Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тарутіна, З. Є.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Шелест І. А., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Шинкарук, Василь Дмитрович, Жалдак М. І., Зязюн І. А., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Бровдій, Василь Михайлович, Адрусишин Б. І.
Назва : Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. Вип. 42
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :233 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 2.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції/ Н. М. Дем’яненко. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України/ В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання/ Н. Л. Акініна. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу/ Н. м. Іщук. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі/ О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні/ Г. Ю. Кузнєцова. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі/ З. Ф. Донець. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті/ К. В. Корсак. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес/ А. К. Похресник. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ/ З. Є. Тарутіна. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів/ І. В. Петренко. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання/ І. В. Яворська-Вєтрова. Можливості та шляхи відродження української термінології/ Н. М. Дюканова. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю/ В. М. Нагаєв. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи/ І. О. Хорєв. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти/ М. П. Шик. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії/ О. П. Мітрясова. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів/ О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді/ О. З. Леонов. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників/ В. Шупик. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події/ І. Л. Гудінова. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні/ Б. К. Левківський. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів/ Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків/ Т. В. Нагорська. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст./ Л. Л. Білан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Шлях освіти -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Тарутіна З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті/ З. Є. Тарутіна (стр.2-5)
Загірняк М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.6-12)
Волик Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози/ Л. В. Волик (стр.13-17)
Дебич М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах/ М. А. Дебич (стр.18-20.)
Сидоренко О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні/ О. Л. Сидоренко (стр.21-26)
Коваль Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації/ Т. В. Коваль (стр.27-30)
Мальований Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі/ Ю. І. Мальований (стр.31-33.)
Ловат Т. Дж. . Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод/ Т. Дж. Ловат (стр.33-35)
Болсун С. А. Ідеальний образ виховного педагога/ С. А. Болсун (стр.36-37)
Левітас Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів/ Ф. Л. Левітас (стр.38-39.)
Загальні проблеми виховання/ уклад. О. В. Кривоносова (стр.39.)
Лісова Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання/ Н. І. Лісова (стр.40-42)
Історія педагогіки/ уклад. Н. В. Лисиця (стр.42.)
Янченко Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології/ Т. В. Янченко (стр.43-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарутіна З. Є.
Назва : Потенціал використання досягнень точних наук в освіті
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 2-5 (Шифр ШО1/2013/2)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Підлітки-- психологія
Освіта-- наука-- інтеграція
Анотація: Висвітлено кілька найважливіших відкриттів у галузі точних наук, що стосуються розвитку головного мозку людини і змін програм його діяльності. Зосереджено увагу на перебудові мозку в підлітковому віці і явищі глибокої його "професіоналізації" протягом 25 років життя.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Назва : Проблеми освіти: науковий збірник/ Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. Вип. 73
Вихідні дані : К., 2012
Кільк.характеристики :270 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні
Управління освітою
Медіаосвіта-- актуальні питання
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка вчителів
підготовка майбутніх вихователів
Освіта дорослих
Навчання студентів
Історія педагогіки
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська демократія--школа монтесорі
Зміст : Проблеми деонтологічної підготовки у системі вищої професійної освіти/ В. К. Майборода, В. Ю. Артемов. Вища освіта XXI століття: підготовка працівників у цілісному освітньо-науковому комплексі/ А. К. Похресник. Проблема сертификации профессорско-преподавательского состава вуза/ Д. А. Махотин. Проблеми переходу від індивідуальної до масової підготовки науково-викладацьких кадрів вищих кваліфікацій/ З. Є. Тарутіна. Готовність і компетентність: визначення і взаємовідношення/ Ю. В. Гейко. Актуальність використання інтерактивних педагогічних технологій навчання у формуванні професійних умінь студентів-магістрантів/ Є. С. Крюкова. Підготовка науково-педагогічних кадрів дошкільної освіти у Німеччині/ Н. І. Мельник. Педагогічні умови розвитку психолого-педагогічної культури викладача ВНЗ/ Л. Нестеренко. Основні підходи до створення толерантної взаємодії в навчально-виховному процесі/ А. О. Молчанова, Т. О. Корнєва. Образ Конфуція як ідеал педагога у китайських джерелах/ О. М. Шпарик. Громадська діяльність А. Г. Погрібного/ Н. В. Марченко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 67525
Кількість відвідувачів 896
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя