Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Стеценко, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Дяченко-Лисенко Л. Мова - скарбниця духовності народу/ Л. Дяченко-Лисенко, С. Колваленко (стр.6-8.)
Стасюк Н. "Блакить мою душу обвіяла...": Вивчення поезій Павла Тичини у 5 класі/ Н. Стасюк (стр.17-18.)
Бондаренко Ю. Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури/ Ю. Бондаренко (стр.19-24.)
Омельчук С. Формування правописних умінь студентів-нефілологів/ С. Омельчук (стр.25-27.)
Стеценко В. Світлий твій шлях, учителю!: До 110-ї річниці з дня народження Тетяни Федорівни Бугайко/ В. Стеценко (стр.28-30.)
Бацевич Ф. Комунікативні особливості вигуку НУ в сучасному українському мовленні / Ф. Бацевич (стр.31-33.)
Лавренюк В. Сучасна реклама: мовний аспект/ В. Лавренюк (стр.34-35.)
Дронь К. Модифікація міфообразу землі-матері в художній творчості Івана Франка/ К. Дронь (стр.36-42.)
Плужник Г. Остання зустріч із Григорієм Косинкою/ Г. Плужник (стр.52-58.)
Лавренчук В. Звитяжцем - через три віки/ В. Лавренчук (стр.47-51.)
Якименко О. Трансформація міфу про вічне повернення у повісті Ольги Кобилянської "У нед.лю рано зілля копала"/ О. Якименко (стр.43-46.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко В.
Назва : Світлий твій шлях, учителю!: До 110-ї річниці з дня народження Тетяни Федорівни Бугайко
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2008. - N6. - С. 28-30. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2008/6). - ISSN 0130-5263
Предметні рубрики (Галузі знань): Українське літературознавство-- персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.24/А 56
Назва : Альбом учня-скрипаля : учбовий репертуар для 7 класу
Вихідні дані : К.: Музична Україна, 1972
Кільк.характеристики :11 с
Ціна : Б.ц.
Примірники :муз.(1)
Вільні : муз.(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 59.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі економіки-- підготовка
літні оздоровчі табори-- підготовка вихователів
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення/ В. В. Васильєв. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки/ С. А. Товщик. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі/ Я. В. Кічук. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання/ Т. Г. Гуцан. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога/ І. В. Козик. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби/ Л. М. Завацька. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах/ О. В. Садовець. Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України/ І. В Ткаченко. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента/ О. О. Романовська. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера/ О. В. Пономаренко. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Д. Ю. Малков. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї/ С. П. Панченко. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці/ О. О. Поперечняк. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога/ О. М. Любарська. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих/ І. В. Фольварочний. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів/ Л. М. Степаненко. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи/ Л. Є. Клос. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів/ В. М. Кирилюк. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності/ С. Б. Фурдуй. Соціальні фактори педагогічної занедбаності/ Д. О. Стадник. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України/ І. М. Трубавіна. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді/ В. І. Лазаренко. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі/ М. М. Марій. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання/ О. В. Полозенко. Персоналістська концепція любові/ І. І. Киричок. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ С. В. Грищенко. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання/ Ю. В. Овод. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки/ Н. А. Демешкант. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога/ І. І. Киричок, М. О. Шевчук. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці/ Л. В. Рень. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею/ Л. М. Павлюк. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект/ С. П. Архипова, І. М. Литвин. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект)/ Т. І. Коленіченко. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля/ Л. В. Волик. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу/ Н. О. Падун. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями/ Ю. Г. Новгородська. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності"/ О. М. Денисюк. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів/ Т. І. Бутурлим. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії/ О. В. Філь. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Є. Є. Хилько. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови/ О. О. Русанова. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу/ І. Г. Карпова. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики/ Т. А. Равлюк. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/)/ Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Л. І. Смеречак. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності/ Т. М. Лесіна. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки/ В. О. Тюріна. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога/ О. А. Тимошенко. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій/ Л. В. Буркова. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника/ Л. В. Аніщук. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. В. Гордієнко, С. Бобела. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті/ Н. І. Ашиток. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми/ Х. В. Миць. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі/ М. С. Швед, М. Є. Захарчук. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання/ Т. Г. Веретенко. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема/ Л. Я. Шпільчак. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової/ Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями/ А. П. Щербина. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті/ Г. І. Кліщ. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі/ О. Й. Литвак. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР)/ Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії/ Т. О. Логвиненко. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР/ О. М. Малишева.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Заклади дошкільної освіти
підготовка педагогів дошкільної освіти
здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна занедбаність--наступність в навчанні
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : Р2/П 34
Назва : Писатель и время : сборник документальной прозы
Вихідні дані : М.: Советский писатель, 1991
Кільк.характеристики :543 с
Ціна : 2.60 р.
Примірники :аб(1)
Вільні : аб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 31526
Кількість відвідувачів 1764
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя