Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сисоєва, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
74
С 40


    Сисоєва, С.
    Інтерактивні технології навчання дорослих [Текст] / С. Сисоєва // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 3-8
ББК 74
Рубрики: Інтерактивні технології навчання
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Інтерактивне навчання

   Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- дистанційне навчання дорослих


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.


    Сисоєва, С.
    Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі [Текст] / С. Сисоєва // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 19-22
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Польща--освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.584(7США)
С 40


    Сисоєва, С.
    Наукові ступені в галузі науки: міжнародна практика [Текст] / Світлана Сисоєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 18–23. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(7США)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--наукові ступені
   США--вища освіта--наукові ступені
Кл.слова (ненормовані):
наукові ступені -- наукові дослідження -- докторський ступінь -- доктор філософії у галузі освіти (PhD) -- доктор у галузі освіти (EdD) -- доктор наук у галузі освіти (DSc/ScD) -- дисертаційні дослідження -- вища освіта
Анотація: У статті проаналізовано зарубіжний досвід щодо визначення наукових ступенів у галузі освіти: доктор філософії, доктор у галузі освіти, доктор наук. Наголошено що всі ці ступені належать до концепту докторського ступеню doctoral degree. Зроблено висновок, що впровадження наукового ступеня PhD у галузі освіти в Україні потребує ретельності щодо визначення його змісту й цільової аудиторії здобувачів без обмеження доступу до здійснення наукових досліджень практиків сфери освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
74
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Освіта як об’єкт дослідження [Текст] / С. О. Сисоєва // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 5-10
ББК 74
Рубрики: дослідження педагогічні
   Освітні системи

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- освітологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
373.001
П 24


   
    Педагогічна майстерність як система професійно-мистецьких компетентностей [Текст] : Матеріали звітної наукової конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України за 2009 рік / НАПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Вінниця : Планер, 2010. - 308 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Оптич, Олена Миколаївна. Сутність і складові технології розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва / О. М. Оптич. - С .18-20
Бугасова, Наталя Вікторівна. Дослідження домінуючих стилів педагогічного спілкування / Н. В. Бугасова. - С .20-22
Грищенко, Юлія Валеріївна. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики засобами сакрального мистецтва / Ю. В. Грищенко. - С .27-28
Кутова, Ольга Миколаївна. Сучасний стан підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів / О. М. Кутова. - С .32-33
Лисакова, Ірина Василівна. Формування емоційно-ціннісного ставлення до професії музиканта-педагога / І. В. Лисакова. - С .33-36
Філіпчук, Наталія Олександрівна. Культурно-історичні передумови розвитку музичної освіти в Західній України першої половини ХХ століття / Н. О. Філіпчук. - С .45-46
Ходаківська, Сніжана Вікторівна. Естетичні почуття студентів вищих педагогічних навчальних закладів як чинник активізації пізнавального інтересу / С. В. Ходаківська. - С .48-50
Шевченко, Олена Миколаївна. Музичне краєзнавство як засіб реалізації культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх музикантів-педагогів / О. М. Шевченко. - С .52-54
Штома, Людмила Наумівна. Особистісний розвиток педагога засобами мистецтва / Л. Н. Штома. - С .54-58
Сисоєва, С. О. / С. О. Сисоєва. - С .58-60
Артеменко, І. Е. Використання інформаційної технологій у навчальному процесі / І. Е. Артеменко. - С .60-62
Базиль, Людмила. Педагогічні умови розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників / Л. Базиль. - С .62-65
Мороз, О. О. Самовиховання у процесі формування педагогічної мастерності майбутнього соціального педагога / О. О. Мороз. - С .71-74
Сігаєва, Л. Є. Педагогічна майстерність педагога вищої школи: андрагогічний аспект / Л. Є. Сігаєва. - С .74-77
Ткаченко, Л. І. Погляди Г. С. Сковороди на місію педагога / Л. І. Ткаченко. - С .77-79
Авраменко, О. О. Особливості професійного мислення вчителя / О. О. Авраменко. - С .83-83
Вінник, Н. Д. Розвиток творчих якостей педагога у професійній діяльності / Н. Д. Вінник. - С .85-86
Ігнатович, О. М. Розвиток інноваційної культури педагогічних працівників / О. М. Ігнатович. - С .91-93
Романовська, Д. Д. Особистісні стратегії професійної діяльності практичного психолога / Д. Д. Романовська. - С .109-110
Панченко, В. І. Інтелектуальна культура майбутнього учителя як невід’ємний компонент його педагогічної мастерності / В. І. Панченко. - С .130-132
Бугаєнко, Н. В. Психологічне благополуччя особистості педагога у професійній сфері / Н. В. Бугаєнко. - С .148-151
Герасіна, С. В. Освітньо-виховні технології в підготовці майбутьного вчителя / С. В. Герасіна. - С .151-153
Моськін, С. І. Особливості професійного становлення майбутніх викладачів / С. І. Моськін. - С .175-177
Татаурова-Осика, Галина Петрівна. Дослідження професійно-важливих якостей майбутнього педагога / Г. П. Татаурова-Осика. - С .183-185
Бердник, М. Я. Педагогічна майстерність і творчість вчителя / М. Я. Бердник. - С .190-191
Голуб, Л. І. Професійна компетентність учителя: теоретичний конспект / Л. І. Голуб. - С .192-194
Солдатенко, М. М. Проблеми розвитку педагогічної мастерності викладача в сучасних умовах / М. М. Солдатенко. - С .215-217
Тринус, О. В. Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О. Ф. Музиченко / О. В. Тринус. - С .243-244
Фастовець, О. О. Місце викладача в системі курсової підготовки фахівців сфери туризму / О. О. Фастовець. - С .286-288
ББК 74.204.2я43
РУБ 373.001
Рубрики: Кафедра педагогіки
   Педагогічна майстерність

   Підготовка вчителів

   Підготовка педагога вищої школи--вища школа

   Професійна діяльність педагога

   Педагогічна майстерність--вища освіта

   Освіта вища педагогічна--за кордоном

   Методи навчання--вища школа

   Форми навчання у вищій школі

   андрагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна якість -- андрагогічний підхід


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.


    Сисоєва, С.
    Принципи розвитку неперервної освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу [Текст] / С. Сисоєва // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 2-6
ББК 74
Рубрики: освіта неперервна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
371(4Укр)
П84


   
    Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VI / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2004. - 356 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-861-Х : 5.00 грн.
    Зміст:
Проблеми професійної освіти в Польщі та в Україні . - С .19-126
Сисоєва, С. Навчально-творчі задачі у дистанційному навчанні / В. Панченко; В. Борисов; О. Кульчицька. - С .45-58
Панченко, В. Професійне самовизначення в історії розвитку психологічної думки в Україні / В. Борисов; О. Кульчицька. - С .91-104
Вплив ринку праці на професійне навчання та консультування . - С .135-208
Борисов, В. Підготовка менеджерів: морально-етичні аспекти / О. Кульчицька. - С .159-178
Гуманістичні та методологічні аспекти професійного навчання . - С .209-294
Зязюн, І. Філософія педагогічного світогляду / І. Зязюн. - С .209-222
Кульчицька, О. Роль соціуму у формуванні професійної обдарованості / О. Кульчицька. - С .233-242
Інформаційна підготовка в контексті цивілізаційних викликів . - С .295-354
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Професійна освіта--Польща
   Професійне навчання



Дод.точки доступу:
Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
371(4Укр)
П84


   
    Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 486 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. і польською мовами. - ISBN 83-7098-672-2 : 5.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи / В. Кремень. - С .11-30
Денек, К. Навколо реформи системи освіти / К. Денек. - С .31-46
Ничкало, Н. Стандарти професійної освіти: проблеми методології і творчих пошуків / Н. Ничкало. - С .47-64
Вятровський, З. Новий вимір допрофесійної, передпрофесійної та професійної освіти у Польщі / З. Вятровський. - С .65-76
Биков, В. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти: проблеми та напрями досліджень / В. Биков. - С .93-116
Беднарчик, Г. Польська система неперервної професійної освіти віч-на-віч з міжнародним ринком праці / Г. Беднарчик. - С .117-134
Рудницька, О. Педагогіка мистецтва: пошуки та перспективи / О. Рудницька. - С .233-246
Рибалка, В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення / В. Рибалка. - С .267-276
Подобінський, С. Категорія престижу вчителя / С. Подобінський. - С .289-294
Юрас, І. Визначний український філософ та педагог П. Д. Юркевич / І. Юрас. - С .295-306
Сисоєва, С. Освітні технології: методологічний аспект / С. Сисоєва. - С .351-368
Щербак, О. Багаторівнева підготовка педагога професійного навчання в умовах неперервної професійної освіти / О. Щербак. - С .445
Радкевич, В. Деякі аспекти неперервної професійно-художньої освіти в Україні / В. Радкевич. - С .463-474
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Професійна освіта--Польща
   Професійне навчання



Дод.точки доступу:
Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 15574
Кількість відвідувачів 844
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя