Т. В. Іванова. Мовна культура - невід’ємна складова педагогічної майстерності/ О. М. Семеног. Педагогічні засади оптимізації спілкування/ А. І. Кузьмінський. Розвиток педагогічної майстерності в різних формах навчання/ В. В. Пилипчук. Майстерність вчителя в контексті віртуальних характеристик педагогічної реальності/ М. П. Лещенко. Самостійна пізнавальна діяльність як засіб розвитку педагогічної майстерності у закладах професійної освіти/ М. М. Солдатенков. Роль інноваційної технології у фаховій підготовці вчителя/ О. С. Падалка. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя/ О. А. Грищенко. Розвиток професіоналізму німецьких учителів в умовах європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(5)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(5)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Слоньовська О. Анатомія національної української ідеї в "Огненному колі" Івана Багряного. Міфічний аспект внутрішнього і зовнішнього ворога нації/ О. Слоньовська (стр.5-13)
Шишко О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня"/ О. Шишко (стр.13-16)
Богдан С. "Магічне свічадо" епістолярію Василя Стуса/ С. Богдан (стр.19-23)
Дмитренко Г. Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка/ Г. Дмитренко, Ю. Дмитренко (стр.26-29)
Бондаренко Ю. Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів/ Ю. Бондаренко (стр.29-33)
Дроботько Н. Літературний гурток - школа любові до слова/ Н. Дроботько (стр.33-34)
Вдовенко Н. Різдвяні обряди "Водіння кози" і "Меланки"/ Н. Вдовенко (стр.39-40)
Семеног О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника/ О. Семеног (стр.41-46)
Михайлюк В. Українська мова професійного спілкування: Рекомендації щодо планування практичного курсу/ В. Михайлюк (стр.46-48)
Програми для середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням української літератури у 8-11 класах, для класів з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів. 11 семестр (стр.51-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеног О.
Назва : Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника
Місце публікування : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2004. - N1. - С. 41-46 (Шифр ДС1/2004/1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2006р.,N 11
Цікаві статті :
Голобородько Я. Речник апокатастасису: Есе про Григорія Гусейнова - лауреата Національної премії імені Тараса Шевченка 2006 року/ Я. Голобородько (стр.3-5)
Медведєва О. Народнопоетична основа художньої мови новели Марка Черемшини "Туга"/ О. Медведєва (стр.5-7)
Дідківський В. Ідейно-художні особливості образів-архетипів у творчості Петра Розвозчика/ В. Дідківський (стр.7-12)
Мацько Л. "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога/ Л. Мацько, О. Семеног (стр.13-16)
Халін В. Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури/ В. Халін (стр.17-19)
Бабійчук Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту/ Т. Бабійчук (стр.19-20)
Жила С. "Меч - то лиш сила, а пісня - то невмирущість": Вивчення новели О.Гончара "Фантазія місячної ночі". 8 клас/ С. Жила (стр.21-24)
Головецька Н. Природа в поезії Михайла Стельмаха: Урок-презентація. 6 клас/ Н. Головецька, Т. Солошенко (стр.36-40)
Сокур-Фарина Т. Створення перших шкільних підручників з української літератури (20-30-ті роки ХХ ст.)/ Т. Сокур-Фарина (стр.41-44)
Кучинська І. Основні шляхи розвитку громадянського виховання у 1905-1920 рр./ І. Кучинська (стр.45-48)
Підгреб'я Н. "Усі мої думки тобі, народе вільний, і пісня серця, музика душі тобі!": Сценарій літературно-мистецького вечора, присвяченого 143-й річниці від дня народження О.Ю.Кобилянської/ Н. Підгреб'я, І. Пішко (стр.49-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацько Л., Семеног О.
Назва : "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N11. - С. 13-16: портр (Шифр УЛЗО/2006/11)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 7507
Кількість відвідувачів 989
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя