Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Смірнова, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Рідна школа -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Костіна Л. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру/ Л. Костіна (стр.3-8)
Мінчев К. Красімір Мінчев: "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю"/ К. Мінчев (стр.9-11.)
Гриценко Н. Освітня філософія ліцею/ Н. Гриценко (стр.12-15.)
Постолюк Т. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти/ Т. Постолюк (стр.16-18.)
Кириленко С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/ С. Кириленко (стр.19-24)
Діденко Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури/ Т. Діденко (стр.25-31)
Пузіков Д. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/ Д. Пузіков (стр.32-36)
Хринюк Н. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження/ Н. Хринюк (стр.37-39)
Сєдих Ю. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення/ Ю. Сєдих (стр.40-41.)
Косінько Д. Традиції співпраці: Україна - Болгарія/ Д. Косінько (стр.42-43.)
Таровик Т. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна"/ Т. Таровик (стр.44-51.)
Пасльон І. Реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України"/ І. Пасльон (стр.52-55)
Смірнова І. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/ І. Смірнова (стр.56-59)
Топузова А. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти/ А. Топузова (стр.60-63)
Ковалишина С. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови/ С. Ковалишина (стр.64-68)
Березнюк Л. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості/ Л. Березнюк (стр.69-72)
Рекуненко Є. Спогади одинадцятикласника/ Є. Рекуненко (стр.73.)
Топилко О. В. Ліцей - осередок духовності і творчості/ О. В. Топилко, Н. Є. Топилко (стр.74.)
Дубчак В. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів/ В. Дубчак (стр.75-79)
Скалка В. У ліцеї допомагають пізнати світ/ В. Скалка (стр.80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/С 50
Автор(и) : Смірнова, Ірина
Назва : Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 10. - С. 56-59. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/10). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Географія-- методика викладання-- інтерактивні технології
Викладання географії в школі-- інтерактивні технології
Анотація: У статті обгрунтовано провідну роль інтерактивних технологій в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Розкрито суть поняття "інтерактивні технології".
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Кононко О. Навчаємо долати агресію/ О. Кононко (стр.3-7.)
Вашуленко О. Навчання гамоти: моделюємо урок на засадах компетентнісного підходу/ О. Вашуленко (стр.8-12.)
Барна М. Дарують тематичні тижні знання й пригоди дивовижні/ М. Барна [и др.] (стр.13-19.)
Петрик О. Словники й довідники - вірні нам помічники/ О. Петрик, О. Гриценко (стр.20-24.)
Драгомерецька О. Аби у ліс казковий ворота відчинити, все знане про іменники нам треба повторити/ О. Драгомерецька (стр.25-27.)
Дульська М. Вірші дитячі й народні казки в іграх вивчаємо ми залюбки/ М. Дульська (стр.28-31.)
Гренчук В. Неоднозначний світ, і пам’ятать важливо: усе відносно в нім, ймовірно і можливо/ В. Гренчук (стр.32-37.)
Цуркан Н. В гостях у жителів провінції Геометрія/ Н. Цуркан (стр.38-39.)
Коновалова А. Гайда всі гуртом ярмаркувати - перли мудрості народної збирати!/ А. Коновалова (стр.40-42.)
Петрів С. Свічка для Святого Миколая/ С. Петрів (стр.43-45.)
Смірнова І. Завітала на гостину комашина вся родина/ І. Смірнова (стр.46-49.)
Анишинець М. Всі люди різні. Кожен - інший. Життя від цього цікавіше!/ М. Анишинець (стр.50-52.)
Бонь Н. У музеї пожежних речей/ Н. Бонь (стр.54-56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/С 50
Автор(и) : Смірнова, Ірина
Назва : Завітала на гостину комашина вся родина : урок природознавства в 1-му класі
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал: Видавництво "Світич", 2016. - N 10. - С. 46-49. (Шифр УПШ/2016/10)
ББК : 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки природознавства в 1 класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комахи
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова Ірина
Назва : Коли на душі важко... : фагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка"
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 31. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2019/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання моральних почуттів
Анотація: Фрагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського "Дівчинка і Ромашка", на якому після прослуховування твору вихователь ставить дітям запитання за його змістом, пояснює незнайоме слово - "гніт" як "щось важке, що тисне, гнітить".
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2020р.,N 11/12
Цікаві статті :
Приходько Ю. Темперамент учня: які особливості треба враховувати/ Ю. Приходько (стр.4-9.)
Філінюк В. Soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності/ В. Філінюк, Н. Білозір (стр.9-14.)
Кривошея Т. Математика: складно чи красиво? / Т. Кривошея (стр.14-20.)
Деркач О. Як навчитися бути здоровим/ О. Деркач (стр.20-25.)
Гуркіна Т. Як отримать енергію? Як зберігати? Як заощадить? Дослідим завзято! / Т. Гуркіна (стр.25-32.)
Кисельова Т. Дружний і згуртований наш клас - тут комфортно кожному із нас/ Т. Кисельова (стр.32-37.)
Смірнова І. Щоб інтелект дитини розвивати, завдання креативні час давати/ І. Смірнова (стр.37-42.)
Осадченко І. Банк запитань/ І. Осадченко (стр.42-44.)
Кисла Н. Сім’я і школа. Як потрібно нині допомагати вчитися дитині/ Н. Кисла (стр.44-47.)
Стенченко О. Нас надихає Лесине слово - на образи ніжні і кольоров/ О. Стенченко (стр.47-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова, Ірина
Назва : Щоб інтелект дитини розвивати, завдання креативні час давати : добірка завдань з теми “Рух і час” для учнів з різними типами інтелекту
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України: Видавництво "Світич", 2020. - N 11/12. - С. 37-42. (Шифр УПШ/2020/11/12)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- інтегровані курси-- 2 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): добірка завдань--учні з різними типами інтелекту--інтегрована освіта
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 52796
Кількість відвідувачів 1168
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя