Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Слюсаренко, Олена Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Соціальний статус учителя/ В. П. Андрущенко (стр.5-9)
Самчук З. Ф. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/ З. Ф. Самчук (стр.10-19)
Уваркіна О. В. Особливості сучасного розвитку української національної освіти/ О. В. Уваркіна (стр.20-24)
Кивлюк О. П. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки/ О. П. Кивлюк (стр.25-30)
Корсак К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі/ К. Корсак (стр.31-37)
Касьянов Д. В. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку/ Д. В. Касьянов (стр.38-41)
Дуденко В. П. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні?/ В. П. Дуденко (стр.42-48)
Вернидуб Р. М. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя/ Р. М. Вернидуб (стр.49-55)
Линовицька О. В. Автономія і відповідальність навчального закладу/ О. В. Линовицька (стр.56-60)
Макаренко С. О. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/ С. О. Макаренко (стр.61-66)
Прудченко І. І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя/ І. І. Прудченко (стр.67-74)
Слюсаренко О. М. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко (стр.75-80)
Косенко О. І. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/ О. І. Косенко (стр.81-86)
Коваль Т. В. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції/ Т. В. Коваль (стр.87-92)
Капера І. С. Українська молодь у контексті соціальних змін/ І. С. Капера (стр.93-100)
Сахневич І. А. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей/ І. А. Сахневич (стр.101-105)
Іващенко О. А. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби/ О. А. Іващенко (стр.106-112)
Клепко С. Ф. Прецедентний текст української освітології/ С. Ф. Клепко (стр.113-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/С 49
Автор(и) : Слюсаренко, Олена Миколаївна
Назва : Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 75-80: табл. (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 21 назва
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Університети-- чинники досягнення
Анотація: Досліджено вікові характеристики 492 вищих навчальних закладів світового класу за рейтингом «Шанхайський». Показано, що провідні рейтингові позиції, зазвичай, посідають досвідчені заклади, які в середньому мають понад двохсотрічну історію. Водночас, у високорейтинговому переліку є деякі нові університети. Обгрунтовано рекомендації для вітчизняної вищої школи, у якій домінують заклади віком 20 і менше років, щодо державної і суспільної підтримки виведення кращих українських університетів на рівень світового класу.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Університетська освіта: тенденції змін/ Віктор Андрущенко (стр.5-15)
Богданов І. Т. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку/ Ігор Богданов (стр.16-21)
Гончаров В. І. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/ Володимир Гончаров (стр.22-27)
Бевзенко Л. Д. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді/ Любов Бевзенко (стр.28-36)
Кочубей Н. В. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота/ Наталія Кочубей (стр.37-42)
Касьянов Д. В. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства/ Дмитро Касьянов (стр.43-49)
Тарутіна З. Є. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках/ Зінаїда Тарутіна (стр.50-54)
Хоменко О. В. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства/ Олександр Хоменко (стр.55-61)
Дівінська Н. О. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ/ Наталія Дівінська (стр.62-67)
Лисенко В. П. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ/ Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх (стр.68-74)
Вернидуб Р. М. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів/ Роман Вернидуб (стр.75-79)
Калашнікова С. А. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири/ Світлана Калашнікова (стр.80-84)
Слюсаренко О. М. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів/ Олена Слюсаренко (стр.85-91)
Павлюк С. В. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини/ Світлана Павлюк (стр.92-97)
Козієвська О. І. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах/ Олена Козієвська (стр.98-107)
Рідченко Л. О. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик/ Людмила Рідченко (стр.108-113)
Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/С 49
Автор(и) : Слюсаренко, Олена Миколаївна
Назва : Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 85-91: рис., табл. (Шифр ВОУ1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Університети-- топ-університети
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): топ-університети--рейтинг--віковий історичний розподіл--віковий регіональний розподіл--досвідчені університети--молоді університети--конкуренція
Анотація: Досліджено вікові історичний (протягом X-XXI століть та окремих десятиріч) і регіональний (за континентами) розподіли топ-університетів за рейтингами "Таймс" і "Шанхайський". Показано, що найбільш інтенсивно університети створювалися у XV, XVIII-XIX та XX століттях, а кожен десятий високорейтинговий заклад засновано в період 1960-1969 рр. Найбільш досвідченими з огляду на вік є заклади Європи, суттєво молодшими є університети Північної Америки, Азії та Океанії. Аргументовано існування конкуренції за рейтингові позиції досвідчених і молодих закладів у всіх регіонах з перевагою на боці університетів значного віку.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Академічна співпраця/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/ Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.16-23)
Зеленков А. І. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира/ Анатолій Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. В. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ Олена Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. В. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Дмитро Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. І. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Тетяна Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. І. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя/ Володимир Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. В. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ Олена Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. О. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Галина Козлакова, Наталія Сура (стр.75-82)
Дідков О. М. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку/ Олександр Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ Світлана Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. В. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Євгенія Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. М. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом/ О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено (стр.101-108)
Корсак Ю. К. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Юрій Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсаренко, Олена Миколаївна
Назва : Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 101-108: табл. (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.584
Предметні рубрики (Галузі знань): Університети-- вікові характеристики-- порівняльний аналіз
університети-- рейтинги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищі навчальні заклади--університети--міжнародні рейтинги--топ-університети--вікові характеристики--віковий розподіл--конкуренція--досвідчені університети--молоді університети--профілізація--порівняльний аналіз--"шанхайський" рейтинг--"таймс" рейтинг--міжнародні рейтинги
Анотація: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 68431
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя