Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Соловей, М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(075.3)/К 65
Автор(и) : Ніколаєва С. Ю., Соловей М. І.
Назва : Контрольні завдання з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : посібник для студ. вищих закладів освіти : рек. М-вом освіти і науки України
Вихідні дані : К.: Ленвіт, 2002
Кільк.характеристики :356 с.: іл.
Примітки : Літ.: с. 355
ISBN, Ціна 966-7043-46-0: 16.00 грн.
ДРНТІ : 16.01.45
ББК : 81.2-923 + 81.2-9
Анотація: Подаються контрольні завдання з методики викладання англійської, німецької,французької та іспанської мов.
Примірники : всього 45: фб(1), ав(4), аб(30), Ч.З.№2(10), НМК іноз. мов(5), ІБв(1)
Вільні : фб(1), ав(4), аб(30), Ч.З.№2(10), НМК іноз. мов(5), ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Рідна школа -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Сисоєва С. Роль освіти в сучасному світі/ С. Сисоєва (стр.3-6.)
Пустовіт Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах/ Г. Пустовіт (стр.6-13.)
Хомич Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна/ Л. Хомич (стр.14-16.)
Шелестоаа Л. Картина світу особистості як система впорядкованих уявлень про світ/ Л. Шелестоаа (стр.16-19.)
Лінєвич К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект/ К. Лінєвич (стр.19-22.)
Щербина О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі/ О. Щербина (стр.22-25.)
Назаренко К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України/ К. Назаренко (стр.26-27. )
Тернопільська В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури стаошокласників/ В. Тернопільська (стр.28-30.)
Гарнійчук В. Прогностична модель виховання патріотизму старших підлітків у позаурочній діяльності/ В. Гарнійчук (стр.30-33.)
Бурдун В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання/ В. Бурдун (стр.34-36.)
Топузов О. Проблемні завдання в курсах економічної і соціальної географії(приклади складання проблемних завдань на основі даних про населення)/ О. Топузов (стр.43-47.)
Скрябіна Т. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі/ Т. Скрябіна (стр.53-55.)
Тімець О. Розвиток планетарного мислення майбутнього вчителя географії як основи його професійного становлення/ О. Тімець (стр.55-57.)
Покась Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії/ Л. Покась
Задорожня Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості/ Л. Задорожня (стр.60-62.)
Дем’яненко Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації/ Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко (стр.63-66.)
Соловей М. Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті/ М. Соловей (стр.66-70.)
Хлистун І. Національне виховання в родинах української еліти (кінець XIX - початок XX ст.)/ І. Хлистун (стр.71-74.)
Бабій І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління: (Історичний аспект)/ І. Бабій (стр.74-76.)
Кучай Т. Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії/ Т. Кучай (стр.77-78.)
Тишковець О. К. Профільна система навчання в сучасній школі: Інформаційний бібліографічний список/ О. К. Тишковець, П. І. Рогова (стр.79-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соловей М.
Назва : Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N11. - С. 66-70. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/11). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): краєзнавство
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :201 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 62.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Табори літні оздоровчі-- виховна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 63757
Кількість відвідувачів 2114
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя