Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сологуб, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4Укр)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2.
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
Професійна освіта в зарубіжних країнах
Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Польща-- підготовка вчителів
Німеччина-- освіта-- професійна освіта
Великобританія-- педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти педагогічних коледжів
Зміст : Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти/ Є. С. Барбіна. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти/ А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти/ А. І. Сологуб. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти/ М. М. Дарманський. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю/ Н. В. Катанова. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя/ М. І. Пащенко. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів/ Л. В. Зданевич. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти/ А. В. Донцов. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності/ Н. Г. Сидорчук. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів/ В. А. Ковальчук. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти/ Ю. В. Андріянко. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога/ Т. Г. Веретенко. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект/ І. М. Дарманська. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога/ Н. В. Казакова. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов/ О. І. Авксентьева. Новтні технології контролю якості підготовки студентів/ В. М. Березов. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога/ Н. П. Гапон. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти/ Л. Є. Сігаєва.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.840/П 86
Назва : Психологічна підтримка творчості учня
Вихідні дані : К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія творчості
здібності
обдаровані діти
психологія навчання
інтелект
креативність
самоосвіта
Зміст : Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева. Складові творчості/ А., Богданова А., С. Борисов.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Бібліотека "Шкільного світу" -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун (стр.4-8) Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки,творчість
Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков (стр.9-17.) Кл.слова: здібності,обдарованість
Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко (стр.18-29.) Кл.слова: здібності,індивідуальні програми
Білик Н. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик (стр.30-34.) Кл.слова: тести
Настенко Н. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко (стр.35-38.) Кл.слова: релаксація
Ручка І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка (стр.39-42.)
Зоц В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц (стр.43-50.)
Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко (стр.51-59.)
Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб (стр.60-65.)
Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова (стр.66-71.) Кл.слова: мислення,оцінювання
Фрідман Л. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна (стр.72-89.) Кл.слова: психологія навчання,принципи навчання,навченість
Бененсон О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон (стр.90-95.) Кл.слова: допитливість,творчість
Рева Ю. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева (стр.96-103.) Кл.слова: мислення,запам’ятовування,прочитання
Богданова А. Складові творчості/ А. Богданова, С. Борисов (стр.104-127.) Кл.слова: мислення. допитливість,майстерня учителя,наукове товариство учнів
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сологуб А.
Назва : Креативне навчання: талант і здоров’я
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65. (Шифр БШС1/2003/1)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія навчання
креативність
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Артемчук Г. Про сучасний стан української мови в Україні/ Г. Артемчук (стр.8-11.)
Киричук О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми/ О. Киричук (стр.12-15.)
Сологуб А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів/ А. Сологуб (стр.15-17.)
Панасенко Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі/ Е. Панасенко (стр.22-24.)
Зязюн І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості/ І. Зязюн (стр.25-29.)
Бех І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості/ І. Бех (стр.29-32.)
Вишневський О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї")/ О. Вишневський (стр.32-36.)
Роганова М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів/ М. Роганова (стр.36-39.)
Сорока Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття/ Т. Сорока (стр.73-76.)
Чулкова Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини/ Л. Чулкова (стр.77-78.)
Кітова О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею/ О. А. Кітова (стр.71-73.)
Березівська Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930)/ Л. Березівська (стр.67-71.)
Соколенко Т. Формування культури організації як стратегія успіху/ Т. Соколенко (стр.64-66.)
Юник Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.60-63.)
Гусак Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання/ Т. Гусак (стр.58-60.)
Денисенко В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи/ В. Денисенко (стр.56-58.)
Дерхо В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії/ В. Дерхо (стр.53-55.)
Біда О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології/ О. Біда (стр.50-53.)
Пометун О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище/ О. Пометун (стр.46-49.)
Топузов О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі/ О. Топузов (стр.43-46.)
Біда О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології/ О. Біда (стр.50-53.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сологуб А.
Назва : Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N5. - С. 15-17. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/5). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креатиавний підхід
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Біологія і хімія в рідній школі -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Концепція профільного навчання у старшій школі (стр.2-12.)
Козленко О. Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі/ О. Козленко (стр.18-20.)
Новикова Н. З досвіду використання інформаційно-комунікативних технологій у навчанні біології/ Н. Новикова (стр.26-29.)
Гайдученко М. Розвиток пізнавальних інтересів на уроках біології/ М. Гайдученко (стр.30-34.)
Величко Л. Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі/ Л. Величко (стр.34-37.)
Сологуб А. Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів/ А. Сологуб (стр.37-43.)
Хроленко М. Екологічні задачі як засіб розвитку екологічного мислення майбутніх учителів/ М. Хроленко (стр.43-47.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/С 60
Автор(и) : Сологуб А.
Назва : Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі/ Педагогічна преса. - К.: "Педагогічна преса", 2014. - N 1. - С. 37-43. (Шифр БІХРШ/2014/1)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативне природниче навчання--дослідницька діяльність учнів--профільне навчання
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 34521
Кількість відвідувачів 1175
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя