Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Стягунова, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Половіна О. Педагог для дошкільника: хто він?/ Олена Половіна (стр.4–10.)
Святенко О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста/ Олена Святенко (стр.11–17.)
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід (стр.18–20.)
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі (стр.[21].)
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста (стр.22–23.)
Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/ Катерина Алєксєєнко (стр.24–26.)
Бєлєнька Г. Ранок радісних зустрічей/ Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець (стр.27–35.)
Черешнюк О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.36–40.)
Соціально-економічне виховання дошкільників (стр.41–44.)
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття (стр.45.)
Корнєєва О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих/ Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова (стр.46–53.)
День спонтанного прояву доброти (стр.54–55.)
Джемула Г. Хай живе доброта!/ Галина Джемула (стр.56–60.)
Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива/ Оксана Михайленко, Анастасія Василенко (стр.61–64.)
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів] (стр.[69–71].)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнєєва О., Стягунова О.
Назва : Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 1. - С. 46–53. (Шифр ВМДЗ/2018/1)
Примітки : Зміст: Тематична робота "Парк професій" ; Про які професії мріють діти ; Як допомогти дитині пізнати світ професій? ; Авторська творча майстерня ; Організаційно-методичне забезпечення ; Предметно-розвивальне середовище ; Технологічні карти – що це і для чого ; Структура ; Розвивальне середовище ; Партнерська взаємодія ; Методичний супровід ; Додаток 1 : Макет технологічної карти ознайомлення дошкільників з професією ; Додаток 2 : Технологічна карта ознайомлення дошкільників із професією художника.
УДК : 373.2.016:62/64](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- заняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методика навчання--трудове навчання--професії--авторська творча майстерня--алгоритм--ознайомлення--предметно-розвивальне середовище--методичний супровід--технологічні карти--художник
Анотація: У статті подано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації комплексної тематичної роботи "Парк професій".
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Горбенко І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо/ Інна Горбенко (стр.4–7.)
Горбенко І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я/ Інна Горбенко (стр.8–15.)
Горбенко І. Хто та як вивчає ефективність ІПР/ Інна Горбенко (стр.16–17.)
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить (стр.[18–20].)
Термінологічний путівник інклюзивною освітою (стр.21.)
Якщо дитина народилася особливою (стр.[21].)
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі (стр.[23].)
Черешнюк О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників/ Олена Черешнюк (стр.24–29.)
Стягунова О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників/ Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко (стр.30–38.)
Стягунова О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих/ Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва (стр.39–48.)
Панфілова М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно/ Марія Панфілова, Наталія Подкур (стр.49–55.)
Увага! Корисні знаки (стр.[56].)
Бєлєнька Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення/ Ганна Бєлєнька (стр.57–61.)
Малишева О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду/ О. Малишева (стр.62–63.)
Малишева О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти/ О. Малишева (стр.63.)
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу (стр.65–66.)
Джемула Г. Хай живе сніг!/ Галина Джемула (стр.67–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стягунова О., Степанченко Г., Летенко М.
Назва : "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 11. - С. 30–38. (Шифр ВМДЗ/2018/11)
Примітки : Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
УДК : 373.2.035:33](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- економічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічне виховання дошкільників--економічний ігроленд--ігорові технології--економічна грамотність дошкільників--економічні подорожі--сюжетно-рольові ігри--робота з батьками--робота з педагогами
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стягунова О., Корнєєва О.
Назва : Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 11. - С. 39–48. (Шифр ВМДЗ/2018/11)
Примітки : Зміст: Як ускладнювати тематику проектів ; Що слід враховувати під час реалізації проектів ; Як активізувати творчу роботу вихователів ; Додаток 1 : Проект "Професії поруч мене" ; Додаток 2 : Проект "Мультиплікатор" ; Додаток 3 : Щоденник спостережень рівня розвитку сюжетно-рольової гри.
УДК : 373.2.035:33](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- економічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--економічне виховання дошкільників--професії--метод проектів--сюжетно-рольові ігри--щоденник спостережень
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо використання методу проектів під час ознайомлення дошкільників з професіями.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 7022
Кількість відвідувачів 834
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя