Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сергєєв, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Примірники : всього 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Фізика та астрономія в школі -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Сторіжко В. Основні положення Концепції створення та впровадження в навчальний процес сучасних засобів навчання з природничо-математичних і технологічних дисциплін/ В. Сторіжко, В. Биков, Ю. Жук (стр.2-8)
Головко М. Відважні дослідники космічної ери: До 45-річчя першого польоту людини в космос/ М. Головко (стр.8-11.)
Павленко А. Культурологічний вимір сучасної фізичної освіти/ А. Павленко, Т. Попова (стр.15-18.)
Головко М. Методика розробки структури та змісту педагогічного експерименту/ М. Головко (стр.19-24.)
Тузова М. Деякі прийоми активізації навчального процесу на уроках фізики/ М. Тузова (стр.25-29.)
Кухарчук Р. Задачі як засіб розвитку уяви й творчих здібностей учнів/ Р. Кухарчук (стр.29-31)
Мельничук О. Розрахунок і виготовлення рухомої карти зоряного неба/ О. Мельничук, О. Шевчук (стр.34-39.)
Желюк О. Схемотехніка комп’ютеризованого навчального фізичного експерименту/ О. Желюк (стр.40-44.)
Сергєєв О. Становлення, досягнення і перспективи розвитку дидактики фізики в Україні (ХYIII ст.-1917р.)/ О. Сергєєв, Н. Сосницька (стр.45-52.)
Коршак Н. Макс Планк: Народження квантової теорії/ Н. Коршак, Т. Буяло, Є. Коршак (стр.53-55.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергєєв О., Сосницька Н.
Назва : Становлення, досягнення і перспективи розвитку дидактики фізики в Україні (ХYIII ст.-1917р.)
Місце публікування : Фізика та астрономія в школі: Науково-методичний журнал. - Київ: МОН України, Академія педагогічних наук України, 2006. - N2. - С. 45-52. (Шифр Фіавш/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання фізики-- історія
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.07.2024
Кількість запитів 1681
Кількість відвідувачів 279
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя