Пошуковий запит: <.>A=Сухомлинська, О. В.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Сухомлинський В. О. Біобібліографія: 2001 - 2008 рр./Академія педагогічних наук України, Українська Асоціація Василя Сухомлинського, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського. - 2008
|
>2.
| Педагогіка і психологія - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Педагогіка і психологія - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Сухомлинська О.В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір/О.В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008,N N2.-С.15-25
|
>5.
| Сухомлинська О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008,N N1.-С.31-39
|
>6.
| Педагогіка і психологія - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Сухомлинська О.В. Диференційоване навчання в історії української школи/О.В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N1.-С.54-60
|
>8.
| Сухомлинський В. О. Казки Школи під Голобим Небом/В. О. Сухомлинський ; упоряд. О. В. Сухомлинська. - 1991
|
>9.
| Сухомлинський В.О. Чиста криниця/В. О. Сухомлинський ; упоряд. О. В. Сухомлинської; Передм. Д. Чередниченка. - 1993
|
>10.
| Мадзігон В. М. Берегиня історико-педагогічної науки/В. М. Мадзігон, О. В. Сухомлинська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.73-74
|
>11.
| Педагогічна і психологічна науки в Україні. Т. 1:Загальна педагогіка та філософія освіти/ред. кол.: О. В. Сухомлинська, І. Д. Бех, В. І. Бондар. - 2012
|
>12.
| Сухомлинська Г. І. Сухомлинський В. О./Г. І. Сухомлинська, О. В. Сухомлинська ; вступ. ст. В. З. Смаля. - 1978
|
>13.
| Педагогіка і психологія - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Сухомлинська О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти/О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 4.-С.11-14.
|
|