Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Семеріков, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теплицький І., Семеріков С.
Назва : Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N1. - С. 63-64. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/1). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): культура інформаційна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна безпека
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Пустовіт Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті/ Г. Пустовіт (стр.3-6)
Галів М. Характер особистості: педагогічний контекст/ М. Галів (стр.6-9)
Скрябіна Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності"/ Т. Скрябіна (стр.10-12)
Ананьян Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти/ Е. Ананьян (стр.12-14)
Лебідь І. Цінності як категорія педагогічного дослідження/ І. Лебідь (стр.15-17)
Бейзеров В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час/ В. Бейзеров (стр.18-20)
Шелестова Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення/ Л. Шелестова (стр.20-21)
Бут А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії/ А. Бут (стр.23-24)
Ястребова Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності/ Г. Ястребова, Л. Ляшенко (стр.24-26)
Шепотько В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник/ В. П. Шепотько, І. С. Волощук (стр.27-54)
Долбенко Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури/ Т. Долбенко (стр.55-57)
Гусак Т. Методологія викладання іноземних мов/ Т. Гусак (стр.58-59)
Бродський Я. Про прикладну спрямованість навчання математики/ Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури/ І. Теплицький, С. Семеріков (стр.63-64)
Уфімцева С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра/ С. Уфімцева (стр.65-67)
Корсак К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє/ К. Корсак (стр.68-70)
Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/ А. Пугач (стр.71-73)
Шевченко С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко (стр.74)
Лаврова О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського/ О. Лаврова (стр.75-77)
Сбруєва А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій/ А. Сбруєва (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеріков С., Шокалюк С., Ліннік О.
Назва : Новий технічний засіб навчання - електронна книга
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N7/8. - С. 53-54. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/7/8). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники електронні
Технічні засоби навчання
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 7/8
Цікаві статті :
Щекатунова Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах/ Г. Щекатунова (стр.3-5.)
Редько В. Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови/ В. Редько (стр.5-9)
Мачача Т. Культуротворчий потенціал освітньої галузі "Технологія"/ Т. Мачача (стр.9-12)
Мілютіна О. Полікультурна освіта молоді в Україні: державна політика і педагогічна стратегія/ О. Мілютіна, (стр.12-14)
Чернишова Є. Дитячі будинки сімейного типу як перспективна форма утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування/ Є. Чернишова (стр.16-18)
Петрова І. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен/ І. Петрова (стр.19-22)
Омельченко С. Здоров’я людини та його джерела/ С. Омельченко (стр.22-23)
Пахомова О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об’єднаннях/ О. Пахомова (стр.24-26)
Киричук О. Складові духовного розвитку учнів у спадщині В. О. Сухомлинського/ О. Киричук, (стр.27-29)
Печерська Е. Виховання культури спілкування підлітків на уроках музики/ Е. Печерська (стр.29-32)
Фурсенко Т. Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики/ Т. Фурсенко (стр.32-35)
Ковальчук М. Основні причини правопорушень підлітків у сучасний період/ М. Ковальчук (стр.35-37)
Федорченко Т. Причини девіантної поведінки дітей молодшого шкільного віку/ Т. Федорченко (стр.38-40)
Бабенко К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів/ К. Бабенко (стр.41-44)
Черняков В. Професійні ситуації - ефективний засіб формування соціально-педагогічної активності вчителя фізичної культури/ В. Черняков (стр.48-50)
Семеріков С. Новий технічний засіб навчання - електронна книга/ С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік (стр.53-54)
Князеваа О. Технологія використання творчих завдань при навчанні біології/ О. Князеваа (стр.54-55)
Пономарьов Ю. Деякі питання, пов’язані з розвитком і формуванням музичної пам’яті майбутнього вчителя музики / Ю. Пономарьов (стр.59-61)
Бондар Л. Становлення та діяльність приватної Харківської жіночої недільної школи Х. Д. Алчевської/ Л. Бондар (стр.62-64)
Пшеничний М. Особливості організаційних форм трудового навчання старшокласників у вітчизняній школі другої половини ХХ ст./ М. Пшеничний (стр.64-67)
Кіян М. Національний дискурс педагогічної діяльності Володимира Антоновича/ М. Кіян (стр.67-69)
Воронкова Б. Спільні і відмінні тенденції у розвитку шкільної освіти в Грузії та Україні/ Б. Воронкова (стр.69-71)
Коваль Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти/ Т. Коваль (стр.72-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеріков С.
Назва : Стабілізація курсів інформатики як засіб фундаменталізації інформатичної освіти
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N5. - С. 11-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/5). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Бугрій О. Оцінювання якості шкільної географічної освіти/ О. Бугрій (стр.3-10)
Семеріков С. Стабілізація курсів інформатики як засіб фундаменталізації інформатичної освіти/ С. Семеріков (стр.11-12)
Губачов О. Дидактичне забезпечення формування і вибору учнями основної школи варіативного компонента змісту особистісно орієнтованого допрофільного навчання/ О. Губачов (стр.13-16)
Гамрецький І. Соціокультурна ситуація і моральний розвиток особистості/ І. Гамрецький (стр.17-19)
Сліпченко С. Роль свободи у розвитку громадянських ціннісних орієнтацій старшокласників/ С. Сліпченко (стр.20-22)
Калініна Л. Проблема формування естетичних смаків особистості у сучасних педагогічних дослідженнях/ Л. Калініна (стр.23-25)
Грабовий А. Розвиток хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах України : методичні проблеми/ А. Грабовий (стр.36-39)
Гринченко Н. Програма методичної роботи з проблеми підготовки вчителя до розвитку соціально компетентної особистості учня/ Н. Гринченко (стр.44-48)
Балацька Н. Тенденції розвитку освіти у Великій Британії та США ( на матеріалах англомовної преси 2006 - 2007 років)/ Н. Балацька, О. Письменна (стр.78-79)
Папіжук В. Модернізація змісту шкільної освіти у Франції : компетентнісний підхід/ В. Папіжук (стр.75-78)
Бабій І. Духовно-моральне виховання в історико-педагогічній ретроспективі (XVIII століття)/ І. Бабій (стр.68-69)
Денисюк О. Творчість лірників і кобзарів України в історико-педагогічній думці ( друга половина XIX - перша чверть XX століть)/ О. Денисюк (стр.64-67)
Бондар Л. Організаційні основи експериментальних досліджень В.Ф.Шаталова/ Л. Бондар (стр.60-62)
Ворох А. Матеріальне забезпечення студентів технічних ВНЗ України ( 20 - 30-ті рр. XX ст.)/ А. Ворох (стр.57-59)
Хавро В. Деякі підходи до викладання фізики в профільних класах ліцею/ В. Хавро, О. Омельченко (стр.51-56)
Литвин Л. Професійний розвиток молодого вчителя в системі роботи районного відділу освіти/ Л. Литвин (стр.48-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семеріков С. О., Теплицький І. О.
Назва : Фундаменталізація шкільного курсу інформатики
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2012. - N 4. - С. 9-10. (Шифр КШС-2/2012/4)
ББК : 22.183.4р10 + 73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі
Комп’ютер на уроках
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатична освіта--шкільний курс інформатики--зміст навчання інформатики--математизація змісту навчання--алгоритм
Анотація: В статті говориться про те, що можливі два основні напрями фундаменталізації шкільного курсу інформатики: математизація змісту навчання, центральними поняттями інформатики стають алгоритм і комп’ютер; побудова курсів інформатики від феномена інформації й інформаційних процесів до методів їх вивчення за допомогою інформаційних моделей шляхом використання комп’ютера як засобу управління інформаційним процесом.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Комп’ютер у школі та сім’ї -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Громко Г. Ю. Інформатика в основній школі - очима вчителя/ Г. Г. Громко (стр.3-5.)
Чернікова Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за!/ Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко (стр.5-7.)
Караванова Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі/ Т. П. Караванова (стр.8.)
Семеріков С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики/ С. О. Семеріков, І. О. Теплицький (стр.9-10.)
Пліш І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу/ І. В. Пліш (стр.11-13.)
Бондаренко О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів/ О. О. Бондаренко (стр.14-16.)
Півнєв В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки/ В. В. Півнєв (стр.16-17.)
Крамаренко С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості/ С. Г. Крамаренко (стр.17-18.)
Бондаренко В. В. Задачі Всеукраїнської XXV олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування/ В. В. Бондаренко (стр.19-24.)
Кузічев М. М. Задачі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій/ М. М. Кузічев (стр.25-27.)
Мотурняк Є. В. Задачі X Всеукраїнського турніру юних інформатиків/ Є. В. Мотурняк (стр.28-32.)
Зеленяк О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації / О. П. Зеленяк (стр.33-40.)
Макарчук О. М. Пошук розв’язків задач засобами табличного процесора Microsoft Excel/ О. М. Макарчук (стр.41-42.)
Рудик О. Б. Встановлення і перші кроки використання LaTEX / О. Б. Рудик (стр.43-47.)
Білий О. В. Розгортання системи Linux у комп’ютерному класі/ О. В. Білий (стр.48-53.)
Результати XXV Всеукраїнської олімпіади з інформатики (стр.54-56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 36137
Кількість відвідувачів 1068
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя