Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Татенко, В. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В.О.
Назва : Ще раз про предмет психологічної науки
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N6. - С. 6-8 (Шифр ПП/2004/6)
ДРНТІ : 15
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- історія психології
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В.О.
Назва : Суб’єктна парадигма у психології освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2004. - N2. - С. 11-23 (Шифр ПП1/2004/2)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєдіяльність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014. - N 2. - С. 57-67. (Шифр ПП1/2014/2)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): історія психології в Україні
Історія психології в Росії
Психологія-- наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет психології як науки--суб’єктна парадигма у психології--психологічна теорія вчинку
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 11-18 (Шифр ПП1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія психології
Кафедра психології
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 14-21 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151/П 86
Назва : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.23
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1984
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Ціна : 0.50 руб. р.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): виховний процес
колективна діяльність
емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи дослідження
Зміст : Теоретичний аналіз методів дослідження у віковій та педагогічній психології/ С. Д. Максименко. Психологічні резерви методичного забеспечення виховного процесу/ В. О. Татенко. Роль колективної діяльності у формуванні позитвного ставлення підлітків до праці/ Н. І. Литвинова. Психологічні особливості самоконтролю у навчальній діяльності учнів/ В. М. Захарова. Психологічний аналіз особливостей спрямованості важковиховуваних підлітків/ В. Ф. Маценко. Про формування мотиваійної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності/ О. Д. Томас. Вплив емоцій на розвиток взаємин дітей-дошкільників/ Ю. О. Приходько.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 6
Цікаві статті :
Татенко В.О. Ще раз про предмет психологічної науки/ В.О. Татенко (стр.6-8)
Донченко О.А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання/ О.А. Донченко (стр.9-12)
Васютинський В.О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії/ В.О. Васютинський (стр.13-15)
Позняк Д.В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців/ Д.В. Позняк (стр.16-18)
Найдьонова Л.А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот/ Л.А. Найдьонова (стр.19-22)
Петрунько О.В. Умови поширення політичних чуток/ О.В. Петрунько (стр.22-25)
Хаирова С.И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей/ С.И. Хаирова (стр.26-29)
Слюсаревський М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації)/ М. Слюсаревський (стр.30-32)
Жадан І.В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій/ І.В. Жадан (стр.33-35)
Горностай П.П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай (стр.36-38)
Фролов П.Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку/ П.Д. Фролов (стр.39-42)
Булка Н.І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність/ Н.І. Булка (стр.43-53)
Титаренко Т.м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя/ Т.м. Титаренко (стр.65-68)
Шаповаленко И.В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания/ И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова (стр.68-75)
Казміренко В.П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії/ В.П. Казміренко (стр.76-78)
Моляко Р.В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці/ Р.В. Моляко (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України/ В. Г. Кремень (стр.5-14.)
Луговий В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.14-25.)
Савченко О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми/ О. Я. Савченко (стр.25-33.)
Локшина О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації/ О. І. Локшина (стр.33-41.)
Ільченко В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко (стр.41-47.)
Бех Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб/ Д. І. Бех (стр.47-52.)
Гуржій А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання/ А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський (стр.52-57.)
Татенко В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку/ В. О. Татенко (стр.57-67.)
Дічек Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.67-76.)
Мельник О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці/ О. В. Мельник (стр.76-84.)
Бондар Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.)/ Л. С. Бондар (стр.84-91.)
Карпенко О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.91-99.)
Бех І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної/ І. Д. Бех, О. В. Мельник (стр.99-101.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.4)
Кремень В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення/ В. Г. Кремень (стр.5-11)
Татенко В. О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.11-18)
Лукашова Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання/ Н. І. Лукашова (стр.19-26)
Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності/ О. І. Ляшенко, С. А. Раков (стр.27-35)
Вакуленко Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань/ Т. С. Вакуленко (стр.36-40)
Ломакович С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання/ С. В. Ломакович, В. М. Терещенко (стр.40-48)
Горох В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності/ В. П. Горох (стр.48-52)
Зварич І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич (стр.53-59)
Товканець Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці/ Г. В. Товканець (стр.59-64)
Богуш А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського/ А. М. Богуш (стр.65-69)
Місечко О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ)/ О. Є. Місечко (стр.70-77)
Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості/ Л. І. Ткаченко (стр.77-83)
Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/ І. В. Гоштанар (стр.83-87)
Карпенко О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині/ О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко (стр.88-93)
Отич О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р./ О. М. Отич (стр.94-95)
Соломаха С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності/ С. О. Соломаха (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації/ В. Г. Кремень (стр.4-13)
Татенко В. О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.14-21)
Сметанський М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії/ М. І. Сметанський (стр.22-29)
Пам’ятка авторові (стр.29)
Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.30-37)
Романенко Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг/ Ю. А. Романенко (стр.38-42)
Ярошенко О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей/ О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач (стр.43-47)
Кофанова О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України/ О. В. Кофанова (стр.48-56)
Сушенцева Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу/ Л. Л. Сушенцева (стр.57-63)
Луговий В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.64-70)
Топузов О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі/ О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко (стр.70-76)
Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/ Є. П. Верещак (стр.77-81)
Русанова О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді/ О. Русанова (стр.82-88)
Карпенко О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці/ О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко (стр.89-94)
Ничкало Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії/ Н. Г. Ничкало (стр.95-96)
Жевага С. І. Пошук загиблих воїнів/ С. І. Жевага (стр.97-99)
Автори номера (стр.99-100)
Реферативний огляд статей номера (стр.100-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
Статистика
за 07.07.2024
Кількість запитів 25201
Кількість відвідувачів 952
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя