Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Слупіцька, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Рідна школа -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/ Валерій Данилевський (стр.3–6)
Чепурна Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу/ Наталія Чепурна (стр.7–10)
Назаренко Г. Демократичні засади становлення Нової української школи/ Галина Назаренко (стр.11–16)
Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/ Ольга Крутенко (стр.17–20)
Топчій І. Становлення Гімназії успішного українця/ Ірина Топчій (стр.21–23)
Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/ Іван Каракаш, Ілона Руденко (стр.24–27)
Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/ Олег Чумаченко, Оксана Трухан (стр.28–31)
Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/ Сергій Саєнко, Надія Ананьєва (стр.32–35)
Карло Т. Створюємо Школу громадського партнерства/ Тетяна Карло (стр.36–39)
Мирошніченко Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів/ Тетяна Мирошніченко (стр.39–42)
Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/ Андрій Пікалюк (стр.43–45)
Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/ Володимир Нерубайський (стр.46–49)
Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/ Наталія Стороженко (стр.49–52)
Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/ Володимир Мельничук (стр.53–55)
Верба І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей"/ Ірина Верба (стр.56–58)
Вертипорох О. Школа – простір освітніх можливостей/ Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко (стр.59–61)
Денисюк Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства"/ Любов Денисюк (стр.62–62)
Щербина С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання/ Сергій Щербина (стр.65–67)
Бущай Л. Створення Школи неперервної економічної освіти/ Л. Бущай ; Людмила Бугай (стр.68–71)
Жуган Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею/ Надія Жуган (стр.72–74)
Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/ Станіслав Яременко (стр.75–77)
Слупіцька О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"/ Олександра Слупіцька (стр.78–80)
Самохотов А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства/ Анатолій Самохотов (стр.81–83)
Колісник В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості/ Валерій Колісник (стр.84–86)
Дорожкіна Н. Школа практичної діяльності/ Неля Дорожкіна, Алла Забарна (стр.87–89)
Лукашенко Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій/ Тетяна Лукашенко (стр.90–93)
Лосіцький В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій"/ Володимир Лосіцький (стр.94–96)
Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/ Світлана Остапенко, Наталія Степанова (стр.97–100)
Ярош О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи/ Олександр Ярош (стр.100–104)
Дубенська О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості"/ Олександра Дубенська (стр.105–107)
Цьоменко А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу/ Анна Цьоменко (стр.107–109)
Кондратюк В. Школа успіху та творчих досягнень/ Валентин Кондратюк (стр.110–112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слупіцька О.
Назва : Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.018.058:001.895](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- середня освіта-- ліцеї
Географіч. рубрики: Черкаська область-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--екологічна культура--планетарне мислення--ключові компетентності--інноваційний розвиток школи--інноваційна діяльність
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 151806
Кількість відвідувачів 1352
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя