Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Скиртач, Віолета@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)"/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. Що робить державу успішною в пору глобалізації?/ Василь Кремень (стр.8-10)
Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту"/ Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири/ Ігор Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ Алла Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти/ Наталія Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Лілія Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади/ Віолета Скиртач, Олександр Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Наталія Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ Володимир Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Роман Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Людмила Петько (стр.68-74)
Лук’янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України/ Євген Кузьмінський, Катерина Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ Володимир Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ Ольга Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/ Світлана Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.)/ Василь Майборода, Ганна Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ Віра Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. "Велич духовності"/ Григорій Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с./ Михайло Бойченко (стр.121-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиртач, Віолета, Періг, Олександр
Назва : Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко)
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 40-47 (Шифр ВОУ1/2013/2)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.03(4/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- філософія освіти-- історія філософії освіти
Географіч. рубрики: Франція-- історія філософії освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб’єкт--суб’єктивація--влада--дисципліна
Анотація: На основі аналізу філософської спадщини М. Фуко показано, що становлення суб’єкта освіти зумовлене, насамперед, його соціальною практикою та відповідним смисловим горизонтом. Доведено, що мета освіти в індустріальну епоху полягала у посиленні соціально-економічної корисності й політичної керованості індивіда. Саме тому в західному суспільстві університет, поряд зі школою, в'язницею і казармою, стає найважливішим дисциплінарним механізмом, через який влада-знання здійснює контроль. Описано "мікрофізику влади", що виявляється у системі освіти через закони оптики та механіки, дисциплінарне управління простором і часом. Запропоновано розгляд аудиторно-лекційної системи з відповідними механічними та оптичними ефектами як втілення мікрофізики влади. Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість до репресивних механізмів зовнішньої суб’єктивації, суб’єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Університетська автономія: нові виклики/ В. Андрущенко (стр.5-14.)
Луговий В. Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти/ В. Луговий [и др.] (стр.14-21.)
Панченко Л. Значення демократії в університетській освіті/ Л. Панченко (стр.21-28.)
Бабій С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи/ С. Бабій (стр.28-34.)
Скиртач В. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі/ В. Скиртач, О. Періг (стр.34-40.)
Корсак К. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.40-47.)
Коваленко О. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України/ О. Коваленко (стр.47-54.)
Похресник А. Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти/ А. Похресник (стр.54-60.)
Лесик Г. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів/ Г. Лесик (стр.66-72.)
Шелюк Л. Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні/ Л. Шелюк (стр.72-79.)
Тарутіна З. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти/ З. Тарутіна (стр.79-85.)
Сбруєва А. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми/ А. Сбруєва (стр.91-98.)
Мурована Н. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади/ Н. Мурована (стр.98-106.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/С 42
Автор(и) : Скиртач, Віолета, Періг, Олександр
Назва : Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі
Місце публікування : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2014. - N 1. - С. 34-40. (Шифр ВОУ1/2014/1)
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): психіатрія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб’єкт в антипсихіатрії--філософський освітній простір--освітній простір--екзмстенція--феноменологія--свідомість--божевілля
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 140088
Кількість відвідувачів 912
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя