Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Таланова, Н. Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Психологический журнал -2012р. т.33,N 3
Цікаві статті :
Ушакова Т. Н. Взаимодействие психологического и физиологического в речи человека/ Т. Н. Ушакова (стр.5-16)
Барабанщиков В. А. Коммуникативный подход в исследованиях восприятия/ В. А. Барабанщиков (стр.17-32)
Имедадзе И. В. Интеракционизм и общепсихологическая теория установки/ И. В. Имедадзе (стр.33-42)
Журавлев А. Л. Психологические факторы коррупции в современной России/ А. Л. Журавлев, А. В. Юревич (стр.43-52)
Яньшин П. В. Микрокинетический феномен и избирательное снижение порога опознания маскированных слов/ П. В. Яньшин (стр.53-63)
Колесникова Н. И. Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости/ Н. И. Колесникова (стр.64-75)
Таланова Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет/ Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко (стр.76-87)
Татарко А. Н. Социальный капитал как фактор отношения к деньгам/ А. Н. Татарко (стр.88-97)
Моросанова В. И. Дифференциальный подход к психической саморегуляции/ В. И. Моросанова (стр.98-110)
Иванников В. А. Воля как продукт общественно-исторического развития человечества/ В. А. Иванников, В. Н. Шляпников (стр.111-121)
Журавлев А. Л. Роль В. М. Бехтерева в становлении общественно (социальной) психологии в России/ А. Л. Журавлев (стр.122-134)
Чернышев А. С. Всероссийская научная конференция "Малая группа как об’єкт и суб’єкт психологического влияния"/ А. С. Чернышев (стр.135-136)
Семёнов В. Е. Рецензия на книгу "Проблемы нравственной и этической психологии в современной России" / отв. ред. М. И. Воловикова. М.: Институту психологии РАН, 2011/ В. Е. Семёнов (стр.137-138)
Семёнову Валентину Евгеньевичу - 70 лет (стр.139-140)
Хроника (стр.141-142)
Бодров Вячеслав Алексеевич (стр.143-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таланова Н. Н., Сергиенко Е. А.
Назва : Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/3). - ISSN 0205-9592
Примітки : Бібліогр.: 38 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- розуміння реклами дітьми
Дитяча психологія-- дошкільний вік
Кафедра дошкільної освіти
Психологія розвитку-- дошкільний вік
Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама.
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 83187
Кількість відвідувачів 955
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя